Boomgaard de boswachter

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Vanmiddag trok hier om 3 uur de lucht open en ben ik nog even lekker op pad geweest. Op fietst naar landgoed Haarzuilens is maar 10 minuten. Natuurmonumenten is druk bezig dit gebied te ontwikkelen en ze zijn goed bezig hier leuke routes uit te zetten. Eén daarvan is Boomgaard de Boswachter, een klein gebied waar men met een klein wandelpad door een boomgaard kan struinen. Mooie vijver aangelegd, bankjes er bij en veel informatie vooral voor kinderen. Erg leuk was een insectenhotel. Een mooie kast waar insecten kunnen logeren. Die waren nu in ieder geval niet thuis maar de structuren in de kast waren mooie foto objecten. Ik hoor graag wat jullie er van vinden.

1.

35026

2.

35027



3.

35028

4.

35029

één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
timvk
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2012 13:51
WoonplaatsCOLON Voorne Putten

Aparte serie, het leuke aan fotos 2,3 en 4 is dat de afmetingen van het hout totaal zoek zijn; het zouden reusachtige blokken hout kunnen zijn!
Canon EOS 450D Tamron 17-50 F/2.8 VC Canon 70-200L F/4 IS USM
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

Persoonlijk vind ik de kleuren wel mooi, maar vind ik ze niet zo fijn kijken.
Doordat je de rand van de box nog net laat zien komen ze erg beklemmend over.
Ik heb er thuis eens even mee zitten spelen.
Als ik een 2:3 verhouding neem en ik laat daarbij de randen juist wegvallen komen ze op mij veel rustiger (ruimtelijker) over.
Kijk ook eens op mijn Flickr
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Bedankt voor de feedback, ik snap wat je bedoeld Peter. Ik heb ook wat lopen stoeien met die randen net iets meer, net iets minder, geen rand maar dat was het ook niet. De verhouding die jij noemt had ik nog niet naar gekeken. Het was een kast met vierkante hokjes dus was dit ook het uitgangspunt voor mij. Iets te veel in dat hokje blijven denken :wink: . Ga deze week eens met andere verhoudingen aan de slag.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar