Ik kan de bal niet kwijt

Van de f-jes tot de eredivisie, alle prestaties vanaf het voetbalveld

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
adidas
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2012 21:58

Als keeper zoek je ook wel eens naar een speler die de bal wil hebben.

Afbeelding

Alle reacties zijn welkom.
Gebruikers-avatar
JohnS
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 642
GeregistreerdCOLON 03 Mei 2008 21:01
WoonplaatsCOLON Tijdelijk in het buitenland

Kiekje voor het album thuis, meer niet. Da's mijn opvatting erover.
Ook dit beeld zegt niet veel. Je toelichting maakt de bedoeling duidelijk, maar die komt niet uit het beeld naar voren.

Misschien is het raadzaam eerst eens te kijken naar de commentaren op andere bijdragen voordat je blijft posten. Het is toe te juichen dat je niet bang bent en wilt leren. Maar door ogenschijnlijk willekeurig foto's te plaatsen wordt het leerproces niet bevorderd. Kijk eerst eens zelf kritisch naar je selectie.
Gewoon... spullen.
wernerfotografie

Ik kan het eigenlijk niet anders dan eens zijn met JohnS.

Ook heb je deze foto al gebruikt in een andere topic die je hebt aangemaakt( http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 4#p1137304" onclick="window.open(this.href);return false; ). Maar daar zat deze foto in een serie van 5 stuks. Lijkt mij niet echt de bedoeling om 1 foto uit die serie weer in een seperate topic te plaatsen. Aankomend weekend weer een kans, opmerking uit je vorige serie meenemen en er weer voor gaan! want gaat je zeker lukken !
Gebruikers-avatar
adidas
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2012 21:58

John en Werner bedankt voor jullie reacties.

Werner, ik had niet echt in de gaten dat ik hem ook bij de 5 anderen had staan en je hebt gelijk dat het geen zin heeft om hem dan ook nog eens apart te tonen. En inderdaad dit weekend weer een kans.

John, Ik probeer altijd de tips mee te nemen in het fotograferen al is het soms lastig om alles te onthouden als je veel info krijgt.
Nog een vraag aan jouw. Het is inderdaad een voor in mijn album, het is ook mijn zoon dus weg gooien doe ik hem niet. Op andere fora heb ik geleerd over kijkrichting open laten en regel van derden, die zie ik toch wel terug in deze foto of zie ik het fout?
Ik probeer in mijn registratie van de wedstrijd ook een paar mooie acties vast te leggen en duels van keepers over de grond of in de lucht zijn natuurlijk altijd mooier, maar ik vond dit ook een mooie houding. Het is eens wat anders.
Denk jij dat als ik er niets bij geschreven had dat mensen dan niet kunnen zien wat deze foto zegt?
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Ik ga ook volledig met John mee.

Vwb de ruimte in kijkrichting, ja dat heb je, maar dat zie je zelf ook wel neem ik aan.
De foto is ook niet scherp en ziet grauw.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar