Bokito

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Nemi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 470
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2011 20:25

Door steeds slecht weer en kou al veel te lang niet meer bij Bokito op bezoek geweest. Dan maar plaatjes kijken. Deze kwam ik tegen van afgelopen najaar. Bokito ging er eens mooi voor zitten.. Ik heb aan de linkerkant een donker bosje weggepoetst :oops: zodat het wat rustiger oogt.
Vrijdag hoop ik op een weerzien. Nu nog duimen dat dat zonder thermo ondergoed en bivakmuts kan :)

Afbeelding
http://www.by-ellen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Pieterr
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6580
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2009 19:49

Bokito is ook al weer toe aan een verzetje zo te zien. Ik zou m'n sportschoenen aan doen als ik jou was. :D
sunblade
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3174
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 19:39

Stoere plaat van deze stoere aap. Foto komt tikkie flets over bij mij...kan dat?
Gebruikers-avatar
Nemi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 470
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2011 20:25

Nu je het zegt zie ik wel wat je bedoeld met dat fletse. Ik heb hem bewust zo bewerkt, hij hangt op 40x60 boven mn bed :p
Gisteren heb ik hem niet gezien, zat binnen. Het is idd een stoere aap maar de blik in z'n ogen.. :( nouja ik heb een beetje met hem te doen, laten we het daar maar op houden :)
http://www.by-ellen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
suyari
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009 15:55
WoonplaatsCOLON Bovenkarspel
CONTACTCOLON

Mooi beest, prachtige blik. Wat zou hij denken?
Gebruikers-avatar
suyari
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009 15:55
WoonplaatsCOLON Bovenkarspel
CONTACTCOLON

Mooi beest, prachtige blik. Wat zou hij denken?
Franscanon40d
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2012 16:05
WoonplaatsCOLON Zuidholland

Dag Nemi,

Mooie foto geworden. Vind hem prima! Iets flets? hmm. ik weet niet. Met dat zwart is het moeilijk bepalen tot hoever je kan gaan.

Nette plaat. Probeer hem eens in een portret stand. Ik weet niet zo wat ik met dat lege vlak naast hem moet.

Groet,

Frans
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar