Ervaringen niet-cannon accu

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
QTIP
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2004 14:08

Wat zijn de ervaringen van zo'n accu
Waar heb je hem gekocht..
Zijn ze op de originele lader te laden zijn.
spider2004
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2004 08:54
WoonplaatsCOLON Schaijk
CONTACTCOLON

Kijk HIER maar eens.

Hint, gebruik de zoekfunctie van het forum.
[size=75]Cannon EOS 20D - kitlens - 50 f/1.8 - 70-200 f/4L usm - extender 1.4 type II - 2 x 1gig cf Sandisk ultra III - Feisol carbon monopod -[/size]
Mijn website: [url=http://members.home.nl/j-gvk/]Joris-gvk-Fotografie[/url].
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Ik heb kort geleden twee accu's aangeschaft bij www.deverkoper.nl. Hij stuurt op, maar je kunt het ook bij 'm afhalen. Waren 27,- eypo per stuk. 1350mAh, maar in tegenstelling tot wat er op de site staat geen 7,4 maar 7,2 volt. Ik heb overigens geen idee wat dat uitmaakt. Ze doen het bij mij prima.

Ik heb overigens nog een Hama-accu te koop. Dus als je interesse hebt, moet je het maar even laten weten.
QTIP
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2004 14:08

Kijk HIER maar eens.

Hint, gebruik de zoekfunctie van het forum.
Dit heb ik gezien spider2004 echter kon ik nergens ervaringen lezen en of ze met de originele accu op te laden waren..
George
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON 16 Jun 2004 13:09

Sorry Ytos, het moet http://www.deverkoper.net zijn.
spider2004
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2004 08:54
WoonplaatsCOLON Schaijk
CONTACTCOLON

QTIP schreefCOLON
Kijk HIER maar eens.

Hint, gebruik de zoekfunctie van het forum.
Dit heb ik gezien spider2004 echter kon ik nergens ervaringen lezen en of ze met de originele accu op te laden waren..
Heb je wel goed gelezen dan ?
Het volgende is wat copy&paste uit dat draadje en het lijkt me toch wel duidelijk. Anders had je ook gewoon kunnen reageren in dat draadje en niet meteen een nieuw topic openen. Op die manier houden we de onderwerpen ook een beetje bij elkaar.

Ytos schreefCOLON
Motordigitaal schreefCOLONMocht je een NIET orgineel kopen, zorg er dan wel voor dat hij de chip bevat anders gaat het fout.
Wat bedoel je daarmee Ben??? Ik heb een niet-origineel (Hama). Ik weet echter niets van een chip af die erin zou moeten zitten.

HELP. Ik loop gevaar?!?!?! :? :)
Ytos schreefCOLONKeej. Mijne laad op in de Canon-lader, dus die chip zal er wel in zitten. Ik wil voor de vakantie voor de zekerheid toch nog maar een extra accu aanschaffen. Zal wel eenzelfde Hama worden.
xiphias schreefCOLON Iemand ervaring met bepaalde merken die op de standaard lader laden. En zijn er ook snel laders en auto laders?

Thanks,

-XiP
Snoopy schreefCOLONIk gebruik een GP accu en geen probleem koste 45 euri
maartenw schreefCOLONIk gebruik gewoon de standaard lader van Canon, en daar kan ik al mijn "neppers die meer power en puff hebben als de originele" opladen en zo.
In de auto gebruik ik ook de lader van canon, omdat deze stabiel oplaad. Deze sluit ik gewoon aan op mijn 200v in de auto. werkt super
Laatst gewijzigd door 1 op spider2004, in totaal 15 keer gewijzigd.
[size=75]Cannon EOS 20D - kitlens - 50 f/1.8 - 70-200 f/4L usm - extender 1.4 type II - 2 x 1gig cf Sandisk ultra III - Feisol carbon monopod -[/size]
Mijn website: [url=http://members.home.nl/j-gvk/]Joris-gvk-Fotografie[/url].
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

George schreefCOLONSorry Ytos, het moet http://www.deverkoper.net zijn.
Die gozer is slim. Zowel jou link .net als mijn link .nl werken. Hij heeft ze dus blijkbaar allebei geregistreerd.

De zaken gaan zeker erg goed bij 'm :)
Mr. Bones

www.digiplanet.nl voor 18euro eentje gekocht. de man zat toevallig in de VS toen ik ze wilde bestellen. ik had ze dringend nodig. geen probleem zei die man, vrouwtje zal het wel voor je versturen en hop, twee dagen later had ik m'n accu in huis. :!:

tot nu toe werkt ze nog goed. stel dat ze na 10 keer opladen het begeeft, maakt het me niet uit want ze heeft toch maar 18euro gekost!

:wink:
George
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON 16 Jun 2004 13:09

Ytos, dat was een half jaar geleden niet zo hoor, die is dus vrij gekomen.
K.G.H.W.
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 305
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2004 09:52

Heb er een gekocht bij GSMFIT geloof ik. Hij was daar 18.95 euro en het is een 1800 mAH. Hij is gewoon opteladen in de lader. Geen problemen mee. Geen verzendkosten. En hij is nog niet leeg! ook nog maar 200 foto's op gemaakt!
K.G.W.H ---> canon EOS Rebel, 18-55 MM EF-S, RC-5 Remote control, Velbon CX-444, 2X sandisk ultra II 256 MB, 1X sandisk 128 MB, toploadzoom minni.
*Marco*

Hier kan eigenlijk wel een slotje op, want hier http://www.300d.nl/forum/viewtopic.php?t=255&highlight= hebben we al een topic over accu's lopen...
QTIP
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2004 14:08

er mag van mij een slotje op.

alleen raar dat ik wienig ervaringen lees.

ervaringen met aankopen wel ja maar ervaringen met de aankopen niet echt.

Maar goed we gaan daar verder..
*Marco*

QTIP schreefCOLONervaringen met aankopen wel ja maar ervaringen met de aankopen niet echt.
Als het goed is krijg ik er morgen één binnen voor het bedrag van: € 18,95 + € 3,- (verzendkosten) = € 21,95...
MVDP
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2004 08:35

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat de standaard accu in de standaard lader volgeladen is bij jullie.?
MVDP
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2004 08:35

Met alle respect maar ik denk dat dat niet het antwoord is op mijn vraag.
Op de oplader zit een ledje dat blijft branden als de accu vol is en dat gebeurt bij mij na 50 minuten en ik vind dat vrij snel.Dus mijn vraag is hoe lang duurt het bij jullie voordat de accu vol is en het ledje niet meer knippert.?
● Canon EOS 300D ● Canon 18-55mm EF-S ● Tamron AF 70-300mm f4-5.6 LD marco 1:2 ● Sandisk CF 256 ●
Gebruikers-avatar
maartenw
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 00:14
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Motordigitaal schreefCOLONKlopt hoor, duurt bij mij ook zo'n 45 a 55 minuten.

Als de accu ouder wordt zal het wel langer gaan duren.
bij mij idemdito. 50 minuten en ut is inderdaad vol.
ligt er ook maar net aan. heb accus varierend van 1150 tot 1500 MaH
www.studio111.nl
Gebruikers-avatar
fotopeter
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2004 08:11
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Ik heb bij gsm-welt.de 2 stuks besteld voor in mijn grip.
totaal iets van 27 euro incl.verzending je moet wel vooruit betalen,
accus werken perfect ruim 4 maanden in bezit.
Oja ook nog 2 jaar garantie....

Peter
Gebruikers-avatar
martmarbus
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3626
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2004 10:20
WoonplaatsCOLON Den Helder
CONTACTCOLON

MVDP schreefCOLONMet alle respect maar ik denk dat dat niet het antwoord is op mijn vraag.
Op de oplader zit een ledje dat blijft branden als de accu vol is en dat gebeurt bij mij na 50 minuten en ik vind dat vrij snel.Dus mijn vraag is hoe lang duurt het bij jullie voordat de accu vol is en het ledje niet meer knippert.?
Klopt
voor de 1100 is dat ongeveer 50 minuten
Met rekent met 220 volt 90 minuten, maar Nederlandse huishoudens hebben tegewoordig 230 volt en dat houdt in dat alles iets sneller gaat.
Wel wordt aangegeven dat wanneer de lamp konstant brandt, je de accu zeker nog een uurtje in de lader moet houden om het beste laad resultaat te krijgen.

de 1300 doet er natuurlijk iets langer over
en de 1500 en de 1700 doen er aanzienlijk langer over

Mart
RAW rules the world!

[size=6] 5D Mark III,diverse glassoorten in diverse kokers, wat leuntoestellen, nylonzak om alles in mee te slepen[/size]
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Dat van dat uurtje extra heb ik ook ergens gelezen. Heb het hier niet gemeld, omdat ik dacht dat ik abuis was. NOT duzzz.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar