Stukje rond

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Jelmer
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2010 19:42

....
Laatst gewijzigd door 1 op Jelmer, in totaal 4 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
valkenburg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 607
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Rosmalen
CONTACTCOLON

Nummer 1 vind ik wel heel mooi, nummer 3 op zich ook wel, vind alleen jammer dat de achterste 2 ganzen net buiten het scherpte gebied vallen. Het licht daarintegen is mooi zacht, zo met de ondergaande zon. Leuk detail is dat zowel de middelst 2 ganzen als de buitenste dezelfde houding hebben.

Gr. Leo
Jelmer
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2010 19:42

Dankje voor je reactie Leo. Het is nog wel lastig allemaal de juiste scherpte instellen, denken aan compositie, lichtinval in de gaten houden etc etc en als de groep dan ineens van je af begint te lopen dan vergeet je nog wel is wat ;)

Vind deze ook nog wel aardig (scherpte dan weer niet)

Afbeelding
Gebruikers-avatar
RickvdK
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2011 20:25
WoonplaatsCOLON Moriaanshoofd, Zeeland

scherpte is inderdaad niet perfect, maar is wel een grappige compositie! :P
Jelmer
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2010 19:42

Dankje voor de reactie. Met photoshop kun je ook nog enorm veel zeg :shock: Heb er nu 2 anders verscherpt en heb ik het histogram wat aangepast, wat denken jullie is het er beter op geworden of niet?

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
borg
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2011 10:46
WoonplaatsCOLON Born

De geshopte versie van de boom vind ik er inderdaad beter op geworden, en ik vond het al een mooie foto! De ganzen zijn er op zich ook wel beter op geworden, maar ik vind het net iets té.
Correct me if I'm wrong...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar