Training circuit Zolder

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
geof
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2006 20:19
WoonplaatsCOLON limburg(b)borgloon,hoepertingen
CONTACTCOLON

Ik heb mijn best gedaan

Ik ben 3 weken achter elkaar gaan foto's nemen in zolder omdat ik er toch niet echt zo ver vandaan woon

De 1e en 2e week was ik maar aan het suggelen met mijn istellingen maar toen ik ten einde raad was heb ik maar raad gevraag aan een maat van me en nu waren de resultaten toch al iets beter ( iets meer scherpe )

3e keer goede keer zeker :P

Ik hoop dat jullie ze ook wat de moeite vinden , alle reacties zijn welkom

( ik denk dat als je de foto's op ware grote bekijkt dat je er iets meer de scherpte in gaat zien )


1.

15559




2.

15558




3.

15557




4.

15556




5.

15555




6.

15554




7.

15553




8.

15552




9.

15551




10.

15550


MVG Geof :wink:
Laatst gewijzigd door 1 op geof, in totaal 29 keer gewijzigd.
http://www.facebook.com/photos.php?id=100002071894076#!/profile.php?id=586482907&sk=photos // canon 40d met 17-85 F 4-5.6 en een 70-300 F 4-5.6 + speedlighte 580 EX II + een extreem III kaartje van 2 + 4 GB
Gebruikers-avatar
stievie1
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1491
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2011 00:01
WoonplaatsCOLON Hoek van Holland
CONTACTCOLON

Mooi en scherp hoor! niks over te klagen!
En kijk even op mijn nieuwe website: http://www.stephenotto.nl !! :mrgreen:
Gebruikers-avatar
BOV
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 08 Sep 2010 11:39
WoonplaatsCOLON Limbabwe

Mooi, scherpte zit zeker goed!

Vindt ze soms wel wat krap gekaderd.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen.

EOS60D Gripped, wat lenzen, strobist set
Gebruikers-avatar
F.Brouwers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 365
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2010 12:09
WoonplaatsCOLON Gemert
CONTACTCOLON

het is je zeker goed gelukt ! wel jammer dat sommige wagens in het midden van je beeld zitten


grt Frank
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

Mooi serie! Weet uit ervaring dat het vaak lastig fotograferen is, je mag net niet staan waar je wil staan, en de heren en dames coureurs houden geen rekening met jouw wensen... Waren het vrije trainingen voor de seizoenstart, gezien de diverse klassen die je gefotografeerd hebt?
En ja, een foto wordt wat mooier als je de auto 'meer in de hoek hebt' het snelheids effect, de dramatiek wordt groter. Wat ruimte om de wagen doet het plaatje vaak goed. Maar druist vaak tegen je gevoel in van 'zo groot mogelijk er op'. De scherpte is prachtig!!
Krijg ineens weer erg veel zin Spa Francorchamps te gaan doen als ik dit zo bekijk....
Gr, JP
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
Gebruikers-avatar
geof
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2006 20:19
WoonplaatsCOLON limburg(b)borgloon,hoepertingen
CONTACTCOLON

stievie1 schreefCOLONMooi en scherp hoor! niks over te klagen!
dank u wel :D
BOV schreefCOLONMooi, scherpte zit zeker goed!

Vindt ze soms wel wat krap gekaderd.
welke bijvoorbeeld wan bij sommige kon ik niet groter kropen , ik heb ze proberen zo groot mogelijk te maken
F.Brouwers schreefCOLONhet is je zeker goed gelukt ! wel jammer dat sommige wagens in het midden van je beeld zitten


grt Frank
bij sommige moet ik wel ik had recht niet meer plaats en links had ik (wat laat gezien) een paar vuiltjes op de sensor
janpiet schreefCOLONMooi serie! Weet uit ervaring dat het vaak lastig fotograferen is, je mag net niet staan waar je wil staan, en de heren en dames coureurs houden geen rekening met jouw wensen... Waren het vrije trainingen voor de seizoenstart, gezien de diverse klassen die je gefotografeerd hebt?
En ja, een foto wordt wat mooier als je de auto 'meer in de hoek hebt' het snelheids effect, de dramatiek wordt groter. Wat ruimte om de wagen doet het plaatje vaak goed. Maar druist vaak tegen je gevoel in van 'zo groot mogelijk er op'. De scherpte is prachtig!!
Krijg ineens weer erg veel zin Spa Francorchamps te gaan doen als ik dit zo bekijk....
Gr, JP
jaa die stomme heken op het circuit tegenwoordig ze hebben alle mooie stukjes afgezet met grote heken dat je zelfs niet meer door de hekken die er al stonden kunt fotograferen

ik begrijp wel dat de veiligheid zeer belangrijk is maar er staan al heken waarom dan nog dubbele heken zetten , en er is snel een ongeluk gebeurd en de coureurs kunnen dar niets aan beslissen aar jij mag staan dat is de veiligheid die coureurs maakt dat helemaal niet uit denk ik hoor

het is een internationale training , het jaar door is er op bijna elke donderdag een internationale training dag dus iedereen kan er komen vorige week reed er zelfs een gewone 335 coupe rond helemaal niet aan gedaan

wat bedoel je nu juist met dat voorlaatste zinnetje?

ik zou ook wel eens naar spa willen gaan ben er nog nooit geweest daar zijn ook internationale training dagen

MVG Geof :wink:
http://www.facebook.com/photos.php?id=100002071894076#!/profile.php?id=586482907&sk=photos // canon 40d met 17-85 F 4-5.6 en een 70-300 F 4-5.6 + speedlighte 580 EX II + een extreem III kaartje van 2 + 4 GB
JdD
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2011 21:09

Ik zie eigenlijk 7 (1,2,3,4,8,9,10) en 3 (5,6,7) dezelfde fotos, alleen andere autos :).
Het is jammer dat je niet op andere plekken kon komen, dan kan je wat meer variatie in je serie brengen.

Maar de fotos die genomen zijn lekker scherp, dus goed gepanned.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

geof schreefCOLONik zou ook wel eens naar spa willen gaan ben er nog nooit geweest daar zijn ook internationale training dagen
En op Spa zijn de plekken ook veel beter
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
geof
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2006 20:19
WoonplaatsCOLON limburg(b)borgloon,hoepertingen
CONTACTCOLON

JdD schreefCOLONIk zie eigenlijk 7 (1,2,3,4,8,9,10) en 3 (5,6,7) dezelfde fotos, alleen andere autos :).
Het is jammer dat je niet op andere plekken kon komen, dan kan je wat meer variatie in je serie brengen.

Maar de fotos die genomen zijn lekker scherp, dus goed gepanned.

er zijn spijtig genoeg nog maar 4 plaatsen waar je kan gaan staan in zolder de rest is allemaal met dubbele heken afgezet :evil:

en dan zijn er nog 2 plaatsen waar je tegen de zon in staat

ik heb wel op die 4 plaatsen gestaan hoor maar dit waren mijn beste 10 foto's
fotojeroen schreefCOLON
geof schreefCOLONik zou ook wel eens naar spa willen gaan ben er nog nooit geweest daar zijn ook internationale training dagen
En op Spa zijn de plekken ook veel beter
dan zou ik eens met iemand eerst er naar toe moeten kunnen gaan want als ik in zolder niet de 1e keer met mijn maat toen mee geweest was dan zou ik echt nie geweten hebben waar ik zou moeten gestaan hebben , die wist zo was alle plaatsjes en als ge die niet weet dan hebt ge idd geen afwisseling zoals jdD zegd

MVG Geof :wink:
http://www.facebook.com/photos.php?id=100002071894076#!/profile.php?id=586482907&sk=photos // canon 40d met 17-85 F 4-5.6 en een 70-300 F 4-5.6 + speedlighte 580 EX II + een extreem III kaartje van 2 + 4 GB
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar