Nacht van de nacht in het Noorden

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Lol. Als je vanaf Groningen bij de eemshaven komt (N42 dacht ik), rotonde 3/4 rond, richting Borkum en dan wegomlegging volgen. Linksaf voor spoor, aan spoor langs, linksaf over het spoor en dan de eerste rechts. Daarna is het zo'n beetje bij de laatste windmolen rechtsaf en dan 1 km richting dijk.
Kom je vanaf de N33, dan de weg volgen langs de windmolens tot je bij dezelfde rotonde komt, maar dan rechtdoor rijden, verder zie boven.

Kom je vanaf Roodeschool (waarom zou je), dan volg je de navigatie maar :D Je komt binnendoor kom je zo'n beetje bij de Noordkaap uit.

Let op! Heb vandaag even getufd langs de windmolen en er ligt behoorlijk wat klei ivm worteloogst.

Wil er helemaal niets, dan zijn er genoeg lichtjes in de Eemshaven :D maar ik verwacht gezien volle maan en opkomend tij best wel goede mogelijkheden.
Je kunt overigens niet de dijk OP rijden. Voor het hek de auto parkeren dus.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
Bagtjuh
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2333
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2005 15:25
WoonplaatsCOLON Veenhuizen

Je hebt best nog een kans dat het helder is morgen avond.

En erg koud :wink:
Only after the last tree has been cut down.....only when the last river has been poisoned........only when the last fish has been caugth......only then you will find out that money can not be eaten......Lets all take care of mother earth!!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar