Meeting Deventer?

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
diteweg-jur
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 16 Feb 2010 14:17
WoonplaatsCOLON Diepenveen
CONTACTCOLON

Ik fotografeer sinds eind december 2009 met mijn eos. Nog niet veel geklikt trouwens.... :cry:
Nog niet veel laten zien maar moet hoog nodig wat dingen laten zien.

Wil ook veel leren, nu zijn er volgens mij geen clubs oid in Deventer.
Is het een idee om een aantal keer een meeting te organiseren zodat we elkaar live kunnen helpen ipv het mooie forum?
We kunnen dit doen in de omg. Deventer op een bepaalde locatie zodat we gelijk een thema hebben.


Graag jullie reacties, tips en opmerkingen! Thnx :!:
Canon Eos 500D met BG-E5, EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS, 70-300mm IS USM, Speedlite 430EX II met Omni.
phd
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1811
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2006 14:37

Bijna een jaar geen tijd gehad om foto's te maken.... wat zonde.. heb je al gegoogled in je omgeving naar meetings of curssusen ?
Gebruikers-avatar
diteweg-jur
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 16 Feb 2010 14:17
WoonplaatsCOLON Diepenveen
CONTACTCOLON

phd schreefCOLONBijna een jaar geen tijd gehad om foto's te maken.... wat zonde.. heb je al gegoogled in je omgeving naar meetings of cursussen ?
Nou ja geen tijd wel foto's gemaakt tijdens de dingen dat 't wel kon :) As weekend misschien 't bos weer in.
Cursussen wil ik nog doen maar liefst eens eerst een dagje foto's maken.
Canon Eos 500D met BG-E5, EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS, 70-300mm IS USM, Speedlite 430EX II met Omni.
fotobieck
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2008 19:53
WoonplaatsCOLON Lochem
CONTACTCOLON

onlangs was er in Epe nog een fotodag... maar inderdaad is er verder in onze buurt niet zo heel veel. Als je een leuk idee hebt, wil ik wel meedoen.
niet storen, ik ben al gestoord genoeg.....
Mandy55
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 03 Nov 2010 17:58

Hallo!
ik woon ook dicht bij deventer en mij lijkt het erg leuk om een meeting te doen.
weet jij nog mooie plekjes hier in de buurt om te fotograferen?
Gebruikers-avatar
DigiLife
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 416
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2005 22:11
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

In Deventer zit wel een fotoclub hoor, zie: http://www.deventerfotokring.nl/

Voor een leuke meeting ben ik altijd wel in.
Owner and creative producer at YourWeddingPhotos. Manor and castle wedding photography.
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

Voor een meeting ben ik wel in. Bij een ander forum had ik al een wandeling in elkaar gezet, maar die meeting ging toen niet door.
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
Gebruikers-avatar
diteweg-jur
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 16 Feb 2010 14:17
WoonplaatsCOLON Diepenveen
CONTACTCOLON

DigiLife schreefCOLONIn Deventer zit wel een fotoclub hoor, zie: http://www.deventerfotokring.nl/
Dank voor de tips, lees dat dit 2x per maand is bij de Dreef, welke dag?
Verder wil ik graag weten of er een opvang is voor een kijker/nieuwkomer... PM even anders? :?:
Canon Eos 500D met BG-E5, EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS, 70-300mm IS USM, Speedlite 430EX II met Omni.
Gebruikers-avatar
DigiLife
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 416
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2005 22:11
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

Ik ben niet bekend met die fotoclub verder. Mail er eens heen zou ik zeggen.
Owner and creative producer at YourWeddingPhotos. Manor and castle wedding photography.
Gebruikers-avatar
repel101
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 182
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2010 13:31
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

lijkt me leuk een meeting, maar dan is het misschien ook wel handig om een idee te krijgen wat de mensen willen.
Potret, natuur, macro, e.d.
Het lijkt mij dat een datum voor fotografie buiten nu erg moeilijk te plannen is met het wisselvallige weer, maar wie weet.

Ik hou dit draadje in de gaten.

Robert
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Ik ben lid van de deventer fotokring.:)
Het is een vrij grote groep van 30 mensen met allemaal verschillende niveaus en op foto gebied.
we komen om de week bij elkaar in een lokaal om deel te nemen aan een programma (zie de website)
De leeftijd van de gemiddelde deelnemer is boven de 30 jaar.

Wat ik de laatste tijd heb gezien is dat de club meer aandacht besteed aan exposities, wedstrijden van de fotobond dan de kennis van de fotografie op te frissen.
In mijn ogen er wordt weinig steun verleend aan de beginnende fotograaf

Als jongste lid van de DFK (23jaar) moet ik wel zeggen dat bij deze club ontbreekt aan excursies en veldtochten.
Ik ben iemand die graag erop uit wil om in de praktijk dingen uit te proberen en buiten de club de bij behorende theorie te leren.

Wat ik jammer vindt is dat de meeste oudere leden vrij gesloten zijn en niet veel infinitief tonen om gezamenlijk erop uit te gaan.
Als je een idee voorstelt hoor je daar vrijwel niks meer van of ze zeggen bij voorbaat nee.
Binnen de club heb ik een eigen clubje waar ik als ik tijd heb zelf erop ga.

Met het clubje waar ik mee om ga is het altijd super gezellig en deze mensen zijn ook bereidt je ook veder op weg te helpen.
Dat is eigenlijk ook de enige reden dat ik nog lid ben van de DFK.

Maar ik zou zeggen stuur het bestuur een mailtje/telefoontje om te vragen om een avond mee te komen kijken.

Succes!

Ps Het lijkt mij ook erg leuk om deel te nemen aan een meeting.
Ik hou mij voornamelijk bezig met landschap, natuur en portret (strobist)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar