Natuurlijk rood: Mara

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Uit de "serie" natuurlijk rood, Mara !

1. Afbeelding

2.Afbeelding

3. Afbeelding

4.Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

doei !
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Anoniem 3

Mooie serie met voor mij 2 als uitschieter.
Gebruikers-avatar
Sabrina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2008 08:18

Ik vind foto 4 supermooi!! De rest spreekt me minder aan..
www.modelmayhem.com/reflectionsfromwithin
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

foto 6 was een goede poging maar je frontaal licht stond net 1 of 2 trapjes te laag !
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

Mooie serie, waarbij ik merk foto's waarbij het model heel bewust de camera inkijkt minder aansprekend vind dan foto's waarbij dat niet zo is. Eigenlijk mag ik dus graag "spontane" foto's zien, waarbij het erop lijkt dat het model zich niet bewust is van je camera. Wat dat betreft spreekt ook voor mij foto 4 het meest aan in deze serie. Dit is wel heel erg gerelateerd aan persoonlijke smaak, natuurlijk ;)
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

Hoi,

Voor mij nummer 4.
De rest vind ik echt veel te flets en niet zo spannend.
Ik denk dat je hier veel meer uit kunt halen uit deze serie.
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Tja, ik vind ze ook een beetje gewoon, maar misschien was dat wel de bedoeling. Ik denk dat je van iemand met zo'n mooie kleur haar veel spannender en pakkender foto's moet en kan maken !
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

merci voor de reacties.
Ze zijn idd nogal saai, maar voor dit project is dat de bedoeling: geen opsmuk, geen spannende poses.
Ik bied wel aan of de vrijwilligers ook ander soort foto's willen hebben daarnaast, maar vreemd genoeg hebben ze daar niet zo veel behoefte aan, dus komt het er meestal niet van.
Heb vorige week een roodharig meisje van 7 of de foto gehad en daarvan heb ik wel wat extra foto's, hoewel niets extreems of zo (mijn hersens staan gewoon op sober op dit moment denk ik :wink: , zal ze binnenkort wel plaatsen)
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
BOV
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 08 Sep 2010 11:39
WoonplaatsCOLON Limbabwe

Ik vind zelf 2, 4 en 5 erg mooi.

Bij 2 de compositie, bij 4 de blik weg van de camera, en 5, lekker stoer.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen.

EOS60D Gripped, wat lenzen, strobist set
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar