Bezige b.... euh Hommel

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Chris!
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2010 19:56
CONTACTCOLON

1/400sec f/8 iso 400

Graag hoor ik jullie reacties, foto is gecropt om de compositie beter te maken (imho)

Groeten Chris.

15352

Laatst gewijzigd door 1 op Chris!, in totaal 26 keer gewijzigd.
Canon 70D, 20D, 70-200mm F4 L IS USM, een Sigma f24-70mm f2.8 enz..
Anoniem 3

B... eh, mooi. Geeft me helemaal een lentegevoel.
Pieterr
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6580
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2009 19:49

Hoi Chris,

Staat er op zich netjes op!

Ik zou wel nog even wat met de schuifjes spelen om van de roodzweem af te komen zodat het wit in de bloemen wat beter tot z'n recht komt.

Verder vind ik de donkere balk onderin (door de vleugel heen) een beetje storend.
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Mooie foto, ik vind de onderste balk in dit geval ook niet mooi omdat het door je onderwerp heen gaat.
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Gebruikers-avatar
Chris!
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2010 19:56
CONTACTCOLON

Dianawoman schreefCOLONMooie foto, ik vind de onderste balk in dit geval ook niet mooi omdat het door je onderwerp heen gaat.

Bedankt voor de reacties zover!
Die balk is inderdaad niet echt mooi in dit geval! (gelukkig heb kan ik dat zo aanpassen, maar ik laat hem nu maar even zo staan)
Die rode zweem is ook een goede tip, bedankt, ik ga even uitproberen welke schuifjes ik hiervoor moet hebben in Lightroom!
De kleur van de bloemetjes op de foto komt wel overeen met de werkelijkheid! ze zijn heel licht roze.

Groeten Chris.
Canon 70D, 20D, 70-200mm F4 L IS USM, een Sigma f24-70mm f2.8 enz..
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Jammer dat de hommel met de rug naar je toezit. Ben het wel een met mn voorgangers over de balk onderaan(storend) kleuren zij wel okee, Ondanks het vrij harde licht
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Gebruikers-avatar
Chris!
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2010 19:56
CONTACTCOLON

BossA schreefCOLONJammer dat de hommel met de rug naar je toezit. Ben het wel een met mn voorgangers over de balk onderaan(storend) kleuren zij wel okee, Ondanks het vrij harde licht

Ik heb de hommel nog gevraagd of hij zich om wilde draaien, maar dat wilde hij niet... :D

Grt Chris
Canon 70D, 20D, 70-200mm F4 L IS USM, een Sigma f24-70mm f2.8 enz..
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

je kunt ook wachten totdat hij wel met de kop naar je toe is. Dit noemen ze observeren(of de tijd nemen om een leuke foto te maken) :D :D
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Gebruikers-avatar
Chris!
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2010 19:56
CONTACTCOLON

BossA schreefCOLONje kunt ook wachten totdat hij wel met de kop naar je toe is. Dit noemen ze observeren(of de tijd nemen om een leuke foto te maken) :D :D
:wink:
Canon 70D, 20D, 70-200mm F4 L IS USM, een Sigma f24-70mm f2.8 enz..
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar