Regte Heide 14 augustus 6:00 uur

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Morgenvroeg zal ik wederom op de Regte Heide te vinden zijn. Mijn idee is om vanaf de parkeerplaats op 't Hoefke om 6 uur te vertrekken, en dan richting de grafheuvels te lopen. De weersverwachtingen zijn uitermate gunstig en grondmist zal voor een sfeervol landschap zorgen. Om jullie alvast een idee te geven wat ik daarmee bedoel enkele plaatjes die ik er al geschoten heb:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Uiteraard zijn er ook vele sfeervolle foto's te maken zonder de grafheuvels erbij, maar die zijn wel kenmerkend voor het gebied. Verder is het gebied een afwisseling van natte en droge heide, waardoor er een redelijk gevarieerde plantengroei is.

De parkeerplaats kun je het beste vinden wanneer je in de navigatie 't hoefke 6 aanhoud, dan is het net iets eerder aan de rechterkant.

Ik ga hoe dan ook, maar wanneer iemand zin heeft om mee te gaan is hij/zij dus van harte welkom om mee te gaan. En ja, ik besef dat het laat dag is. Wanneer er aanmeldingen komen in dit topic zal ik op die personen wachten bij de parkeerplaats.
Jumper
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3895
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2006 22:45
WoonplaatsCOLON Gemert

Goeie morgen Geert . . :?
Als de zon morgen net zo mooi opkomt als dat ie hier nu ondergaat zou ik daar wel eens bij willen zijn !
Tot hoe laat denk je daar te willen blijven ? Er is natuurlijk nog wel meer te zien als alleen sunrise ?

Gr. Jan
Canon materiaal
Hypnotixed
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2009 20:48
WoonplaatsCOLON Noord-Brabant

De Regte Heide ben ik ook binnenkort van plan te gaan bezoeken. Helaas kan ik morgen niet ivm andere verplichtingen. Een andere keer ga ik graag mee.

Ben ook benieuwd naar de resultaten.
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

@Jan: Er is inderdaad meer te zien als de zonsopkomst, als het goed is staat de klokjesgentiaan ook volop in bloei in 1 van de natte hoeken en wanneer we echt geluk hebben zien we ook nog het gentiaanblauwtje. Ik stel eerlijk gezegd voor mij eigen nooit een tijd vast als ik alleen ga, maar uiteraard zullen we niet binnen een par uur weer huiswaarts gaan.

@Hypnotixed: Geef maar aan wanneer jij een keer wilt gaan, ik ga er zo vaak heen dat dat geen probleem is verder.
Hypnotixed
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2009 20:48
WoonplaatsCOLON Noord-Brabant

Ik zal het je laten weten wanneer ik naar de Regte Heide ga.
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

En we zijn net terug, en we kunnen in ieder geval niet klagen dat we niet genoeg mist hadden. Er zullen vast wel een paar foto's volgen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar