Visafslag

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
westland-foto
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2010 16:21
WoonplaatsCOLON Honselersdijk

Hallo iedereen,

Wellicht is dit de meest rare vraag voor een uitstapje op dit forum.

Maar ik zou heel graag een keer naar de visafslag willen in Scheveningen.

Zie de vissen wel eens op de markt liggen,maar ik denk dat je zeer mooie foto`s kan maken van vissen die in en op het ijs liggen.

Er is een "groot" nadeel het is vroeg erg vroeg zelfs de beste tijd is tussen 5 en 6 :-(

Niet voor iedereen even verleidelijk maar hoop toch dat er mensen zijn die die willen.

groeten

ROb
Mijn vrouw riep tegen mij,je camera er uit of ik !....................soms mis ik haar .
sandra 83
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2006 20:58
WoonplaatsCOLON Leiden

Hoi Rob,

Hoewel ik eerlijk gezegd niet zo dol ben op vis, de lucht, zal het wellicht met verse vis meevallen.
Het lijkt mij een goed foto onderwerp, lijkt mij leuk om mee te gaan!

Groetjes Sandra
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

Leuk idee, maar over het algemeen zijn er wel een paar beperkingen in een afslag. Van te voren vragen of het mag kan veel schelen. Uiteindelijk is de afslag gewoon een bedrijf en geen openbare locatie. Je loopt ook niet zo bij Philips naar binnen om foto's te maken ;-)
Een afslag is een plek met veel hectiek, er wordt hard gewerkt in een korte tijd, waarbij mensen die er niet horen al snel in de weg lopen van heftrucks, karren en kisten. Daarnaast heeft men het vaak niet zo op 'pottekijkers', al verschilt dat wel per afslag.
En de beste dag is vrijdagochtend overigens.
Ben benieuwd naar de oogst.
groeten Sarpa
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar