Binnenkomertje voor de maandagochtend

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Lang geleden dat ik foto's heb geplaatst. Maar het wordt tijd dat ik voor nog meer voetbalgeweld zorg op het forum, er is nog niet genoeg..

Ik had zelf maar drie wedstrijden in de afgelopen vier dagen, genoeg om ruim 600 km te rijden.
Ach ja.

We begonnen donderdag met de halve finale van de KNVB-beker. RKC uit bij Ajax. 5-1 voor Ajax; zoals verwacht had RKC niets in de melk te roeren.
Afbeelding
Op de foto geeft Robert Braber een duwtje in de rug van Miralem Sulejmani. Sulejmani gaat neer en Ajax krijgt een penalty



Vrijdag naar Doetinchem; De Graafschap tegen hekkesluiter Willem II.
Afbeelding
Bas Nijhuis floot de wedstrijd, altijd een garantie voor veel kaarten en rare beslissingen. Willem II-aanvoerder is op de foto met Nijhuis in 'overleg' na zo'n aparte beslissing.



En gister eindelijk weer eens een wedstrijd bij daglicht gehad; FC Dordrecht - RKC Waalwijk
Afbeelding
Niet geheel terecht, maar RKC won. Aaron Mijers was één van de opvallendste spelers, hier zoekt hij een andere speler terwijl Shayron Curiel zijn handen opsteekt omdat hij het ook niet weet :)
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Anoniem 3

"in de melk roeren", die houden we er in! :wink:
Zoiets als "optelefoneren".

Je weet, ik heb weinig of niets met voetbal, maar ik vind je foto's weer uit de kunst. Niet alleen qua scherpte, maar ook qua moment zijn ze subliem.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar