Originele foto beetje bewerkt.

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Edjereloaded
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2008 18:49
WoonplaatsCOLON Sprundel
CONTACTCOLON

Gisteravond even aan het hobbyen geweest.
Het resultaat vond ik wel grappig, en ik heb de bewerkte versie in het formaat 80x100 af laten drukken voor in de studio.
Als het goed is krijg ik die vandaag binnen @benieuwd.

Originele foto

38907

Bewerkte foto

39044

Het heden is niet meer dan een moment tussen verleden en toekomst!!!
phd
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1811
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2006 14:37

Bij foto 1 vind ik van het linker model het onderbeen storend. Ik had haar anders laten poseren. Zelf had ik foto 1 laten afdrukken maar dat is omdat ik niet veel met dit soort bewerkingen heb.

Andere tip: hou de namen consequent aan. Op deze manier weer je niet wie Daniëlle is en wie Joanne. De ene keer begin je met Daniëlle & Joanne, en de andere keer met Joanne & Daniëlle. Begin met de persoon die links op de afbeelding staat en daarna de andere persoon.
Gebruikers-avatar
koot
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2011 07:44

wat bewerken betreft, vind ik het goed gedaan, de eerste opname zeker bij het wegpoetsen van de omgeving. Je waagt je wel op een riskant gebied vooral als je de eerste ook groot afdrukt. De eerste hou ik persoonlijk meer van dan de collage....succes.
"een goeie foto, voel ik in m'n buik.
Gebruikers-avatar
Edjereloaded
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2008 18:49
WoonplaatsCOLON Sprundel
CONTACTCOLON

@phd: Helemaal mee eens van het been op de foto. Wilde hem eerst wegpoetsen, maar toch maar niet gedaan. Langs de andere kant denk in altijd maar, ik leer weer van elke foto die ik maak :-) Zo vind ik het ook iets wat storend bij mijn dochter, dat haar voeten boven haar hoofd uitkomen.

Wat betreft de namen, dat is inderdaad niet echt netjes, en ga ik zeker even aanpassen. (goeie tip voor de volgende keer)
Bedankt voor de feedback, en heb weer wat geleerd.

@koot: De bewerking (omgeving) heb ik inderdaad aangepast, omdat die licht grijs uitviel. Mijn voorkeur gaat ook uit naar het maken en afdrukken zoals foto nummer 38907, maar omdat ik (ook voor klanten) iets anders in de studio wilde hangen, heb ik deze collage gemaakt. (daarnaast was het ook een klein beetje een verzoekje van mijn dochter).

U ook bedankt voor uw feedback.

Thanxs,
Edwin
Het heden is niet meer dan een moment tussen verleden en toekomst!!!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar