[VERZAMELTOPIC] Iedereen website hier spammen

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Een check in de html-validator ( http://validator.w3.org/" onclick="window.open(this.href);return false; )laat zien dat er wat fouten in de code zitten, dat zou het kunnen verklaren.
Gebruikers-avatar
Hatseflats
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 922
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2008 18:45
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

hmmm gaf bij mij voor zijn site :
Result: 16 Errors, 4 warning(s)
Address:
Encoding: utf-8
Doctype: HTML 4.01 Transitional
Root Element: HTML

leuke tool! Thanks Geert.

Edit : mijn eigen site geeft er nog meer... hahaha wordt weer een avondje klussen vermoed ik ;)
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Hier ook zelfde FF en met Vista, en hij doet het ook ;)
Gebruikers-avatar
BWK
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 990
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2010 07:08
WoonplaatsCOLON Voorhout

Volgens mij geeft mijn site bij niemand verder problemen, want hij is inmiddels vaker bekeken en ik heb nog van niemand gehoord dat het niet werkt!;-)
Gelukkig.
http://www.barendkoper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.flickr.com/photos/bwk72/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Ik heb mijn site ook volledig op de schop gegooid en wel om de volgende redenen:

#Al mijn galerijen waren in Flash dus niet zichtbaar voor een steeds groter groeiend publiek.
#Ik heb de maat van mijn site bepaald aan de scherm resolutie van de grootste groep internetters, dit resulteerde in foto´s die erg klein zijn voor onze doelgroep, namelijk fotografen die over het algemeen een groter scherm hebben dan andere.
#Erg moeilijk was het niet om de site te updaten, maar optimaal was het zeker niet en toch best vrij tijdrovend, ik merkte dat ik daardoor te weinig een update poste.

Mijn nieuwe site lijkt erg veel op de oude maar nu passen de foto´s van de galerij zich aan aan de scherm resolutie van de gebruiker, er is totaal geen Flash verwerkt in deze site en binnen in Lightroom is het een kwestie van drag and drop om de site te updaten!

Neem gerust een kijkje: http://www.bobvanduin.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

[edit] Ik heb besloten mijn oude site weer online te zetten, de nieuwe was af, maar ik ontdekte dat voor mensen met grote schermen (21" en groter) de foto´s gewoon veel te groot waren waardoor ze niet of nauwelijks lade. Een snelle aanpassing bleek dit niet te zijn dus ik moet even flink aan de slag. [/edit]
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
Niwrad
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2008 16:44
WoonplaatsCOLON Geraardsbergen (Moerbeke)
CONTACTCOLON

Beste forumleden,

In de zomer van vorig jaar postte ik hier zeven afleveringen van een reeks die Foto's met een verhaal heette. De reacties waren overwegend positief en volgens sommigen verdienden de verhalen een groter publiek. Ik besloot daarom om de reeks te integreren in mijn project over de biodiversiteit in de tuin, een project dat uiteindelijk in de vorm van een website gestalte moest krijgen. Die site is nu online.

Dat verklaart meteen waarop ik hier al zo lang geen enkele foto meer heb gepost. Een eigen website maken is niet eenvoudig en ik had er totaal geen ervaring mee. Ik heb in mijn vrije tijd nooit harder gestudeerd en gewerkt dan de jongste maanden. Ook al staat de site nog in de kinderschoenen – de rubrieken Dieren, Planten en Essays hebben bijvoorbeeld nog helemaal geen inhoud –, toch acht ik de tijd rijp om de site via deze weg voor het eerst te promoten. Bovendien heb ik behoefte aan feedback.

Eén van de hoofdrubrieken van de site heet Tuinsoap. Je vindt er vandaag al een pilotaflevering én een sterk aangepaste versie van de eerste aflevering van mijn Foto's met een verhaal, zoals ik die hier destijds presenteerde. De foto's zijn identiek, maar er is behoorlijk aan de teksten gesleuteld.

De pilot start met deze foto van de rups van een psi-uil, een soort die hier bij mijn weten nog nooit aan bod kwam. Technisch wat minder, maar wel apart. Het verhaal achter de foto lees je op de site. Reageren op dat verhaal doe je best op de site. Zo weet ik meteen ook of alles naar behoren werkt. Reageren op de foto doe je natuurlijk gewoon hier.

Afbeelding

Ik wil iedereen die destijds op mijn fotoverhalen reageerde nog eens bedanken. Zonder jullie was ik wellicht nog altijd niet aan de site begonnen. Aangezien het me nog jaren zal kosten om alleen nog maar de soorten dieren, planten en zwammen te behandelen waarvan ik nu al goede foto's heb, is het een goede zaak dat ik er nu eindelijk werk van maak. Bedankt iedereen!

Klik hier om naar de homepage van mijn website te gaan. Surf je liever meteen naar "de groenste aller zeperds", klik dan op deze rechtstreekse link naar Tuinsoap.

Veel plezier!

Gabriël (die plechtig belooft om hier weer wat vaker te posten)
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Gabriël, het is een leuke site geworden, Waar je tot in de kleine uurtje kunt neuzen. En weer wat bij kunt leren over van alles en meer.
Chapoo
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Gebruikers-avatar
Niwrad
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2008 16:44
WoonplaatsCOLON Geraardsbergen (Moerbeke)
CONTACTCOLON

Dank je wel, BossA en Dianawoman! :D
Blijkbaar hebben nogal wat forumleden de site intussen bezocht. Beetje jammer dat nog niemand een reactie achterliet. Misschien werkt het commentaarsysteem niet zoals het hoort?

Groet,

Gabriël
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Gebruikers-avatar
Niwrad
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2008 16:44
WoonplaatsCOLON Geraardsbergen (Moerbeke)
CONTACTCOLON

Wat is er gebeurd met de reactie van Dianawoman? Heb ik die gedroomd?
Vreemd…

Toch wat jammer dat mijn bericht werd verplaatst. Het was tenslotte in de eerste plaats bestemd voor de mensen die vorig jaar mijn reeks Foto's met een verhaal in Showcase/Macro volgden. Een soort dankbetuiging. Misschien vinden ze de weg naar deze verzameltopic, maar ik vrees ervoor.

Groet,

Gabriël
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Gebruikers-avatar
mrhanky
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 251
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2005 13:19
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Mooie site en ik ben blij hier weer wat van je te horen. Ik ga zeker even rond klikken op je site en je verhalen en foto's daar bekijken. Ik hoop wel dat je je series hier ook nog blijft posten!

Verder wil ik je het advies geven om zo snel mogelijk de rss feed actief te maken.
Gebruikers-avatar
Niwrad
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2008 16:44
WoonplaatsCOLON Geraardsbergen (Moerbeke)
CONTACTCOLON

Dank je wel, mrhanky!
Ik moet je teleurstellen: ik zal hier wel nog de foto's posten, maar de teksten zijn nu gewoon te lang, zeker voor een fotoforum.
mrhanky schreefCOLONVerder wil ik je het advies geven om zo snel mogelijk de rss feed actief te maken.
Dit snap ik niet goed. Over welke RSS-feed gaat het hier? Die van Eosdigitaal (waar? waar?) of die van mijn site (die zou moeten werken)?

Groetjes en tot ziens,

Gabriël
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Niwrad schreefCOLONToch wat jammer dat mijn bericht werd verplaatst. Het was tenslotte in de eerste plaats bestemd voor de mensen die vorig jaar mijn reeks Foto's met een verhaal in Showcase/Macro volgden. Een soort dankbetuiging. Misschien vinden ze de weg naar deze verzameltopic, maar ik vrees ervoor.
Misschien is het dan handig om in dat topic te laten weten dat het er een website is opgezet gewijd aan dat project, diegene die het volgde hebben waarschijnlijk nog een abonnement erop lopen en bereik je zodoende alsnog.
Gebruikers-avatar
jjbstolk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2011 16:16
WoonplaatsCOLON Musselkanaal
CONTACTCOLON

Wat een leuke en mooi websites komen hier voorbij. Heb al wat ideeën om mijn website te veranderen. Erg veel mooie foto portfolio websites. Ik wil daar toch eens verder naar kijken hoe ik dat met Joomla mooi kan inrichten.

Mijn(onze) website is meer een blog met meerdere onderwerpen waaronder fotografie, maar vooornamelijk on mijn dochter. Het is ooit begonnen als weblog voor familie die verder weg woont. Inmiddels komt er steeds meer aan te hangen, koppelingen met twitter, flickr, import van hyves blogs e.d.

Nou wie wil kijken, leef je uit: Http://www.Stolk.eu
Canon EOS 600d, Canon 70-200mm 4.0 L, Canon 50mm 1.8, Canon EF-S 18-55mm IS en Tamron 18-200mm, Canon 580EX ii

Flickr Foto's http://www.flickr.com/photos/jjbstolk/
Website http://www.stolk.eu
Gebruikers-avatar
mrhanky
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 251
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2005 13:19
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Niwrad schreefCOLONDank je wel, mrhanky!
Ik moet je teleurstellen: ik zal hier wel nog de foto's posten, maar de teksten zijn nu gewoon te lang, zeker voor een fotoforum.
mrhanky schreefCOLONVerder wil ik je het advies geven om zo snel mogelijk de rss feed actief te maken.
Dit snap ik niet goed. Over welke RSS-feed gaat het hier? Die van Eosdigitaal (waar? waar?) of die van mijn site (die zou moeten werken)?

Groetjes en tot ziens,

Gabriël
Zolang je de foto's hier blijft posten vind ik het best :). Je rss feed doet het idd gewoon. Ik had gisteren problemen om hem aan mijn igoogle pagina toe te voegen maar dit is nu gelukkig gelukt.
Gebruikers-avatar
Niwrad
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2008 16:44
WoonplaatsCOLON Geraardsbergen (Moerbeke)
CONTACTCOLON

geert h schreefCOLONMisschien is het dan handig om in dat topic te laten weten dat het er een website is opgezet gewijd aan dat project, diegene die het volgde hebben waarschijnlijk nog een abonnement erop lopen en bereik je zodoende alsnog.
Bedankt voor de suggestie! :D

Groet,

Gabriël
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

geert h schreefCOLONEen check in de html-validator ( http://validator.w3.org/" onclick="window.open(this.href);return false; )laat zien dat er wat fouten in de code zitten, dat zou het kunnen verklaren.
Dat was ik dus even glad vergeten bij mijn website zeg!

Heb hem er doorheen gehaald en kwam op 93 errors!!!! :twisted:

De meeste bleken domme hoofd/kleine letter fouten te zijn enzo. Nu is ie helemaal groen en dus 0 errors en 0 warnings!
Heb meteen maar ff de W3C afbeelding op de site geplaatst. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
portaal03
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2010 16:39
WoonplaatsCOLON ''Nergens''

Eerst wil ik even zeggen dat er hier erg mooie site tussen zitten!

Maar ik ben afgelopen week begonnen met een site voor spotters met als titel: Spottersweb.
Er zit een forum bij waar spotters hun foto kunnen plaatsen.
En verder nog wat informatie over Natuurfotografie en Vliegtuigspotters.
Link: http://www.web4spotters.webs.com/

Moet er dan ook nog veel aan doen.
Domeinnaam, meer foto's, meer informatie, beter forum, enz..
En commentaar en tips zijn daarom welkom.

Laurens

[modbreak geert h: bericht samengevoegd met het verzameltopic]
Nikon Coolpix 2500, Canon 20d.
Mijn forum over helikopters http://helisoptter.forumup.nl
Mijn website Web 4 Spotters!
Gebruikers-avatar
jtolsma
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 541
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 20:58

Ik heb mij in elk geval al wel geregistreerd.........
J@n

Ik verdiep mij vandaag maar weer eens in mijn lachrimpels :-)
Canon Eos 60D met het nodige glas, statief, flitser etc. + Canon Powershot SX230 HS (met GPS), voor erbij.
Gebruikers-avatar
portaal03
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2010 16:39
WoonplaatsCOLON ''Nergens''

Oke leuk!
Bedankt. :D

Laurens
Nikon Coolpix 2500, Canon 20d.
Mijn forum over helikopters http://helisoptter.forumup.nl
Mijn website Web 4 Spotters!
Michaeldw

De laatste dagen heb ik in de avonduren geknutseld aan het vernieuwen van mijn website.
Mijn vorige website bevatte statische html pagina's met daarin fotoalbums die gebruik maakten van Adobe Flash.

Ik wilde een wat meer interactieve website, met daarin de mogelijkheid van bezoekers om op bepaalde items te reageren (in plaats van in een gastenboek). Daarnaast heb ik afscheid genomen van Flash, zodat de website ook op een iPhone of op een iPad in volle glorie te bezichtigen is.

De fotoalbums zijn nu direct gelinkt aan een flickr set. Dus bijna geen dubbel werk.

In nodig jullie graag uit om een kijkje te komen nemen. Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achter laten.

www.michaeldewitte.nl

Groeten,
Michael
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar