Martini bianco en rosso foto's

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
wilco7555
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2008 14:09
WoonplaatsCOLON hengelo ov

Beste forummers.............

Mijn intresse in fotografie is ooit eens begonnen met het zien van fotos van het martini merk, nu staan die bekend als stylish, perfect uitgevoerd en persoonlijk vind ik dat soort fotos gewoon het einde.
Nu kwam er vanuit mijn vrienden groep een idee om eens zulke fotos na te maken met de vriendengroep, dus niet de standaard fotos van de groep bij elkaar maar meerdere fotos van diverse delen van de groep.

Helaas is mijn creativiteit op dit moment beetje nul en kan geen goede ideeen opdoen en kan maar geen goede fotos van de martini reclame vinden.
Wie kan mij helpen met het zoeken en vinden van een aantal foto's zodat ik een idee kan krijgen over hoe het aan te pakken.

Alvast bedankt voor jullie tijd.

groetjes Wilco
Wie geen risico's neemt zal nooit uit zijn eigen schaduw komen.
Gebruikers-avatar
keesvdh
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1093
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2009 20:04
WoonplaatsCOLON Oosterland

Gebruikers-avatar
wilco7555
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2008 14:09
WoonplaatsCOLON hengelo ov

Dat zijn dus niet de goede, glazen wil ik dus niet fotograferen maar de stijlvolle elegante foto's reproduceren waar ze zo bekend om zijn, heb nu 1 of 2 fotos gevonden maar we willen kunnen kiezen uit verschillende settings.

groeten wilco

edit: dit soort dus waar ze wereldberoemd om zijn......http://elleblog.files.wordpress.com/200 ... 001ret.jpg
Wie geen risico's neemt zal nooit uit zijn eigen schaduw komen.
Gebruikers-avatar
keesvdh
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1093
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2009 20:04
WoonplaatsCOLON Oosterland

laat die 1 of 2 foto's dan eens zien ? edit inmiddels toegevoegd

martini.com dan daar staan ook stylie foto's

ik denk dat het ook een kwestie van smaak is , wat jullie een martini moment vinden.....
Gebruikers-avatar
keesvdh
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1093
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2009 20:04
WoonplaatsCOLON Oosterland

nog een idee.. youtube martini moments leuke filmpjes waaruit je sommige delen om kan zetten naar een foto gemaakt met je vrienden club.
Gebruikers-avatar
wilco7555
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2008 14:09
WoonplaatsCOLON hengelo ov

Denk niet dat je snapt wat ik bedoel en wat ik wil..........

Ik wil dus die reclame fotos van hun omzetten naar een soortgelijke foto maar dan met de vrienden groep dus zelfde stijl en dergelijke.

groeten wilco
Wie geen risico's neemt zal nooit uit zijn eigen schaduw komen.
Gebruikers-avatar
Marcel400
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 436
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 02:49

Nou dat is inderdaad nog niet zo makkelijk om die foto's te vinden die je bedoeld....

Na vele plaatjes van flessen martini heb ik het ook even opgegeven om te zoeken!
Mischien is het beter om eerst eens de naam van de bewuste fotograaf te achterhalen... maar hoe?

Ik help je graag met zoeken, maar mijn trefwoorden zijn ff uitgeput!
400D . EF 24-70mm f/2.8L USM . 18-55mm f3.5-5,6 . EF 50mm f1.8 II . Speedlite 430EX . Statief. Kata 3N1-20 . Lr3 .
S e m
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar