DNRT Zandvoort 17-10-2010

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Marceldelft
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2010 23:53
WoonplaatsCOLON Valkenburg ZH

Hallo Allemaal,

Gister waren de DNRT finale races van dit jaar op circuitpark Zandvoort.
Heb er een aantal plaatjes geschoten waaronder deze:
Ben benieuwd naar jullie feedback, het is mijn allereerste keer autosport fotograferen dus laat maar weten wat jullie ervan vinden;)

Groetjes Marcel

8714

8715

8716

Kit: Canon 80D - EFs 15-85 is 3.5-5.6 - Canon EF 50mm f/1.8 STM - EF 70-300 IS USM 4-5.6
Gebruikers-avatar
Paap_Dude
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 553
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2005 20:42
WoonplaatsCOLON Wijk bij Duurstede
CONTACTCOLON

Hoi Marcel,

Moeilijk he, de eerste keer iets nieuws proberen. Foto 1 en drie zijn nogal statisch (bevroren). In foto 2 is al wat meer snelheid te beleven.
Je moet de volgende keer de sluitertijd verlengen en dan meedraaien (pannen) met het onderwerp. Dan zal je zien dat de foto's dynamischer worden.

Lekker blijven oefenen ;-)

Groeten,
Walter.
Gebruikers-avatar
Marceldelft
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2010 23:53
WoonplaatsCOLON Valkenburg ZH

Hoi Walter,

Bedankt voor de eerste feedback. Klopt!, ik weet dat het vrij statische foto's zijn.
Me voornaamste doel was ook (omdat het me eerste keer autosport was) om de auto's in ieder geval scherp vast te leggen.
Het pannen heb ik ook beetje ontdekt, maar daar zaten nog niet echt bijzondere foto's bij :( maargoed oefening baart kunst zeggen ze:P
Dus we blijven vrolijk doorschieten;)

Groetjes Marcel
Kit: Canon 80D - EFs 15-85 is 3.5-5.6 - Canon EF 50mm f/1.8 STM - EF 70-300 IS USM 4-5.6
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar