Na een attendering van Tech Repair dat de sensor gratis een schoonmaakbeurt kon krijgen, heb ik mij daarvoor ingeschreven. Vandaag was de dag en ik kom er net van terug. De service van Tech Repair is buitengewoon goed, vind ik. De man die de camera schoonmaakte nam echt alle tijd hiervoor, liet zien wat hij deed en gaf wat tips. Gratis riep bij mij een associatie op met een drukke zaak, een run die zou ontstaan en hectisch gedoe eromheen. Niets is minder waar. De zaak heeft alles goed gepland en gaat in alle rust te werk. Ook de objectieven werden niet vergeten en keurig gereinigd. Daarnaast was er de mogelijkheid om een foto te laten afdrukken op groot formaat.
Echt alle lof dus voor deze gratis schoonmaakbeurt, bedoeld voor CPS leden. In februari ga ik er nog eens heen en dan laat ik de AF modificatie uitvoeren voor de 1D MKIII.
Ervaring Tech Repair
ModeratorCOLON Global Moderators
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
-
- Canon shooter+
- BerichtenCOLON 316
- GeregistreerdCOLON 29 Sep 2008 06:29
- WoonplaatsCOLON Almere
- CONTACTCOLON
Super! Dit maak je inderdaad tegenwoordig niet vaak meer mee.
• Canon EOS 1100D • Redged RTT-423 + Redged RT-1 • Canon IXUS 95IS • EF-S 18-55 + Zonnekap • EF-S 55-250 + Zonnekap • Metz 36 AF-4C + Omnibounce • Canon 200DG Gadget
- Teranique
- Canon shooter pro
- BerichtenCOLON 1304
- GeregistreerdCOLON 12 Jan 2010 16:52
- WoonplaatsCOLON Daar waar ik het liefste ben ...
Wat een service! Dit geeft mij moed .... mijn camera is daar ter reparatie .... in Bergen op Zoom.
Leuk dat je dit bericht hier op het forum deelt Digilike
Leuk dat je dit bericht hier op het forum deelt Digilike
Groetjes, Mo
~ Ochtendhumeur? Zet eens een theemuts op! ~
~ Ochtendhumeur? Zet eens een theemuts op! ~
- r.muusers
- Canon shooter+
- BerichtenCOLON 963
- GeregistreerdCOLON 04 Feb 2009 10:39
- WoonplaatsCOLON Haarlem
Hoewel mijn 50D daar 7 weken heeft liggen wachten voordat ie eindelijk gerepareerd werd is dat bijzonder goed gebeurd. Alle aangegeven punten zijn gerepareerd, en hij is zelfs helemaal stofvrijgemaakt en dat allemaal onder de garantie.
Dus, het kan even duren maar prima zaak verder.
Dus, het kan even duren maar prima zaak verder.
50D | 10-22 | 17-55 | 50 1.8 II | 100-400
- peter b
- Canon shooter+
- BerichtenCOLON 557
- GeregistreerdCOLON 18 Jan 2008 19:07
- WoonplaatsCOLON almere
CPS leden krijgen altijd voorrang op "gewone" consumenten. Gewoonlijk is de reparatietijd een week of 6. Maar het is idd een nette zaak, alleen waren ze bij mij toen vergeten de reparatie software eraf te halen en kon ik nog een keer terug om de goede firmware erop te laten zetten Maar ach we maken allemaal wel een een foutje
[size=59][color=blue]Canon EOS 7D+bg | EF-S 10-22mm | EF-S 17-55mm f2.8 IS | EF 24-105 f4.0 IS | EF 70-200mm f2.8 IS | EF 300mm f4.0 IS | EF 100mm f2.8 macro | 580EX II | Canon 1.4x | Manfrotto tripod[/color][/size]
De service en de entourage vind ik in elk geval veel beter dan het failliete ETB
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
- C@sp@r
- Donateur
- BerichtenCOLON 5708
- GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
- WoonplaatsCOLON Baarn
- CONTACTCOLON
Zelf heb ik ook goede ervaring met Tech Repair.
Na een ongelukje is mijn 40D snel en goed gerepareerd.
Goed is ook, dat je via internet kan volgen, hoe het met de reparatie er voor staat.
Grt Caspar
Na een ongelukje is mijn 40D snel en goed gerepareerd.
Goed is ook, dat je via internet kan volgen, hoe het met de reparatie er voor staat.
Grt Caspar
- Daimler
- Canon shooter pro
- BerichtenCOLON 1051
- GeregistreerdCOLON 14 Jun 2009 14:36
- WoonplaatsCOLON Zoetermeer
Ik ben ook CPS lid geworden wat is nu eigenlijk het grootste voordeel hiervan, je word sneller geholpen, is dit na garantie?
Gr Rob
Gr Rob
[size=75]5DMarkII/ 50D/Canon EF24-105mm F4 IS USM [color=red]L[/color]/Canon70-200mm F2.8 IS USM [color=red]L[/color] /Canon EF 100-400mm 1:4.5-5.6 IS USM [color=red]L[/color]/Canon extender 1.4II /Canon Speedlite 580EXII/Sandisk Extreme III 32GB[/size]
- geert h
- Canon shooter Die Hard
- BerichtenCOLON 9477
- GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
- WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
- CONTACTCOLON
En wanneer je tijdens de garantie stukken hebt kun je rechtstreeks naar het reparatie-centrum stappen, dat scheelt weer een aantal dagen die anders verloren gaan met vervoer van de winkel naar het reparatiecentrum en terug. Verder zou je ook leenapparatuur mee kunnen krijgen tijdens de reparatie, zodat je niet zonder komt te zitten. Ook krijg je nog het CPN-magazine gratis en voor niets 2 keer per jaar op de mat, wel leuk om eens door te bladeren.
-
- Canon shooter
- BerichtenCOLON 159
- GeregistreerdCOLON 18 Nov 2009 11:11
Van mij mag er in het noorden des lands ook wel een Canon Repair Service komen, 'even langs kunnen gaan' klinkt mij beter in de oren dan opsturen. Mijn camera is nu inmiddels 5 weken weg
Maar mooi om te horen dat het een nette zaak is, doet me goed.
Maar mooi om te horen dat het een nette zaak is, doet me goed.
- www.rodejo.eu
- Canon shooter+
- BerichtenCOLON 299
- GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 21:44
- CONTACTCOLON
Mijn 30D is al 4 keer terug geweest na een ongelukje met een glas frisdrank.
Elke keer weer de camera 4 tot 5 en 1 keer zelfs 9 weken kwijt.
En hij is nog niet goed nog regelmatig blijven er knoppen hangen door de vieze zooi die er overheen is gekomen.
Ben er niet echt over te spreken.
Gr.
Robbin
Elke keer weer de camera 4 tot 5 en 1 keer zelfs 9 weken kwijt.
En hij is nog niet goed nog regelmatig blijven er knoppen hangen door de vieze zooi die er overheen is gekomen.
Ben er niet echt over te spreken.
Gr.
Robbin
Foto's liegen niet, maar bedriegen soms wel.
[size=100] 2 x 50D - Speedlite 580EX - Speedlite 550EX - EF 50mm F1.8 II -Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM - Tamron 70-200mm f/2.8 Di LD Macro[/size]
[size=100] 2 x 50D - Speedlite 580EX - Speedlite 550EX - EF 50mm F1.8 II -Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM - Tamron 70-200mm f/2.8 Di LD Macro[/size]
- Daimler
- Canon shooter pro
- BerichtenCOLON 1051
- GeregistreerdCOLON 14 Jun 2009 14:36
- WoonplaatsCOLON Zoetermeer
Zow Canon is snel zeg ik had een week geleden CPS aangevraagd en zou binnen 3 weken een pasje ontvangen, kijk ik gister in de brievenbus was ie al binnen.
Ik hoop alleen niet dat ik em nodig ga hebben
Gr Rob
Ik hoop alleen niet dat ik em nodig ga hebben
Gr Rob
[size=75]5DMarkII/ 50D/Canon EF24-105mm F4 IS USM [color=red]L[/color]/Canon70-200mm F2.8 IS USM [color=red]L[/color] /Canon EF 100-400mm 1:4.5-5.6 IS USM [color=red]L[/color]/Canon extender 1.4II /Canon Speedlite 580EXII/Sandisk Extreme III 32GB[/size]
- fotopeter
- Canon shooter+
- BerichtenCOLON 269
- GeregistreerdCOLON 03 Jul 2004 08:11
- WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
- CONTACTCOLON
Ook al kun je je camera lang missen dan nog zou ik het niet doen , ik ben het helemaal beu, mijn reparatie loopt al vanaf 12-11-2009 en er is nog geen zicht op wanneer deze terug komt.
Voor mij de eerste maar ook gelijk de laatste keer.
Voor mij de eerste maar ook gelijk de laatste keer.
Canon user
- Daimler
- Canon shooter pro
- BerichtenCOLON 1051
- GeregistreerdCOLON 14 Jun 2009 14:36
- WoonplaatsCOLON Zoetermeer
Zodan wat was er mis dan met je cam dat het zo lang duurd?
Gr Rob
Gr Rob
[size=75]5DMarkII/ 50D/Canon EF24-105mm F4 IS USM [color=red]L[/color]/Canon70-200mm F2.8 IS USM [color=red]L[/color] /Canon EF 100-400mm 1:4.5-5.6 IS USM [color=red]L[/color]/Canon extender 1.4II /Canon Speedlite 580EXII/Sandisk Extreme III 32GB[/size]
- fotopeter
- Canon shooter+
- BerichtenCOLON 269
- GeregistreerdCOLON 03 Jul 2004 08:11
- WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
- CONTACTCOLON
ontspanknop regageerde niet correct meer, niet alle jezus spannend zou je zeggen. er moest een onderdeel voor besteld worden.
Dat CPS pasje had ik trouwens ook van de week binnen veel sneller als aangekondigd was....
Dat CPS pasje had ik trouwens ook van de week binnen veel sneller als aangekondigd was....
Canon user
- C@sp@r
- Donateur
- BerichtenCOLON 5708
- GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
- WoonplaatsCOLON Baarn
- CONTACTCOLON
Ik zou er een e-mail aan wagen dat je nu een CPS pas hebt.fotopeter schreefCOLONDat CPS pasje had ik trouwens ook van de week binnen veel sneller als aangekondigd was....
Of het helpt weet ik natuurlijk niet....
Grt Caspar
Ga de kussens opschudden bij Canon NL en Canon Europe (die zitten nu in de UK).fotopeter schreefCOLON... mijn reparatie loopt al vanaf 12-11-2009 en er is nog geen zicht op wanneer deze terug komt.
Mail en/of bel ze.
Mijn fiets spoort beter dan ik.