STEREO, Boris, Triggerfinger en DeWolff

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Spike
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 874
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2005 09:41
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Dit jaar heb ik ook weer gefotografeerd tijdens Nederweert Live Open Air. Heb hieronder 4 artiesten uitgelicht in losstaande foto's.

De foto's zijn gemaakt met brandpuntafstanden van 24 t/m 200mm en ISO waarden van 400 t/m 6400 (die van Boris). Tools of trade voor de gearfreaks en de leergierigen :mrgreen: : 50D met 24-70 f/2.8L en de 70-200 f/2.8L
Nabwerking DPP muv die van DeWolff, want het aan elkaar plakken en de z/w omzetting heb ik gedaan met Photoshop.

1. STEREO
Afbeelding

2. Boris
Afbeelding

3. Triggerfinger
Afbeelding

4. DeWolff
Afbeelding
[size=75]AMATEURS worry about equipment. PROFESSIONALS worry about money. MASTERS worry about light.[/size]
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Lekker spul hoor :D

#1 gewoon nette foto
#2 Iso 6400 :shock: :shock: :shock: :roll: Heel netjes van zo'n 50D. Heel fijne plaat ook trouwens
#3 Vet, licht zit ook erg gaaf
#4 Luk gevonden (ben er nog niet uit wat ik van dit soort platen vind, eigenlijk :oops:), Verder ook weer nette foto's

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Netjes hoor, je hebt de sfeer goed weten vast te leggen.

Gr. Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Mag ik makkelijk doen, en gewoon met Marc meegaan? Zitten zeker een paar mooie tussen.
Cogliostro
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 429
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2006 19:23
WoonplaatsCOLON Heerlen
CONTACTCOLON

ik ga voor voor 4 ...anders :)

ik heb die jongens van DeWolff ooit voor een artikel moeten fotograferen, vooral die zanger/gitarist is lekker fotogeniek.

Die foto vd drummer van Triggerfinger oogt ook lekker, al zie ik steeds die gekke bekkentrekker voor ogen als ik aan hem denk. ( vorig jaar geschoten op Conincx Pop ) :D
div.canon spul en een Beroflex 500 mm aka wundertuete
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

sja, wat zal ik hiervan zeggen. Was er zelf ook bij, soms op een paar meter van je vandaan.

1: lekkere Astrid plaat. Rocken met die handel.
2: Boris: de foto die ik niet kon maken omdat mijn camera niet wilde focussen. Was donker en stond heeeeeeeeeeeeeeeel erg vaak ( leest 99% van de tijd) buiten het licht. Mooi moment, inlijsten en aan de muur ( met handtekening natuurlijk)
3: Vet moment, onderonsje met de drummer = nooit verkeerd.
4: Ik heb hem je niet zien maken maar vind de uitvoering wel appart. Het portret op zich is al een hele mooie.

Zo, hopelijk heb je hier wat aan.

Greetz
Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
Spike
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 874
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2005 09:41
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

bedankt voor de comments! :mrgreen:
[size=75]AMATEURS worry about equipment. PROFESSIONALS worry about money. MASTERS worry about light.[/size]
hvphoto
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2009 14:37
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

1. Erg mooie plaat, een fantastische momentopname, en precies op het juiste moment genomen! Er zit veel dynamiek en beweging in. Lichtstralen die diagonaal door de plaat heenlopen, en lijnen in haar kleren (die dwars liggen op de lichtstralen) spreken mij erg, het maakt deze foto nog krachtiger dan die al was!


2. Verbazingwekkende kwaliteit voor een foto van een 50D op ISO-6400! Zelf heb ik ook een 50D, maar die van mij krijgt veel last van 'vertical banding' op die ISO waarde. Jammer alleen van het stukje links bovenin, daar viel de ruis mij iets meer op.

Mooie compositie trouwens. Een uitstekend voorbeeld van gebruik van de 'rule of thirds' ;-)! Vooral de kleur is erg interessant, icm het hooglicht dat mooi wit is.


3. Gave foto, en mooi die interactie te kunnen zien met de drummer! Mooi dat de kleuren blauw en geel/oranje steeds terug komen in deze foto.
Gebruikers-avatar
nando
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1359
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2006 12:57
CONTACTCOLON

1. Leuke foto. De kleuren lijken een beetje flets, maar dat kan ook aan mijn monitor liggen (die is brak)
2. Prachtige foto, mooi moment. Lekkere banding in de donkerdere delen te zien :twisted:
3. Hèt moment. Een gave drummer foto - en die zijn ALTIJD moeilijk te maken
4. Leuk tweeluik, doch beiden mijn inziens te krap gekaderd. De sepia achtige tint doet het voor mijn absoluut niet. Geef mij maar gewoon zwartwit, zeker met dit soort compilaties.
Over trouwen, natuur en alles wat je over fotografie wil weten
http://www.nandoharmsen.nl
http://www.nandoonline.com
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar