1980 BMW 635 CSI

Treinen, auto's, motoren, fietsen, boten... alle andere voertuigen die niet onder Spotters vallen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Row1Design
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2010 19:33

Heey,

Ben nieuw hier, dus dit is ook mijn eerste showcase hier :) .
Een maat van mij had onlangs een Bmw 635CSI gekocht uit 1980, wat ik echt een prachtige auto vind, en zich ook goed leent voor foto's . (Vind ik)
Dus besloten we maar eens naar Doel te rijden, vanuit Eindhoven, om te kijken of we daar wat mooie en leuke foto's konden maken ;).
En ik hoop dat jullie ook vinden dat dat wel gelukt is. Het was er ERG druk, ondanks dat je dat niet verwacht in een verlaten dorp, maar we konden dus niet overal foto's maken omdat het daarvoor te druk was.

Dus, hier zijn de foto's.
Ze zijn gemaakt met mijn Canon 500D met de 18-55 IS kitlens met een polarisatie filter.

De 1e is niet in Doel, maar vond em wel vet.
1Afbeelding

2Afbeelding

3Afbeelding

4Afbeelding

5Afbeelding

6Afbeelding

7Afbeelding

8Afbeelding

9Afbeelding

10Afbeelding

11Afbeelding

12Afbeelding

13Afbeelding

14Afbeelding

15Afbeelding

16Afbeelding

17Afbeelding
Gebruikers-avatar
PistolenPaultje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 154
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2009 21:51

Hoi!
Leuke serie geworden hoor, van een volgens mij zeer nette 635. Zitten ook een paar mooie nabewerkingen tussen.
Mijn favorieten zijn 6, 10 en 13. Nr 2, met jezelf (of kameraad) vind ik wat minder door de pose.
Foto 4 vind ik in de serie niet zo goed passen door de auto die er pal voor staat.
Verder netjes gedaan!

Groeten, Paul
Row1Design
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2010 19:33

PistolenPaultje schreefCOLONHoi!
Leuke serie geworden hoor, van een volgens mij zeer nette 635. Zitten ook een paar mooie nabewerkingen tussen.
Mijn favorieten zijn 6, 10 en 13. Nr 2, met jezelf (of kameraad) vind ik wat minder door de pose.
Foto 4 vind ik in de serie niet zo goed passen door de auto die er pal voor staat.
Verder netjes gedaan!

Groeten, Paul
Dankje, de auto is idd ook in zeer goede staat :).
Het is idd me kameraad die er bij staat, twijfelde ook nog of ik die er bij zou plaatsen.
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Ik vind de omgeving waar de auto staat ook een beetje te druk soms (doordat alles scherp is) Ik zou ook meer details van de auto willen zien, Dan op de verschillende plekken waar de auto staat of gestaan heeft.
Dit topic gaat over de auto, Niet om de omgevings waar jullie allemaal zijn geweest met de auto.
Ik zou daarom de serie inkorten en alleen de foto's laten zien die echt om de auto gaan.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Row1Design
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2010 19:33

BossA schreefCOLONIk vind de omgeving waar de auto staat ook een beetje te druk soms (doordat alles scherp is) Ik zou ook meer details van de auto willen zien, Dan op de verschillende plekken waar de auto staat of gestaan heeft.
Dit topic gaat over de auto, Niet om de omgevings waar jullie allemaal zijn geweest met de auto.
Ik zou daarom de serie inkorten en alleen de foto's laten zien die echt om de auto gaan.
Ben ik niet helemaal met je eens. Het zou idd misschien te druk kunnen zijn doordat bijna alles scherp is. Maar het gaat niet ALLEEN om de auto, want dan had ik de auto net zo goed op een doodsaaie locatie neer kunnen zetten, maar dan had ik commentaar gekregen dat de locatie niks zou zijn ;)
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Je had ook een locatie uit kunnen zoeken, Wat meer bij de auto paste. En daar foto's maken, Zowel detail als van de hele auto.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Row1Design
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2010 19:33

BossA schreefCOLONJe had ook een locatie uit kunnen zoeken, Wat meer bij de auto paste. En daar foto's maken, Zowel detail als van de hele auto.
Wat voor locatie zou jij doen dan?
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Ik had ergens een heel mooi oud landhuis opgezocht met bv een grote oprijlaan, en daar foto's gemaakt. Een beetje de stijl gezocht wat bij de auto past.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar