Binnen lokatie voor bruiloft foto's omgeving Maastricht

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Druifke
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2008 21:11
WoonplaatsCOLON Maastricht

Kennissen van mij trouwen a.s Vrijdag in Maastricht voor de wet en in Rothem (meerssen) voor de kerk. Ze hadden een mooie buitenplaats gevonden om foto's te maken.
Helaas is het % aantal te hoog en zou de regen wel eens spelbreker kunnen worden. Ze hebben alleen vergeten om een binnen lokatie te zoeken om bij regen weer eventueel te kunnen uitwijken. Ik ben dan wel van Maastricht maar weet eigenlijk niet zo een twee drie een lokatie.

Misschien iemand suggesties , zodat ik hun dit kan doorgeven. Als ik heb begrepen hebben ze tussen wet en kerk ruim de tijd!

Dank je wel voor de moeite alvast!

Druifke
Gebruikers-avatar
dirkvols
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2008 19:59
WoonplaatsCOLON Zuid-Limburg

Kasteel Bloemendal in Vaals (Van der Valk hotel) en Kasteel Vaalsbroek ??? Ik zou wel eerst even contact met hun opnemen of het mogelijk is.
Eos 70D + 550D / lowe pro rugzakje /Canon EF 70-200 mm f/4 L USM / speedlight 430 EX II / Canon EF-S 17-85mm F4-5.6 IS USM en van de rest droom ik nog.
Cogliostro
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 429
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2006 19:23
WoonplaatsCOLON Heerlen
CONTACTCOLON

ligt er natuurlijk ook aan wat voor sfeer het bruidspaar wil.

ik heb ooit foto's gemaakt in het landbouwbelang bij het Bassin, beetje urban sfeer.
Natuur binnen zou in Mondo Verde in Landgraaf ( misschien net te ver ) kunnen.
div.canon spul en een Beroflex 500 mm aka wundertuete
Gebruikers-avatar
cornelus079
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1665
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2004 10:04
WoonplaatsCOLON Maastricht
CONTACTCOLON

Hallo druifke,
Denk eens aan de lange gang van de St. servas basiliek en bij betalen van entree de gehele schatkamer en kapel, de koperen entree van het kruisherenhotel de binnenkant van het hotel (bij vooraf aanvragen mag dat), Het centre Ceramique en het kasteel Vaashartelt in weert bij Meersen.
Wellicht heb je hier iets aan.
Groeten Gerard


O ja beste forumlezers Weert bij Meersen is geen fout. Nabij Maastricht en Meersen ligt een gehucht en dat heet Weert.
Gerard.
De natuur verveelt nooit! http://fotogerard.jalbum.net/
Canon EOS 7D, Tamron 17-50/2,8 XR DI LD + 28-75/2,8 XR DI LD, Canon 100mm 2.8 Macro USM, Sigma 150-600C, Canon 70-300 IS USM, speedlite 420 EX, 580EX, Ringlite 14EX
Druifke
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2008 21:11
WoonplaatsCOLON Maastricht

Hallo,

Jullie zijn allemaal geweldig, basiliek en kruisherengang niet aangedacht!!

ga het direct doorgeven. Denk dat Vaals ondanks de tijd net te ver weg is!

Dank jullie nogmaals, tips waar ik wat aan heb voor bruidspaar.

Natasja
Gebruikers-avatar
MSP Photographics ©
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 641
GeregistreerdCOLON 26 Okt 2008 01:09
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

3 locaties waar ik aan denk zijn de Onze Lieve Vrouwenkerk in Maastricht,Pietersheim in Lanaken en Chateau Meersen,vlakbij Rothem !Wat het weer betreft zou ik me niet teveel zorgen maken,30% kans op neerslag dus de kans dat er daadwerkelijk regen valt is klein.Vrijdag wordt het 21 graden volgens de voorspellingen,lekker nazomers weer,ideaal voor een outdoor shoot dus... :wink:

Groet,

MSP.
Tomorrow is what you make of it...
[url=http://www.istockphoto.com/MSP_Photographics]MSP @ iStock[/url]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar