Foto op een tentoonstelling

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Nickdj
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 03 Okt 2004 14:13

Hallo allemaal!

Een foto van mij is geselecteerd om op een tentoonstelling te staan. Echter is dit in het buitenland dus ik heb even wat advies nodig voor de print! De grote is 59cm x 42cm. Het moet worden opgestuurd met de post en het wordt daar in een frame gezet.

Mijn vraag is wat zou de beste optie zijn voor de print (kwaliteit etc aangezien ik nog nooit een foto op een tentoonstelling heb gehad!) dat niet al te duur is om te versturen (het liefst dat de print in een koker kan).

Ik hoor het graag!

Groetjes!

Nick
Nick de Jonge
The Netherlands
http://www.skeyesphoto.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Laat hem afdrukken bij Profotonet of zo en stuur het exemplaar door.
Je kunt eventueel een ander leveradres geven, of de koker/pakket waar jij de foto mee krijgt gebruiken om door te sturen.

(ps. misschien handig om ook in de taal van het land erop te zetten dat ze het niet moeten vouwen als het een platte envelop is)
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
DJ41
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 389
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2008 18:29
WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk aan den IJssel

dejong1racing schreefCOLON als het een platte envelop is)
Een platte envelop van meer dan een halve meter. Volgens mij (los gezien van je pleonasme), is dat meer dan het formaat waaruit Gaston z'n prijzencheques uitdeelt. :lol:

DEZE NIET KLIKKEN

[Mod.beak JvdH] Wegens schokkend beeldmateriaal deze foto maar achter een klikkerdeklik gezet :-) en het is geen eigen foto.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Je hebt 100% gelijk. Dit zullen ze waarschijnlijk niet plat aanleveren (maar zeg nooit nooit)

Betreft het pleonasme. De envelop is altijd wel plat, maar de inhoud kan hem ook dusdanig maken dat hij centimeters dik is. :wink:
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Florian
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2009 20:20
WoonplaatsCOLON Heesch

Hoi Nick,

Wat de afdruktips betreft kan ik niets aan toevoegen. Maar waar ik wel beniewd naar ben is die foto die je ten toon mag stellen!

Groetjes,

Florian
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar