Cité Du dragon: 15 april 2010

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
emboha
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2010 23:24
WoonplaatsCOLON Lennik

1:
Afbeelding
2:
Afbeelding
3:
Afbeelding
4:
Afbeelding
5:
Afbeelding
6:
Afbeelding
7:
Afbeelding
Canon EOS 450D ## Canon 18-55 IS ## Canon 50mm f1.8 ##
Gebruikers-avatar
spike-1979
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2008 01:28
WoonplaatsCOLON Heerlen

Hoi emboha,

Als eerste zou het fijn zijn om evt een kleine inleiding te geven bij je geplaatste foto's :wink:

Dan de foto's zelf, het is een mooie locatie die je gekozen hebt, alleen vind ik dat niet sterk uit de foto's naar voren komen.
De bewerking is ook niet geheel mijn ding (iets te ver doorgeschoten), maar goed dat is mijn mening, en dat is ieder voor zich natuurlijk.

Wat me ook opvalt is dat op de meeste foto's de horizon niet helemaal recht staat.
Voor de rest het verval en verlatenheid goed geprobeerd weer te geven.
Mijn voorkeur gaat uit naar foto 4, maar ook bij deze even de horizon recht zetten :wink:

Groet,

Kevin
Capture life, in the flip of a mirror
Gebruikers-avatar
Rens1989
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2010 14:45
WoonplaatsCOLON Roermond
CONTACTCOLON

Ik vind deze nabewerking goed passen bij dit soort locaties! Complimenten voor de laatste foto.

Groet, Rens
Canon EOS 450D | BG-E5 | EF-S 18.55mm kitlens | EF 50mm F/1.8 | Hama tripod/monopod
Gebruikers-avatar
Harmr
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1487
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2007 20:07
WoonplaatsCOLON Zutphen

HDR past inderdaad goed bij urbex fotografie, maar ik vind dat je wel behoorlijk bent doorgeslagen (bij de Forges de Clabeq serie ook trouwens) in de bewerkingen en dat vind ik absoluut niet mooi.. Ook valt het me weer op dat er een vlek terugkomt in de foto's. Bij de eerste in het open raam bovenin en bij de 2e is het overduidelijk waar hij zit.. Even weg poetsen.. :wink:

Spike1979 noemde de horizon al.. Ik kan ook weinig rechte lijnen ontdekken, jammer..

Je bezoekt mooie locaties, alleen denk ik dat er veel meer uit te halen is in de compositie en nabewerking..

Oh ennuh, bedankt voor de locatie! :D Die geef je wel heel makkelijk weg met foto 3..
flickr

Body, glas, flitsers, statieven, en nog wat kleine meuk
Gebruikers-avatar
lapostel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 239
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2008 22:00

Mooie foto's, mijn voorkeur gaat uit naar foto 3 en 6 de kleuren spreken mij erg aan ik hou hier wel van.

Over de horizon is al gesproken, bij je volgende serie foto's even meenemen als aandachtpunt.

Op foto 2 zie ik veel spiegeling (volgens mij flare) van de zon, heb je buiten geen zonnenkap gebruikt.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar