Fotoshop 5.0

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Anoniem 4

Het is ook de bedoeling van dat programma, dat je geen bestanden ziet, ook al zijn ze er wel.
Je moet alleen de map aanwijzen/selecteren waar de DNG Converter de om te zetten bestanden kan vinden (afhankelijk van het vinkje of submappen daarin al dan niet moeten worden meegenomen). Vervolgens wijs je een map aan waar de geconverteerde bestanden in geplaatst moeten worden.
Desgewenst kun je de namen nog laten aanpassen en/of voorkeuren wijzigen en als je daarna op Omzetten klikt, gaat het converteren van start.

Je kopieert of verplaatst alle bestanden die je wilt converteren naar die bij 1. te selecteren map en alle daarin geplaatste RAW-bestanden worden omgezet naar DNG in de map van je keuze bij 2. Simpel en snel.
Gebruikers-avatar
hanswielakker
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2013 18:16
WoonplaatsCOLON Ruurlo

Hoi Illuminatus,

Ik ben bezig om te proberen via jouw beschrijving de boel aan de gang te krijgen.
Het blokje "omzetten" (nadat ik de map geselecteerd heb en een map heb aangewezen waar ze
moeten komen te staan) licht maar niet op.
Mijn motto is:

Do waj zegt, dan lieg ie neet.

Met vriendelijke groeten,
Hans
Gebruikers-avatar
Foto-Xje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 08 Nov 2015 01:29
WoonplaatsCOLON Valthermond (Drenthe)

Ga photoshop eens uninstallen en daarna weer installeren.

Want je schrijft in een bericht van 27 december:
"Kan toegangspunt van procedure K32GetProcesMemoryInfo niet vinden in DLL-bestand KERNEL32.dll"
Er wordt dan al iets gemist in de KERNEL zelf ofwel OEPSSSSSS, dat komt dan al niet goed.

Je moet tijdens het installeren echt geen enkele foutmelding tegenkomen WANT DAN GAAT HET ECHT MIS.
Komt die melding later, is de driver of drivers wel uptodate, want het is namelijk niet te vinden in de KERNEL.
En als dit niet te vinden is hou je dat probleem.

Geert
Foto's liegen niet, mensen wel :lol:
Anoniem 4

hanswielakker schreefCOLON... Het blokje "omzetten" (nadat ik de map geselecteerd heb en een map heb aangewezen waar ze
moeten komen te staan) licht maar niet op.
Werkt het wel als je een RAW-bestand sleept naar het snelkoppeling-icoontje van de DNG-converter?
Gebruikers-avatar
hanswielakker
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2013 18:16
WoonplaatsCOLON Ruurlo

Hoi,

Ja, inderdaad. Dat werkt wel. Maar als ik dan dat dng-bestand in CS 5 wil openen dan krijg ik weer de mededeling dat de camera RAW versie niet compatible is met het programma.
Mijn motto is:

Do waj zegt, dan lieg ie neet.

Met vriendelijke groeten,
Hans
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar