Tattoo-artist Maaike @ Sabrina

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
RenateG
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3032
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2005 00:20
WoonplaatsCOLON Zaanstad
CONTACTCOLON

Ik denk dat de 'deuk' komt door het paars (?) in haar tattoo en dan icm met de kleur van haar huid die (ik denk door de bewerking) wat krakkelee (is dat het juiste woord?) effect vind hebben.
Beetje vlekkerig, alsof er couperose op zit. Door de schaduw die dan net op het paars/donkere deel valt lijkt er dus een deuk in haar arm te zitten.

Ik denk dat als ik de site van een tattoo-artiest bezoek, en graag een tattoo wil, graag wil zien dat de tattoo van de artiest ook perfect wordt weergegeven, ik geloof je op je woord dat ze heel goed is en haar tattoo prachtig is, maar als 'klant' zou ik dat in een foto willen zien.
Ik kan jou ook vertellen dat mijn tattoo's prachtig zijn, maar als ik dan mijn tattoo half op de foto zet, en er een effect overheen gooi die mijn tattoo er anders uit laat zien dat hij is, krijg jij misschien ook je twijfels over mijn eerlijkheid over de tattoo, snap je een beetje wat ik bedoel?
Hmmmmm soms best lastig woorden te vinden voor iets waar je met typen geen gevoel in kan leggen.

De pose's en sfeer zijn helemaal leuk, het hondje helemaal gaaf, maar die tattoo blijft me dwars zitten op de een of andere manier......sorry.
Als de tattoo heel licht is van kleur, prima, maar aan jou als fotograaf is de taak dan toch om de tattoo er prachtig perfect uit te laten zien?
Zoals ik al zeg, ik moet als potentiële klant toch niet denken dat de tattoo-artiest een sleeve van stof draagt als ik haar foto's op haar site zie?

Misschien het krakkelee effect enkel op de achtergrond loslaten en niet op het model?

Ik bedoel dit niet om je af te kraken ofzo hoor, ik vind je idee super!
Maar ik wil je enkel mijn inzicht geven zodat je er misschien ook van een andere kant tegenaan kunt kijken.

En zo'n conventie staat al jaren op mijn verlanglijstje en iedere keer komt het er niet van, toch eens de knoop doorhakken en een dag plannen om met manlief eens heen te gaan!
Aan de andere kant heeft manlief niet zo heel veel plek meer over dus ik wil hem niet teveel nieuwe ideeën geven hahahaha
[color=green][b]groetjes Renate[/b]
[size=67][i]*Canon 30D - EFS 18-55mm - EF 24-105/4,0 L IS USM - EF 70-300/4,5-5,6 DO IS USM - EF 50/1.8 ll -Speedlite 580EX - Falcon Eyes 6102 statief - Elinchrom D-Lite Flitsset* [/i][/color][/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar