Bruiloft Irene & Herbert

Huwelijksreportages, bruiloften en andere feestelijkheden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
ebeckers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2010 20:12
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

Vorig weekend heb ik het huwelijk van Irene & Herbert mogen fotograferen.
Hieronder een kleine impressie van de dag.

Mocht je meer foto's willen zien, een uitgebreidere serie is op http://www.erwinbeckers.nl te vinden.

Kritiek/opmerkingen en suggesties zijn natuurlijk weer welkom!

Erwin

1)

29427

2)

29428

3)

29429

4)

29430

5)

29431

6)

29432

7)

29433

8)

29434

9)

29435

10)

29436

12)

29437

13)

29438

14)

29439

15)

29440

16)

29441

Romantische & moderne bruidsfotografie: http://www.erwinbeckers.nl
Facebook:http://www.facebook.com/ErwinBeckersFotografie
Gebruikers-avatar
Ericszn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1400
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2010 22:28

Leuke serie!
De eerste 3 foto's vind ik niet zo bijzonder (en kwalitatief ook minder) , gelukkig maakt de rest een hoop goed.
Wat mij betreft springt foto 14 er uit!
[o] = Canon 60D en 400D, Canon 17-85mm, Canon 55-250mm, Tamron 17-50mm, Canon EF 50mm 1:1.8 II
http://donfotografie.nl
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

vind de laatste de beste, van deze reeks.
grt,bouk.
Gebruikers-avatar
Charlie.P
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 451
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2008 17:42
WoonplaatsCOLON Hasselt (NL)
CONTACTCOLON

Hallo Erwin, hierbij mijn opmerkingen:

1. L. Leuk zo die jurk voor het trapgat, wel erg wit zei weinig detail meer. R. De schoentjes vind ik leuk gedaan zo.
2. Deze foto vind ik niet mooi, het vieze raam stoort me, de spiegeling in het glas en de huizenrij op de achtergrond leid erg af.
3. L. leuke foto de laatste hand aan de jurk. R. Oogt een beetje stijfjes en een beetje gemaakt.
4. Mooie foto, wel een beetje vreemde ogen (maar daar kun jij niks aan doen natuurlijk)
5. Leuke foto wel stoort mij de halve gezichten onderin. Klein beetje bij knippen dan ben je ze kwijt.
6. Mooie foto zo op het bruidsboeket. Alleen vraag ik mij af of het niet mooier zou zijn om de buitenkant van de ring scherp te zien?
7. Vind ik geen mooie foto, hij staat er erg krampachtig bij en zij staat er ook niet erg flatteus op. Tevens verdwijnt de jurk in de achtergrond.
8. L. Het lijkt of hij nog bezig is zijn hand in zijn broekzak te steken, hierdoor een vreemde houding van zijn hand. R. Leuke foto alleen jammer van die tak rechtsboven. Heeft geen toegevoegde waarde aan de foto. Het vervelende is je kunt het er niet af knippen, wand dan moet je snijden in de jurk...
De foto's komen ook een beetje gemaakt over.
9. L. R. Allebei mooie foto's. Vooral bruidsboeket scherp, trouwjurk wazig komt hier mooi uit.
10. De standaard foto. Bruid scherp, bruidegom wazig. Jammer dat haar vingers afgesneden zijn.
11. -
12. L. Mooie foto, autotje scherp, laantje wazig. R. tja. foto is mooi scherp, maar zegt me eigenlijk niks.
13. Mooie foto leuk moment en ziet er spontaan uit.
14. Erg mooi zo. De hand op zijn rug en het gelukkige gezicht van de bruid.
15. Mooie foto, wel een beetje centraal geplaatst.
16. Dit vind ik de mooiste, ze stralen hier allebei! Ook hij staat hier met een grote glimlach op. Mooie belichting zo.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, en natuurlijk heb je veel dingen niet in de hand o.a. de spontaniteit van een stel met name.

Wel jammer dat er niet meer gereageerd wordt. Leerzaam voor een ieder denk ik.
Groeten, Karel
_________________

Website : www.KPOfotografie.nl
Facebook : www.facebook.com/KarelPops
EvO
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 24 Mrt 2011 20:13

Hey Erwin,

Leuke reportage, een aantal dingen die mij opvallen. Ik ga met mijn voorganger mee wat betreft foto nummer 2, deze foto doet mij niet zo veel en het vieze raam valt inderdaad erg op. Foto 3 doet mij niet heel veel, foto 4 en 5 echter wel, gave platen. Foto 8 lijkt een wat onwennige foto, heeft zij bij de linker foto haar ogen dicht? En zoals Charlie al zei, hij probeert nog zijn hand in zijn broekzak te steken of er juist uit te halen? Foto 12 is een leuke combi foto zo. Foto 13 en 14 vind ik echt een enorm gave mooie zwart wit omzetting en zijn ook mooie platen! De laatste foto is mooi om te zien hoe ze zo stralen.

De mooiste van deze serie vind ik foto 13, 14 en 16.
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Gewoon een hele mooie serie geworden waar het paar absoluut tevreden over mag zijn.
Gr. Erik
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
Gebruikers-avatar
Matglas
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2009 21:56
WoonplaatsCOLON Etten-Leur

Overall een mooie serie met uitschieters! Haar ogen in foto 4 vielen me ook op. Je had haar misschien links kunnen plaatsten met haar rechterkant naar je toe. Hierdoor is haar kleinere oog dichterbij waardoor het verschil in grootte kleiner/weg is.
Canon 5D, wat glas, wat licht en een voetstuk om het op te plaatsen..
Gebruikers-avatar
renekuipers
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2009 14:04

Wat ik altijd in de gaten houd wanneer een bruid zo'n strapless jurk aan heeft, of al het "vlees" aan boord blijft...! Kreeg dit ooit eens als tip mee van een bruid zelf,
de dames letten hier namelijk nogal op! Kwestie van zorgen dat de jurk goed is opgetrokken op de juiste momenten. kijk maar eens goed op foto 9, 15 en 16.
Kijk ook eens hier: www.votos.nl
Gebruikers-avatar
DigiLife
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 416
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2005 22:11
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

renekuipers schreefCOLONWat ik altijd in de gaten houd wanneer een bruid zo'n strapless jurk aan heeft, of al het "vlees" aan boord blijft...!
Een collega bruidsfotograaf noemde dat eens kipfilets :-)
Owner and creative producer at YourWeddingPhotos. Manor and castle wedding photography.
Gebruikers-avatar
Voske
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 235
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2006 19:34
WoonplaatsCOLON omgeving rotterdam

LoooL
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar