Met Nadja en Andrea in de studio

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Aestiva
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2193
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007 18:20
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Sinds een tijdje heb ik een eigen studio. Ondanks ik er weinig tijd voor heb, probeer ik mij er toch af en toe in te verdiepen.

Tijdens deze shoot wilde ik mijn Amazone papegaai Chico fotograferen. Normaal gaan mijn Grijze Roodstaart papegaaien op de foto, maar dit keer mocht Chico mee, als hij zich netjes zou gedragen.

Ik ben benieuwd naar jullie mening en de feedback.

Mocht er trouwens iemand in de buurt van Utrecht/Woerden wonen en mij willen laten zien hoe ik mijn lampen het beste neer kan zetten, graag!

Model: Nadja en Andrea en mijn Amazone papegaai Chico
Fotograaf: Ashvin Ghisyawan
Visagiste: Madhvi Sahti


1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding
5D MKIII | 5D MKII | 40D | 24-70 2.8L II | 24 1.4L | 35 1.4L| 50 1.2L | 85 1.4 | 70-200 2.8L IS II |100mm 2.8L IS | 45mm 2.8 TS-E
Professionele bruidsfotografie [url]http://totaalfotografie.nl[/url]
Facebook: [url]http://facebook.com/totaalfotografie[/url]
Gebruikers-avatar
Dennis-010-
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1126
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2008 19:28
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel

Je zet weer een mooie serie neer. Ik vind de make-up erg tof in de kleuren van Chico :D.
Niet gebeten dit keer?

Ik kom snel een keer bij/met je shooten want dat is al weer veel te lang geleden!
- Canon spul -
Gebruikers-avatar
Tamara EOS350D
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2009 17:01
WoonplaatsCOLON Bunschoten

foto 1;
Persoonlijk vind ik dit een mooie foto, ook omdat Chico naar het model kijkt. Jammer vind ik het, beetje rommelige, T-shirt.

Favoriet voor mij is nummer 4. Ook mooi het rood van de lippen wat ook weer in de staart (en beetje het oog) van Chico te vinden is. Misschien links nog klein randje eraf snijden.

Jammer is wel dat het model best veel uitgroei heeft (door de verf of de zon), want je moet wel steeds naar haar haar kijken. Vooral bij foto 6. Misschien vloek ik wel, maar kan je deze niet afsnijden op de plek waar haar uitgroei begint? Als ik er namelijk een blaadje op haar voorhoofd houd dan lijkt de foto nog sterker te worden en wordt je aandacht niet afgeleid. Trouwens ook een mooie foto!

Dit is wat mij persoonlijk opvalt. Begrijp me niet verkeerd hoor, het is een mooie serie! :lol:

Groeten,
Tamara
Canon EOS 450D - 17-70 mm Sigma 2.8 Macro - Sigma 18-200mm - 50 mm Canon 1.8 - Speedlite 580EX II - tussenringen - ... de spullen zijn er, nu nog ermee leren werken ;-)
Gebruikers-avatar
Aestiva
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2193
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007 18:20
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Hey Dennis,

Bedankt! Je bent altijd welkom. Chico heeft zich 1 keer misdragen en een lidteken achtergelaten op de schouder van Nadja. Maar jah, papegaaien bijten eenmaal hard en door alles heen.

@ Tamara,

Bedankt voor je feedback. Ik kan me vinden in de crops. Daarnaast was de uitgroei mij ook opgevallen. Dit is alleen lastig te camoufleren met PS :)

Dit was ook geen officiele shoot. Af en toe vinden we het leuk om een beetje te experimenteren, vandaar dat Nadja der haar niet had gedaan.


Nogmaals, als iemand mij een keer wat uit kan leggen of laten zien, graag!
5D MKIII | 5D MKII | 40D | 24-70 2.8L II | 24 1.4L | 35 1.4L| 50 1.2L | 85 1.4 | 70-200 2.8L IS II |100mm 2.8L IS | 45mm 2.8 TS-E
Professionele bruidsfotografie [url]http://totaalfotografie.nl[/url]
Facebook: [url]http://facebook.com/totaalfotografie[/url]
Litha
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 264
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2008 17:43

Aestiva schreefCOLONChico heeft zich 1 keer misdragen en een lidteken achtergelaten op de schouder van Nadja. Maar jah, papegaaien bijten eenmaal hard en door alles heen.
Ja! Rotbeest :P (nee hoor ;))
Aestiva schreefCOLON Dit was ook geen officiele shoot. Af en toe vinden we het leuk om een beetje te experimenteren, vandaar dat Nadja der haar niet had gedaan.
Sorry sorry sorry :( Volgende shoot zal ik m'n haar doen! :P
Mijn nieuwe portfolio; www.lithadesign.nl
Gebruikers-avatar
Chrit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 726
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2005 12:55
WoonplaatsCOLON Herten
CONTACTCOLON

Leuke serie. Ik vind foto 4 het mooiste.
www.chrit.nl

Canon 5D MK3 + BG-E11 | 17-40 f4 L | 24-105 f4 L IS | 70-200 f2.8 L IS | 50mm 1.4 | Speedlite 430 EX | Canon 600ex-rt | Media Storage M30
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

Je weet ik ben altijd een groot fan van jou bruiloftfoto's...en daar kan ik echt van genieten...van de sfeer..de kleurtonen..de stijl.
En hier...mis ik jou hand, ik kan het niet goed uitleggen. Maar een ander had dit ook kunnen maken..snap je wat ik bedoel.
Zo'n eigen stijl als je anders laat zien, zie ik hier niet terug. Ik vind de uitsnedes niet spannend, maar ook de totaal beelden spreken mij niet aan.
Foto 4 is voor mij de sterkste...zowel qua blikken als totaalbeeld. Mooi hoe de visagie en papagaai matchen. Ik stoor mij bij Nadja wel aan de lippestift niet niet helemaal lekker is...zie foto 6.
Dus sorry...dit geen niet zo'n grote fan als anders :wink:
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar