EOS Digitaal Promotie Team...

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Jan59

9876

Laatst gewijzigd door 1 op Jan59, in totaal 12 keer gewijzigd.
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

De achtergrond verspringt tussen de linkerkant en de rechterkant van de auto en ik zie nog wel een paar onwerkelijkheden (ik ben zelf helemaal geen PS talent).
Wel ontzetten leuk bedacht, weet ik eindelijk waar ze voor aan het sparen zijn met de EOS euro's :-p

Gr.
Erik
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
Jan59

Juist ! Ik heb dus een hele tijd zitten draaien en schuiven met die Hummer om een mooie positie/stand te vinden.
Om het een en ander een beetje echt te laten lijken. En betreffende belichting/verlichting ook al zoiets !
Dan heb je eindelijk een leuke foto met een aardige positie/stand gevonden en een belichting die ook leuk uitziet.
Vervolgens zie je dus dat het op de achtergrond raar uitziet. Is dus gewoon een tafel met groen doek, dan in Photoshop
de achtergrond veranderd. Ben dus echt niet een expert met Photoshop.

Kun je met een tilt-shift lens dergelijke opnames veel beter en meer natuurgetrouw maken ?
Gebruikers-avatar
ebvandevechte
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2351
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2005 21:52
WoonplaatsCOLON Woubrugge, in het Groene Hart van NL

Geweldig idee, TOPPIE. Heb je er nog wat "personeel" bij ? Mag ook living sculpture zijn van de EOS dag :mrgreen:
Garoeten van €b
De echte fotograaf kan niet zonder zijn CANON ....... you can ?
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Ik mis de promo-babes ook :D Die kunnen toch mooi achterin zitten?? En wie van de mods kruipt er achter het stuur eigenlijk?? :D
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Wie denk je :mrgreen:
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
Jan59

Die Amerikanen hebben iets met grote stoute dingen ! :roll:

[modbreak geert h: foto verwijderd omdat het geen eigen foto betreft]


Ik dacht dat in Nederland hier en daar wat protesten waren tegen die enorme Hummers...
Ze hebben dus ook enorme benzine/diesel slurpende motoren...

Foto is dus niet van mij, heb 'm ergens van het net geleend... en vergeten terug te brengen :roll:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar