Waarheen rond Maastricht

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
jpelverding
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 85
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2010 12:00
WoonplaatsCOLON Oost Groningen

De komende week zijn we een of twee dagen in de buurt van Maastricht; heeft er iemand een tip voor een rustige locatie waar ik wat kan oefenen? Voorkeur voor de natuur. misschien een "kunstzinnig" portret van mijn lief en uiteraard het schitterende landschap. Moet het weer wel meezitten natuurlijk!

En mocht iemand weten hoe ik haar "zo gek" kan krijgen om de 20D te pakken en ook te gaan fotograferen zou het helemaal mooi zijn natuurlijk!

Dank voor de tips!
JohnPeter
Gebruikers-avatar
capello
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 267
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2004 22:17
WoonplaatsCOLON Maastricht

mooie natuur en mooie uitzichten (over Maastricht) heb je op "Fort Sint Pieter" en als je een stukje wandelt heb je ook nog mooie uitzichten over de ENCI groeve

Kennedybrug oversteken en bij de verkeerslichten bij het politieburo linksaf en dan een meter of 900 rechtdoor het bergje op.

succes
bezit = Ballast
Gebruikers-avatar
avdakker
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 365
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2008 18:19
WoonplaatsCOLON Best
CONTACTCOLON

Mondo verde in landgraaf. Is ook prima te doen vanuit maastricht en die locatie is super :)
Canon 5D MKIII, Canon 5D MKII, Canon Speedlight 600EX -RF, Canon Speedlight 580EX MKII, Canon 70-200 F2.8 L USM, Canon 24-70 F2,8 L USM, Canon 24-105 F4 L IS USM, extender 1.4 Type I
Gebruikers-avatar
Nighteyes
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 187
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2009 18:41
WoonplaatsCOLON Sittard

Vaals, Vijlen, Mechelen en omstreken allemaal mooie gebieden, met wat mild (of minder mild :mrgreen: ) klimwerk prachtige landschappen en uitzichten.

Nikky
"Wolves have no kings"

-Nighteyes in Royal Assassin-
jpelverding
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 85
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2010 12:00
WoonplaatsCOLON Oost Groningen

Dag lezers!
Vanaf de hotelkamer in het apple hotel zit ik met de Mac op de knieën; vanmorgen zijn we naar de SintPieter en de ENCI groeve gegaan om daarna Maastricht's binnenstad te bewonderen. Ik heb daar, evenals gisteravond bij een of ander trommel evenement, een paar aanvaardbare foto's gemaakt. Gaaf!
Op het terras ook wat foto's gemaakt, om de een of andere reden lijkt het qua licht of het overdag is geweest, maar het was toch echt rond 22 uur.
Ook voor nachtfoto's is de 50D een heerlijk speeltje, alhoewel het beter zou zijn geweest met het statief dat nog op de kamer lag.
Supergaaf waren een paar foto's in de kerk van Maria ter Sterre (?) ; met 12.600 iso krijg je toch wel iets bijzonders.
Of ik de foto's post weet ik nog niet, zo geweldig zijn ze helaas niet. Maar ik ben er blij mee.

Maar eens kijken wat we morgen gaan doen, het weer speelt toch wel een belangrijke rol. Tot een uur of vier was het mooi, soms met zon, soms wat benauwd; toen we rond 16 uur bij het hotel terugkwamen begon het wat te onweren en te plenzen. Dat lucht op :)

In ieder geval bedankt voor de tips!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar