Waar zal ik naar toe rennen?

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Johan-Paul
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 160
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2011 09:59
WoonplaatsCOLON Dongen

Dit hele jonge konijntje kwam ik tegen tijdens een wandeling op Terschelling.
Zat het eerst nog rustig in het gras aan de kant van het fietspad, sprong het vervolgens het fietspad op.
Even vertwijfeld wat hij (of zij) nu ging doen, kon ik het konijntje vastleggen.
Dat het konijntje wegkijkt en het egaal grijze fietspad, de eenvoud, vond ik mooi om deze foto met jullie te delen.

Ik ben benieuwd of jullie hem ook mooi vinden.

Groet,
Johan-Paul

| Canon 7D | 70-300 L | 300 mm | F5.6 | 1/3200 sec | ISO400 |

Afbeelding
| Canon 7D | Canon EF 70-300 F4.0-F5.6 L IS USM | Canon EF 24-105 F4.0 L IS USM | Canon EF-S 10-22 F3.5-4.5 USM |
Gebruikers-avatar
RienW
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1625
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2012 23:10
WoonplaatsCOLON Almere

Met alle respect, Johan, er zit niet veel actie in. Op zich een mooie registratie, maar persoonlijk had ik er graag een paar "verschrikte" oogjes erbij willen hebben. Het konijn kijkt wel heel erg de foto uit ...... :wink:
https://www.flickr.com/photos/rienwanders
Veel te veel mooi Canon L speelgoed.
Nu met uitstekend zicht, bedankt http://www.optolia.nl
sunnykevin
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 229
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2008 17:05

Ben het eens met Rien.

gr.Kevin
mylife
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 217
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2011 20:52
WoonplaatsCOLON Friesland
CONTACTCOLON

Was een mooiere foto geweest als het konijn in de lens keek. Vanwaar trouwens die zeer hoge sluitertijd?
Gebruikers-avatar
Johan-Paul
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 160
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2011 09:59
WoonplaatsCOLON Dongen

bedankt voor jullie reacties.
het zou misschien inderdaad mooier zijn geweest als de kop van het konijntje beter in beeld was.

de hoge sluitertijd kwam door mijn diafragmavoorkeuze, ik had mijn camera ingesteld voor vogels, maar toen kwam dit konijntje op het pad.

JP
| Canon 7D | Canon EF 70-300 F4.0-F5.6 L IS USM | Canon EF 24-105 F4.0 L IS USM | Canon EF-S 10-22 F3.5-4.5 USM |
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar