Goois Natuur Reservaat

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Franscanon40d
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2012 16:05
WoonplaatsCOLON Zuidholland

Weekje geleden een zaterdagmiddag zoek gebracht op de Gooise heide.

Samen met vrouw en een kennis van ons hebben we de Gooise heide een bezoekje gebracht. Het was een grauwe dag en het zonnetje liet zich niet zien. Het heeft mij niet weerhouden om toch wat foto's te schieten. De ree is en blijft een favoriet dier waar ik graag naar kijk en fotografeer. Ook heb ik een video gemaakt met de camera. De 7D heeft die functie en zo af en toe gebruik ik dat wel eens. Het viel mij wel op dat er warme opstijgende lucht te zien was. Ik zocht al een tijdje naar een verklaring waarom sommige foto's soft of niet zuiver scherp bleken te zijn. Mogelijk dat het met die warme luchtbewegingen te maken heeft.

Het eerste uur zagen we heel weinig. Nadat we op een bankje wat gegeten en gedronken hadden kreeg ik deze kerel te zien. De hele set geïnstalleerd en lekker gekeken en foto's gemaakt van hem. De vrouwtjes waren er heel weinig wat te maken kan hebben met de tijd dat er weer kleintjes gaan komen. Dus over een paar weken bambies volgen.

De foto's

1.

38000



2.

Misschien wel een mooie voor een canvas

38001

3.

38002

4.

38003

5.

38004



6.

38005

Met vriendelijke groet,

Frans
Gebruikers-avatar
Geelduikbootje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1546
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 11:10
WoonplaatsCOLON Het bosch van den hertog

Mooi!
Gave foto's van een prachtig moment.
Mijn favorieten zijn 2 en 6. Lief kopje.....
As we live a life of ease, Every one of us has all we need
Sky of blue, and sea green, In our yellow submarine
Franscanon40d
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2012 16:05
WoonplaatsCOLON Zuidholland

Hey GeelDuikbootje,

Bedankt voor je compliment. Dit zijn van die momenten, kan er de hele dag wel van genieten. Soms loop je een paar uur wat rond en dan ineens schiet je de ene foto na de andere.

Groet,

Frans
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

leuke platen, mijn favo is ook 2 en 3.
je hebt mooie momenten vastgelegd !
gr.
Roland
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Franscanon40d
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2012 16:05
WoonplaatsCOLON Zuidholland

Bedankt.

De stijl van tussen, door en over obstakels heen fotograferen vind ik leuk om te doen. Een beetje het idee dat je dat dier in dekking observeert. Ook zorgt het een beetje voor een natuurlijke omlijsting en aanvulling in het fotografisch verhaal.

Groet,

Frans
Akumal

Bij enkele foto's vind ik ze aan de onderkant te krap, mis de poten die aan de onderkant 'doorlopen'.
Border ben ik niet weg van, smaakje ;-).
5 vind ik links te krap, jammer, wellicht anders croppen. Of stuk bij aan maken.
3 vind ik de mooiste mooi scherp en oogcontact, jammer van de krappe ruimte eronder, wellicht is dit nog te verhelpen.
Natuurfreak
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6953
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 16:35

leuke foto's.... #2 vind ik toch wel een beauty... dat koppie/tongetje wat zo mooi uit de omgeving opduikt en eet.....


Rob,
Gebruikers-avatar
alletteo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2013 17:11
WoonplaatsCOLON Assen

2 is prachtig, die steekt wat mij betreft ruim boven de anderen uit.
http://www.familiefotowedstrijd.nl/?a=2 ... P&extern=1" onclick="window.open(this.href);return false; Stem je gratis mee voor SOS Kinderdorpen?
sunnykevin
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 229
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2008 17:05

mooie foto's. de derde als favoriet.

gr.Kevin
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar