Landschatfspark Duisburg-Nord, wie wilt mee?

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

Wanneer kan je mee gaan?

Zondag 28 april:
4
11%
Zaterdag 4 mei:
4
11%
Zondag 5 mei:
5
14%
Zaterdag 11 mei:
5
14%
Zondag 12 mei:
5
14%
Zaterdag 18 mei:
7
19%
Zondag 19 mei:
7
19%
 
Aantal stemmenCOLON 37
Gebruikers-avatar
LVfotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 417
GeregistreerdCOLON 27 Apr 2009 23:15
WoonplaatsCOLON Weert
CONTACTCOLON

Ik zou ook graag meewillen, alleen ik kom uit Weert en heb geen eigen auto.

Grs Lindy
Live your life, tomorrow it can be over

www.fotolv.webklik.nl
twistersam

Lindy,

Je kunt waarschijnlijk vast met iemand meerijden. Voor mij zou het geen probleem zijn, (auto is zelfs voorzien van een groene sticker) echter kan ik de dagen uit de pol niet.
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

LVfotografie schreefCOLONIk zou ook graag meewillen, alleen ik kom uit Weert en heb geen eigen auto.

Grs Lindy
Wanneer de poll afgelopen is, zal ik de carpool opstarten. Ik kom zelf uit Helmond en mijn vrouw staat iedere zaterdag op de markt in Weert. Nieuwe bloemist.


Voor iedereen die de poll heeft ingevuld en gaat invullen, stuur even een PB-tje wie je bent, waar je vandaan komt, of je een auto hebt en of je iemand kan/wilt meenemen.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Ik heb 2 PB-tjes van mensen die mee willen en 5 dagen waarop 5 personen gestemd hebben. Als je mee wilt, laat het even weten met een pb-tje en de poll.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Als je mijn PBtje bedoelt, ik had inmiddels al gestemd.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

PB verstuurd, gestemd had ik al :D
gr.
Roland
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Ik heb vanmiddag de Milieu-sticker besteld. Binnen 5 werkdagen wordt die naar mij toegezonden.
Tot nu toe heb ik:
Road8 en vrouw (rijden zelf)
Rijk (vanuit Vleuten, met plaats voor 3)
Zweuds (vanuit Landgraaf, met plaats)
Ikzelf (vanuit Helmond, met plaats voor 3)
Ik denk niet dat de poll nog meer duidelijkheid zal geven, dus ik prik maar een weloverwogen datum:
Zondag 5 mei, om 1 uur ter plaatse. (zon gaat onder om 21.11 voor diegene die nachtfotografie willen doen)
Voor de mensen die nog mee willen, laat het hier even weten. Zoals het er nu uit ziet, wonen we niet bij elkaar in de buurt. Carpoolen mag uiteraard, maar is volgens mij niet echt handig.
Als we met een grote groep zouden gaan, zou ik het park van te voren informeren, maar met zo'n kleine groep maakt het niet veel uit.

Dus, zondag 5 mei om 1 uur.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
focasa
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2013 20:59

Hallo,

LSP is idd een hele gave locatie. Kom zelf uit Venlo, dus het is voor mij dichtbij.

Wellicht een heads-up:
Ben er een paar weken geleden geweest en sommige delen staan in de steiger en zijn niet of minder goed bereikbaar. (http://en.landschaftspark.de/Newsdetail/?news=138" onclick="window.open(this.href);return false;)
Er staat dat het tot medio feb 2013 zou duren maar enkele weken geleden waren ze nog volop bezig.

Blijft een top locatie waar je zeker gave fotos kunt maken (ook met de werkzaamheden), maar het kan dus zijn dat sommige dingen minder mooi zijn door steigerwerk en dat sommige gangen nog zijn afgesloten.

Groeters,
Sander.
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

En mijn tip is dat je echt moet proberen te blijven tot het donker is want dat geeft het geheel toch echt een heel andere dimensie.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Wat zijn agenda's toch vervelende dingen :( . Het gaat helaas toch niet lukken de 5e mee te gaan. De privé (lees gezins) agenda was al weer vol gepland voor dit weekend. Ik heb nog een dappere poging gedaan iets te verschuiven maar helaas niet gelukt. Gelukkig dat de carpool nog niet gevuld was anders had ik mij helemaal schuldig gevoeld.

Sorry, ik had graag meegegaan, jullie veel plezier en ben benieuwd naar de foto's

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
LVfotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 417
GeregistreerdCOLON 27 Apr 2009 23:15
WoonplaatsCOLON Weert
CONTACTCOLON

Heb ook PB gestuurd, 5 mei is prima voor mij en wil dus errug graag mee, :D wel in afwachting met wie ik kan carpoolen :oops:
Live your life, tomorrow it can be over

www.fotolv.webklik.nl
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Rijk schreefCOLONWat zijn agenda's toch vervelende dingen :( . Het gaat helaas toch niet lukken de 5e mee te gaan. De privé (lees gezins) agenda was al weer vol gepland voor dit weekend. Ik heb nog een dappere poging gedaan iets te verschuiven maar helaas niet gelukt. Gelukkig dat de carpool nog niet gevuld was anders had ik mij helemaal schuldig gevoeld.

Sorry, ik had graag meegegaan, jullie veel plezier en ben benieuwd naar de foto's

Groet,

Richard
Jammer Richard, misschien een volgende keer.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

Steven, wat wordt de exacte plaats waar we afspreken ? 51.481403,6.784154, Emscherstraße 71, 47137 Duisburg bij de Tauchgasometer ?
Want er zijn meerdere P-terreinen.
Lindy, wij kunnen je niet meenemen helaas, komen uit een hele andere richting.
gr.
Roland
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Emscherstraße 71, 47137 Duisburg bij de Tauchgasometer zat ik ook aan te denken. Ik denk dat we t.z.t. mobiele nummers uitwisselen, mochten we elkaar niet tegenkomen of als iemand het niet haalt op de afgesproken plaats en tijd. (uiteraard alleen bij noodgevallen en als het kan met SMSen. We zijn tenslotte Hollanders, hè?)

Carpool voor Lindy wordt aan gewerkt.

We komen dus samen om 1 uur. Wat betreft de vertrektijd weer terug naar huis: Ik weet niet wat we kunnen verwachten. Het kan zijn dat we binnen een paar uur het wel weer voor gezien hebben, maar het kan ook zijn dat we zo lang blijven, dat we misschien nog een keer terug moeten. Ik persoonlijk wil het graag in de avond kunnen bewonderen. Aangezien we (bijna) allemaal met eigen vervoer gaan, kan ieder voor zich beslissen tot hoelaat hij/zij blijft.

Umweltschutskarte heb ik vanmorgen met de post gekregen.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
zweuds
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2949
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2011 09:13
WoonplaatsCOLON Landgraaf
CONTACTCOLON

LVfotografie schreefCOLONHeb ook PB gestuurd, 5 mei is prima voor mij en wil dus errug graag mee, :D wel in afwachting met wie ik kan carpoolen :oops:
Je kunt mij mij meerijden Lindy. Regelen we via PB.
gr
Peter
Groet Peter.
“I walk, I look, I see, I stop, I photograph.”
— Leon Levinstein

https://www.flickr.com/photos/131692809@N07/
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

zweuds schreefCOLON
LVfotografie schreefCOLONHeb ook PB gestuurd, 5 mei is prima voor mij en wil dus errug graag mee, :D wel in afwachting met wie ik kan carpoolen :oops:
Je kunt mij mij meerijden Lindy. Regelen we via PB.
gr
Peter
Lindy heeft vervoer kunnen regelen.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
zweuds
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2949
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2011 09:13
WoonplaatsCOLON Landgraaf
CONTACTCOLON

zweuds schreefCOLON
LVfotografie schreefCOLONHeb ook PB gestuurd, 5 mei is prima voor mij en wil dus errug graag mee, :D wel in afwachting met wie ik kan carpoolen :oops:
Je kunt mij mij meerijden Lindy. Regelen we via PB.
gr
Peter
Ok.
Groet Peter.
“I walk, I look, I see, I stop, I photograph.”
— Leon Levinstein

https://www.flickr.com/photos/131692809@N07/
Gebruikers-avatar
JohnS
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 642
GeregistreerdCOLON 03 Mei 2008 21:01
WoonplaatsCOLON Tijdelijk in het buitenland

Was in het buitenland en zie pas nu dit topic. Zou graag een keer meedaan en waarschijnlijk kan dat op 5 mei, als ik een sticker kan bemachtigen voor die tijd.
Kan dat nog?
Gewoon... spullen.
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

JohnS schreefCOLONWas in het buitenland en zie pas nu dit topic. Zou graag een keer meedaan en waarschijnlijk kan dat op 5 mei, als ik een sticker kan bemachtigen voor die tijd.
Kan dat nog?
Natuurlijk kan dat. Ik had de mijne vorige week zaterdag besteld bij ANWB en had hem dinsdag in huis. Wanneer je naar de ANWB gaat, moet je wel kentekenbewijs en tenaamstelling meenemen. Kosten €17,95, ANWB leden betalen een euro minder. :?

Laat maar even weten wanneer het gelukt is.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Pieterr
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6580
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2009 19:49

@JohnS: Je kunt zo'n milieusticker ook bestellen via de TÜV website. Binnen 3 dagen heb je h'm dan in huis.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar