Grote vriend

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mister Cramer
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013 23:21
WoonplaatsCOLON Hillegom

Vandeweek een middagje bij een speeltuin geweest met m'n 2 groten vrienden en hun moeder.
En spontaan een keer mijn camera meegenomen en daar kwam deze foto uit (al moest ik hem wel behoorlijk bijsnijden om tot dit resultaat te komen). Ik maak niet vaak portretten maar was zelf eigenlijk best trots op dit resultaat en ben benieuwd naar jullie mening.

39376

Groeten Nick
Canon60D, Canon EF-S 18-85mm f/3.5-5.6 IS, Canon EF 50mm f/1.4 USM, Canon EF 70-200 f4 L IS USM, Canon Speedlite 430 EX II,
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Als zo een foto vind ik hem leuk, Maar ik heb wel het idee dat je aardig last had van hard licht. als ik kijk naar alle schaduwen in het gezicht, Misschien had je hem nog iets meer kunnen croppen/bijsnijden waardoor iets meer van het onscherpe deel van de voorgrond aan de rechterkant.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Gebruikers-avatar
Mister Cramer
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013 23:21
WoonplaatsCOLON Hillegom

Dank je voor je reactie!
Ik had hem al behoorlijk gecopt/bijgesneden vanwege storende elementen in de foto, nog meer zal de foto geen goed doen denk ik.
Het licht was vrij hard ja, daar heb je gelijk in. Misschien bij het omzetten naar zwart/wit iets te enthousiast met de hooglichten geweest, maar op deze manier zo in t zwart/wit daar hou ik wel van. Misschien een smaak kwestie.
Canon60D, Canon EF-S 18-85mm f/3.5-5.6 IS, Canon EF 50mm f/1.4 USM, Canon EF 70-200 f4 L IS USM, Canon Speedlite 430 EX II,
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar