Formule 1 Spa vrijdag

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Tiergarten
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 270
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2005 17:12
WoonplaatsCOLON Aalsmeer
CONTACTCOLON

Hallo iedereen,

Beter laat dan nooit, vandaar dat ik ze toch nog ga posten. Kon via mijn werkgever op vrijdag naar de F1, dat was uiteraard erg mooi, minder was dat meerdere collega`s om 15.00 wel weer richting NL wilde. Ook kwamen we zo`n uur of 10.15 aan, toen de regen net naar beneden kwam zeg maar . . . het was de eerste keer dat ik F1 fotografeerde, in zo`n korte tijd heb ik toch nog redelijke platen gemaakt vind ik zelf. Ik heb ze snel bewerkt, ben benieuwd wat jullie er van vinden.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9
Afbeelding

Meer variatie was niet echt te maken, mocht je toch de rest willen zien, klik dan deze link.

Toch mooie plekken gezien daar in Spa om te fotograferen, net iets meer millimeters en een trapje zouden flink in mijn voordeel hebben gewerkt. Toch ben ik benieuwd naar de meningen!

Groetjes Arthur
Canon Eos 20D * 18-55mm IS 3.5-5.6 * 50mm 1.8 * 70-200 F4L USM * Kenko Teleplus Pro 300 DG 1.4x * Tamrac Expedition 3
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Hallo Tiergarten, Ik vind foto 2 en 8 hele mooie foto's geworden, hier zie je echt de actie in de foto. Van die schuin gemaakte/gesneden foto'ben ik niet zo van. tenzij het daar op dat stuk echt zo schuin afliep. ze zijn wel mooi scherp.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Gebruikers-avatar
Hidden Dreams
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2009 00:49
WoonplaatsCOLON Beerzel, België
CONTACTCOLON

Hey,
Knappe foto's, enkel 3 en 6 is niet mijn ding, ik zie ze liever horizontaal, maar ja, das smaak he.
De laatste is wel een hele leuke :D
Gebruikers-avatar
Tiergarten
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 270
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2005 17:12
WoonplaatsCOLON Aalsmeer
CONTACTCOLON

BossA: Bedankt voor je commentaar! Dat ze schuin zijn klopt op zich wel, ik wilde ze eigenlijk naar boven laten lopen, later bleek dat ik mijn camera net verkeerd heb gehouden, blijken ze allemaal naar "beneden" te rijden :oops: dat was eigenlijk niet de bedoeling. Wel is het zo dat het daar naar beneden gaat, maar niet zo erg als op de foto`s nu.

Hidden Dreams: Bedankt voor je commentaar! Ik heb ook horizontale maar ik vind dit zelf net wat meer hebben . . . zoals je hierboven kan lezen loopt het ook echt af dus horizontaal zou ook weer niet kloppen . . . maar het moet inderdaad net je smaak zijn.
Die laatste, helaas had ik niet zoveel tijd anders had ik wel geprobeerd om wat stof/hout van de F1 te laten gaan. Daarbuiten moet je dan ook erg veel geluk hebben, je ziet ze niet aankomen (je hoort het uiteraard wel) maar een 1D is dan net ff handiger :shock:

Groetjes Arthur
Canon Eos 20D * 18-55mm IS 3.5-5.6 * 50mm 1.8 * 70-200 F4L USM * Kenko Teleplus Pro 300 DG 1.4x * Tamrac Expedition 3
Gebruikers-avatar
Olivier71
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 258
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2007 18:57
WoonplaatsCOLON Brunssum
CONTACTCOLON

Hoi, voor de korte tijd die je daar hebt doorgebracht, een erg leuke serie.
Foto 2 schiet er voor mij bovenuit, mooi.
En w.b. de commentaren over het schuine, dat is inderdaad duidelijk een kwestie van smaak. Mij kan het wel bekoren, geeft een gevoel van dynamiek in de foto.
Maar zoals ooit in een van mijn topics gemeld werd, het moet geen trucje worden.

Gr Olivier
" I didn't make mistakes. I made prophesies wich immediately turned out to be wrong. " - Murray Walker.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar