NIK-software

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Anoniem 4

Zoals bekend is NIK-software niet zo lang geleden overgenomen door Google.
Dit heeft nu geresulteerd in een uiterst aantrekkelijk aanbod.
De complete collectie voor zowel Photoshop, als Lightroom als Aperture kost nu $ 149,00 incl. btw. Was voorheen was € 500,00.
Wie al een afzonderlijke module heeft aangeschaft (en geregistreerd), mag gratis upgraden naar de volledige versie. Binnenkort krijg je daarover mail.
Ik gebruik al jaren de Complete Collection. Ben benieuwd of ze voor mij ook nog iets aardigs in petto hebben.

https://plus.google.com/112991908363536 ... wJAcwuphTa" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.niksoftware.com/nikcollectio ... main.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik zit met een verouderde versie van de complete bundel. Het zou mooi zijn als de oude paketten ook nog zonder problemen en gratis up te graden zijn. :D

Vind de software goed en snel werken, beste investering die ik tot op heden in software heb gedaan
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Ik heb zelf ook de complete collection sinds een aantal maanden. Had ik dit nu maar eerder geweten :) Maar ja, heb er inmiddels al zo vaak gebruik van gemaakt dat het me ook al een hoop tijd gescheeld heeft. Maar hoop wel dat er ook voor de huidige gebruikers nog wat leuks in de pijplijn zit :)
drikj
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2006 10:29
WoonplaatsCOLON Zwolle

Oe, dat is een aardige aanbieding! Maar nu heb ik alleen nog maar goede dingen gehoord over de Nik software, maar had ik nog nooit die software aangeschaft. Nu heb ik Photoshop CS4 en Lightroom 4 en ben ik vooral over de HDR-optie van Photoshop niet zo te spreken. En nu wou ik eigenlijk al tijden een keer Photoshop / Photomatix / Nik HDR Efex met elkaar vergelijken voordat ik echt zo'n ander pakketje zou aanschaffen. Maar is Nik inderdaad op dat punt veel beter?

En die andere programma's? Kunnen jullie mij als ervaringsdeskundigen die aanbevelen?

Groeten,
Hendrik
Canon 1D III, wat backup camera's, lensjes, een studiootje en en nog wat mikmak.
Iedereen kan fotograferen, maar niet iedereen ziet een 'plaatje', heeft zijn camera bij zich & heeft het geduld
Gebruikers-avatar
RPGraphix
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 283
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2011 09:50
WoonplaatsCOLON Ergens in Noord-Holland
CONTACTCOLON

Ik ben vandaag inderdaad blij verrast met een update naar het complete pakket. Ik gebruikte tot vandaag Viveza en Silver Efex Pro maar kan nu van het complete pakket gaan genieten. Super!

Groet,
Ruud
drikj
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2006 10:29
WoonplaatsCOLON Zwolle

Ik heb het pakket toch maar gekocht. Ik vind het wel vreemd dat het Mac-pakket 270MB is en het Windows pakket zo'n 100MB. Maar goed. Geen doosje, maar een download. Ach ja, dat scheelt weer een CD-doosje ergens opruimen.
Canon 1D III, wat backup camera's, lensjes, een studiootje en en nog wat mikmak.
Iedereen kan fotograferen, maar niet iedereen ziet een 'plaatje', heeft zijn camera bij zich & heeft het geduld
MvdE
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 602
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2013 19:18

Extra korting met de code DZISER

uiteindelijk 104 USD ex btw betaald. dat is ong 80 euro
drikj
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2006 10:29
WoonplaatsCOLON Zwolle

Chips.... MvdE... Ben ik dus toch te vroeg geweest. Ik heb dan dus 40 Euro meer betaald, gewoon met de link van Illuminatus. Oeps. Die 40 Euro had ik mooi aan een goed doel kunnen besteden, ikke. Jammer maar helaas, ik kan de koop niet herroepen.

Of?? Volgens Nederlands recht, Kopen op afstand heb ik 7 dagen zichttermijn en kan ik binnen die tijd de koop annuleren. Maar gaat dat wel op bij een Amerikaans softwarebedrijf? Of ik kan gewoon de Helpdesk een email sturen dat ik per ongeluk die code vergeten was in te voeren. Dat komt wat minder vervelend over.

Groeten,
Hendrik

P.S.: Als ik die code invul blijkt het $22.35 korting te zijn, maar toch zo'n 18 Euro. Wie het kleine niet eert...
Ik heb maar even een emailtje gestuurd naar Nik, maar ik verwacht er niet veel van. Ik ga er niet meer moeite in steken.
Canon 1D III, wat backup camera's, lensjes, een studiootje en en nog wat mikmak.
Iedereen kan fotograferen, maar niet iedereen ziet een 'plaatje', heeft zijn camera bij zich & heeft het geduld
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

MvdE schreefCOLONExtra korting met de code DZISER

uiteindelijk 104 USD ex btw betaald. dat is ong 80 euro
Heb de code ook gebruikt. En na de korting 126.65 dollar. Nog steeds een leuke korting.
Gebruikte het nog niet, maar voor die prijs wil ik het wel eens proberen. Heb er al zoveel over gehoord :D
Laatst gewijzigd door 1 op Apple, in totaal 26 keer gewijzigd.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
suyari
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009 15:55
WoonplaatsCOLON Bovenkarspel
CONTACTCOLON

ik heb het ook gekocht, maar bij mij kan ik het niet openen, het wordt niet herkend.........
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

Het is niet verboden om meer dan een halve regel te gebruiken om een probleem te omschrijven :(
Wat is HET? Heeft HET ook een naam? Door wat wordt HET niet herkend? Windows? Apple?
Gebruikers-avatar
suyari
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009 15:55
WoonplaatsCOLON Bovenkarspel
CONTACTCOLON

He wat vreemd, antwoord is verdwenen... Ik heb het bestand, eindigend op de extensie win_full(1) gedownload, opgeslagen en geopend, maar dan komt het bekende verhaaltje, dat "het volgende bestand niet kan worden geopend" en dat ik op internet moet zoeken, maar daar wordt niets gevonden. In lightroom en PE11 wordt het ook niet herkend, helaas


Als ik het bestand wil openen in PE11 krijg ik de melding dat het een onjuist bestandstype is :cry:
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

en als je dat bestand nu eens hernoemd naar <bestandsnaam>.exe... want het klikt alsof hij zijn extensie mist?? win_full is namelijk geen extensie. Het zal hoogstwaarschijnlijk een .exe, een .zip of een .msi zijn
Gebruikers-avatar
suyari
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009 15:55
WoonplaatsCOLON Bovenkarspel
CONTACTCOLON

ik heb al op div (buitenlandse) fora gelezen dat ik niet de enige ben met dit probleem. Het lukt me niet in Verkenner om de extensie te wijzigen, achter full moet idd .exe komen

Hoe ik de extensie moet wijzigen, ik heb geen idee, het lukt me gewoon niet
( iemand een tip hoe dat te doen?)
Ik heb nu de proefversie gedownload en idd , die is wel .exe en doet het prima. Ik hoop wel dat Google hier wat aan gaat doen.
Heeft verder niemand hier last van dit probleem?
Anoniem 4

Misschien de eerste download te vroeg onderbroken?
Ik zou hem gewoon opnieuw downloaden.
De trial-versie heeft vrijwel dezelfde grootte.
Gebruikers-avatar
suyari
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009 15:55
WoonplaatsCOLON Bovenkarspel
CONTACTCOLON

Ik heb hem al een aantal keren gedownload en ik lees overal dat het zit in de extensie. Alleen lukt het mij niet om deze te veranderen in windows. Met de Trial versie kan ik idd niet het omzetten in een gekochte versie, dat lukt niet
Aankoop annuleren?? daar kan ik niets over vinden. Heel vervelend en slordig van Google
Gebruikers-avatar
suyari
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009 15:55
WoonplaatsCOLON Bovenkarspel
CONTACTCOLON

Het is nu gelukt, ik heb de extensie veranderd! Hoera! Heb er tegelijk maar een blogje aan gewijd, zal niet de enige zijn lijkt mij
http://ellyvanveen.wordpress.com/2013/03/26/nik-google/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Mooi dat het gelukt is! Maar als ik jouw stappen bekijk, dan zou het met een simpele rename (F2 of rechtermuisknop) toch ook gewoon moeten werken??
Gebruikers-avatar
suyari
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009 15:55
WoonplaatsCOLON Bovenkarspel
CONTACTCOLON

Nee, dat werkte dus niet, dit zijn de stappen die ik op het www vond. En ook al is het omslachtig: ik ben al blij dat alles het nu doet :-)
Ik ga eens kijken met de remane knop.


hahaha, idd, dat werkt ook en een stuk sneller, maar gister deed ie dat echt niet. Zullen we het er maar op houden dat mijn pc een off-day had??? :oops:
drikj
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2006 10:29
WoonplaatsCOLON Zwolle

Ik heb ondertussen ook een emailtje gekregen dat ik die korting met de promocode DZISER, die ik dus niet ingevuld had, nog weer teruggeboekt krijg. Over service gesproken!! Dat had ik eigenlijk niet verwacht, maar wel weer mooi meegenomen. Dank u Nik.
Canon 1D III, wat backup camera's, lensjes, een studiootje en en nog wat mikmak.
Iedereen kan fotograferen, maar niet iedereen ziet een 'plaatje', heeft zijn camera bij zich & heeft het geduld
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar