Rotterdam by night

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ceve
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2009 23:33
WoonplaatsCOLON Brielle

Al vaker vertoond maar het blijft een dankbaar onderwerp....

1
Afbeelding

2
Afbeelding

Maar er valt altijd nog wat te verbeteren dus ik hoor het (opbouwende) commentaar graag. :D
In ieder geval bedankt voor het kijken.
Telkens wanneer ik tevreden ben met het resultaat denk ik bij mezelf hoe zou het nog beter kunnen....
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Blijft mooi dit soort avondopnames.
Wil ik ook al zo lang proberen, maar is het bij gebleven tot op heden...

De eerste zou wat mijn betreft donkerder uitgevoerd mogen worden.
Krijgt ie denk ik meer sfeer.

De tweede voor mij de mooiste.
Daar zou ik echter aan de onderkant het " platform" onderin er nog af halen. En de reclectie van het rode licht even wegwerken.
Kijkt ie lekkerder weg. Althans voor mijn smaak.
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Xylophoto
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2012 12:51
WoonplaatsCOLON Berkel en Rodenrijs

Ben het helemaal met Frank64 eens. Het witte vlak in de eerste foto bijt teveel uit.. Jammer dat er zoveel palen staan daar. Je hebt er minder last van als je aan de andere kant van de weg staat (bij het KPN-gebouw zeg maar). Bij de tweede inderdaad even wat aan de onderkant wegsnijden en je hebt een mooie opname.

5D MK3 | 40D | 24-105 f/4L IS USM | EF 50 f/1.4 | EF-S 10-22 f/3.5-4.5 USM | EF 100-400 f/4.5-5.6L IS USM | Sigma 50-150 f/2.8 APO | Tamron 90 f/2.8 macro | Speedlite 430EX | Manfrotto 055XDB | wat filters
Gebruikers-avatar
Ceve
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2009 23:33
WoonplaatsCOLON Brielle

Dank voor jullie reacties. De 2e foto had ik inmiddels af laten drukken en voor het passe partout dat ik moet snijden hou ik julie tip aan. Ben het er helemaal mee eens. Valt gelijk de rode reflectie ook weg.
Best leuk af en toe, hoe vaak je ook naar een foto kijkt...... Ik begon me pas te storen aan de rode reflectie nadat jullie het opbrachten.
Telkens wanneer ik tevreden ben met het resultaat denk ik bij mezelf hoe zou het nog beter kunnen....
YD91
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 123
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2012 09:06

Ben het eens met het uitbijten in foto 1. (Misschien is een hdr hier wel mooi)
Foto 2 is heel mooi.
Gebruikers-avatar
Ceve
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2009 23:33
WoonplaatsCOLON Brielle

Beide foto's zijn al een hdr van 3 verschillende belichtingstijden. Dat gaat dus niet meer helpen...
Telkens wanneer ik tevreden ben met het resultaat denk ik bij mezelf hoe zou het nog beter kunnen....
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar