Pairi Daiza deel 2

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
canon-eos
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 265
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2012 17:23

hier nog een paar foto's van in pairi daiza

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

graag jullie mening

grtz
Canon eos 550d + kitlens EF-S 18-55mm IS II + EF 50mm f 1.8 II + EF 85mm f 1.8 USM. 2x 430EX II

Mijn site, http://www.rvdb-fotografie.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
canon-eos
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 265
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2012 17:23

166 x bekeken maar zonder reactie ??
Canon eos 550d + kitlens EF-S 18-55mm IS II + EF 50mm f 1.8 II + EF 85mm f 1.8 USM. 2x 430EX II

Mijn site, http://www.rvdb-fotografie.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
SvdL
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 873
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011 09:46
WoonplaatsCOLON Emmen

Ik denk dat de titel exotisch aandoet. Maar dat de foto,s minder aanspreken.

Ik denk met name omdat ze nogal overbelicht zijn, het harde licht en de witte lucht zorgt imo dat er te weinig sfeer en kleur in de foto,s zit. De omgeving doet daarnaast nogal kunstmatig aan, spreekt niet zo tot de verbeelding.

Probeer dus of je sluitertijd en f getal wat hoger in te stellen midden op de dag, of nog beter, wat eerder of later op de dag te schieten. Of je kunt je meer richten op het isoleren van een object een beetje richting macro. Bij je laatste foto van de bloem bijvoorbeeld zit er veel onbruikbare en afleidende omgeving in je bg. Ik had er nog dichter op gestaan. Licht genoeg. :D

Qua compositie is foto 1 typisch een geval. mooi om ter plaatse te zien. Maar als foto niet bruikbaar, er zit geen diepte oid dergelijks in.

ik vind foto 2 de beste van je serie.
Vriendelijke groet,
Stefan
Ik dank het licht voor elke foto die ik nog mag maken.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar