Internationale springwedstrijden Stoeterij zangersheide""B"

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
cornelus079
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1665
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2004 10:04
WoonplaatsCOLON Maastricht
CONTACTCOLON

Ik zoek eigenlijk een topic evenementen, maar vindt dit niet en plaats mijn bericht daarom maar hier.
Volgend weekend (23/9 t/m 26/09) zijn er weer springwedstrijden bij Stoeterij Zangersheide te Lanaken in België. Net over de grens bij Maastricht. De toegang is gratis. Er is voldoende parkeer gelegenheid. De wedstrijden zijn in de openlucht. Het weer moet dus meewerken, maar problemen van slecht licht in de bak heb je hier niet. Alleen de vips zitten aan de fotografen goede kant van de piste, dus je moet goed opletten met tegenlicht.
Ik weet zelf nog niet of ik kan gaan, maar wil iedere paardenliefhebber toch informeren.
Wil je meer weten over "FEI World Breeding Jumping Championships for Young Horses & Belgisch Kampioenschap Springen 23/09/2010 - 26/09/2010" kijk dan HIER en klik op de link jumping voor het programma en wedstrijdtijden.
voor iedereen die gaat kijken veel plezier en mogelijk treffen we mekaar.
Groeten, Gerard.
Gerard.
De natuur verveelt nooit! http://fotogerard.jalbum.net/
Canon EOS 7D, Tamron 17-50/2,8 XR DI LD + 28-75/2,8 XR DI LD, Canon 100mm 2.8 Macro USM, Sigma 150-600C, Canon 70-300 IS USM, speedlite 420 EX, 580EX, Ringlite 14EX
Gebruikers-avatar
frank
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1454
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2004 22:02
WoonplaatsCOLON Waalre

doei
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar