Masters of F3 Zaterdag [Update 23 Juni]

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Tiergarten
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 270
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2005 17:12
WoonplaatsCOLON Aalsmeer
CONTACTCOLON

Eindelijk weer terug op Nederlandse bodem, dit mooie evenement, plaats hier je foto`s :!: Ik ben op zaterdag geweest, kon helaas niet op zondag . . . op zaterdag was het wel beter weer, ben rood verbrand :D

Anyway:

1

Afbeelding

2

Afbeelding

3

Afbeelding

4

Afbeelding

5

Afbeelding

6

Afbeelding

7

Afbeelding

8

Afbeelding

Groetjes Arthur
Laatst gewijzigd door 2 op Tiergarten, in totaal 23 keer gewijzigd.
Canon Eos 20D * 18-55mm IS 3.5-5.6 * 50mm 1.8 * 70-200 F4L USM * Kenko Teleplus Pro 300 DG 1.4x * Tamrac Expedition 3
Gebruikers-avatar
Tiergarten
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 270
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2005 17:12
WoonplaatsCOLON Aalsmeer
CONTACTCOLON

Hmm na 215 kijkers is er nog geen reactie . . . :? Is het dan niks? Heb nog wel een paar aparte platen.

Groetjes Arthur
Canon Eos 20D * 18-55mm IS 3.5-5.6 * 50mm 1.8 * 70-200 F4L USM * Kenko Teleplus Pro 300 DG 1.4x * Tamrac Expedition 3
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Jawel hoor, het is wel wat, ik had zelf het topic nog niet gezien.
Misschien wordt er minder gereageerd omdat het een [verzameltopic] is, deze krijgen over het algemeen vrij weinig reacties vind ik.
Je kunt nog overwegen dit weg te halen, wellicht heb je dan meer succes...... :wink:

Je hebt een paar leuke platen geschoten met een mooi moment bij foto 3 en 5 en foto 7 staat er goed scherp op.
Foto 2 vind ik persoonlijk iets te schuin.

Jammer dat je zondag niet kon, het was toen overigens ook prachtig weer, vooral in de middag. :wink:

gr. Bart
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
Gebruikers-avatar
Olivier71
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 258
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2007 18:57
WoonplaatsCOLON Brunssum
CONTACTCOLON

Hoi,
foto 3 en 5 zijn mooie momenten, ik lijk er patent op te hebben die vaak 'net' te missen.Foto 4 en 8 zijn nette sfeerplaten. Foto 2 heeft voor mij teveel negatieve ruimte aan de rechterzijde.
Verder een leuke serie om naar te kijken.

Groet Olivier

PS Ben wel benieuwd naar de foto's van BartjeD, je was er toch ook?
" I didn't make mistakes. I made prophesies wich immediately turned out to be wrong. " - Murray Walker.
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Olivier71 schreefCOLONPS Ben wel benieuwd naar de foto's van BartjeD, je was er toch ook?
Klopt, ik ben zondag geweest maar ik ben nog druk doende met het selecteren en bewerken. :oops:
Vanwege het werk en tijdgebrek gaat dat helaas niet zo heel snel, maar er volgt zeker een dezer dagen nog een serietje. :wink:

gr. Bart
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
MarcelT
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2007 18:42
CONTACTCOLON

Voor mij zijn het 4, 6 en 7 die het doen.

4: blijft een mooi standpunt, mist misschien nét dat beetje scherpte.
6: gewoon mooi! Netjes scherp, de vangrail op de voorgrond vind ik wel mooi toevoegen aan de snelheid.
7: Mooie closeup.

De crash- en grindbakfoto's vind ik op zich wel mooi gevangen (ik mis zulke momenten ook altijd, standaard), maar echt spectaculair vind ik het niet in dit geval.
Gebruikers-avatar
Tiergarten
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 270
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2005 17:12
WoonplaatsCOLON Aalsmeer
CONTACTCOLON

BartjeD schreefCOLONJawel hoor, het is wel wat, ik had zelf het topic nog niet gezien.
Misschien wordt er minder gereageerd omdat het een [verzameltopic] is, deze krijgen over het algemeen vrij weinig reacties vind ik.
Je kunt nog overwegen dit weg te halen, wellicht heb je dan meer succes...... :wink:

Je hebt een paar leuke platen geschoten met een mooi moment bij foto 3 en 5 en foto 7 staat er goed scherp op.
Foto 2 vind ik persoonlijk iets te schuin.

Jammer dat je zondag niet kon, het was toen overigens ook prachtig weer, vooral in de middag. :wink:

gr. Bart
Hi Bart,

Heb dat van het verzameltopic maar weggehaald, zal ik inderdaad niet meer doen, misschien helpt het. Vroeger was het zeer onoverzichtelijk, vandaar dat ik altijd maar een verzameltopic maakte.

Bedankt voor je feedback, bij foto 2 heb ik gekozen hiervoor omdat ik het Wilgenhage bord erin wilde betrekken.
Olivier71 schreefCOLONHoi,
foto 3 en 5 zijn mooie momenten, ik lijk er patent op te hebben die vaak 'net' te missen.Foto 4 en 8 zijn nette sfeerplaten. Foto 2 heeft voor mij teveel negatieve ruimte aan de rechterzijde.
Verder een leuke serie om naar te kijken.

Groet Olivier

PS Ben wel benieuwd naar de foto's van BartjeD, je was er toch ook?
Ik miste vroeger ook vaak platen als 3 en 5, nu gaat dat beter. Veelal had ik mijn sluiter ook te laag staan, dus als ik eindelijk wat had was het bewogen!

Foto 2 heb ik uitgelegd hierboven, had inderdaad wel wat mogen zitten zoals bijvoorbeeld een vlam uit de uitlaat . . . dat soort momenten mis ik dan altijd :wink: .
MarcelT schreefCOLONVoor mij zijn het 4, 6 en 7 die het doen.

4: blijft een mooi standpunt, mist misschien nét dat beetje scherpte.
6: gewoon mooi! Netjes scherp, de vangrail op de voorgrond vind ik wel mooi toevoegen aan de snelheid.
7: Mooie closeup.

De crash- en grindbakfoto's vind ik op zich wel mooi gevangen (ik mis zulke momenten ook altijd, standaard), maar echt spectaculair vind ik het niet in dit geval.
4 kan inderdaad iets scherper, tis een crop van een foto met converter.
Ik ben het ook met je eens dat de crashfoto`s niet de beste zijn, maar ik heb ze eens een keer op plaat! Nu nog kijken of we een heftigere compo kunnen krijgen, maat dat hangt af van de crash.

Bedankt voor jullie commentaar, Groetjes Arthur
Canon Eos 20D * 18-55mm IS 3.5-5.6 * 50mm 1.8 * 70-200 F4L USM * Kenko Teleplus Pro 300 DG 1.4x * Tamrac Expedition 3
Gebruikers-avatar
Tiergarten
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 270
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2005 17:12
WoonplaatsCOLON Aalsmeer
CONTACTCOLON

BartjeD schreefCOLONJawel hoor, het is wel wat, ik had zelf het topic nog niet gezien.
Misschien wordt er minder gereageerd omdat het een [verzameltopic] is, deze krijgen over het algemeen vrij weinig reacties vind ik.
Je kunt nog overwegen dit weg te halen, wellicht heb je dan meer succes...... :wink:

Je hebt een paar leuke platen geschoten met een mooi moment bij foto 3 en 5 en foto 7 staat er goed scherp op.
Foto 2 vind ik persoonlijk iets te schuin.

Jammer dat je zondag niet kon, het was toen overigens ook prachtig weer, vooral in de middag. :wink:

gr. Bart
Hi Bart,

Heb dat van het verzameltopic maar weggehaald, zal ik inderdaad niet meer doen, misschien helpt het. Vroeger was het zeer onoverzichtelijk, vandaar dat ik altijd maar een verzameltopic maakte.

Bedankt voor je feedback, bij foto 2 heb ik gekozen hiervoor omdat ik het Wilgenhage bord erin wilde betrekken.
Olivier71 schreefCOLONHoi,
foto 3 en 5 zijn mooie momenten, ik lijk er patent op te hebben die vaak 'net' te missen.Foto 4 en 8 zijn nette sfeerplaten. Foto 2 heeft voor mij teveel negatieve ruimte aan de rechterzijde.
Verder een leuke serie om naar te kijken.

Groet Olivier

PS Ben wel benieuwd naar de foto's van BartjeD, je was er toch ook?
Ik miste vroeger ook vaak platen als 3 en 5, nu gaat dat beter. Veelal had ik mijn sluiter ook te laag staan, dus als ik eindelijk wat had was het bewogen!

Foto 2 heb ik uitgelegd hierboven, had inderdaad wel wat mogen zitten zoals bijvoorbeeld een vlam uit de uitlaat . . . dat soort momenten mis ik dan altijd :wink: .
MarcelT schreefCOLONVoor mij zijn het 4, 6 en 7 die het doen.

4: blijft een mooi standpunt, mist misschien nét dat beetje scherpte.
6: gewoon mooi! Netjes scherp, de vangrail op de voorgrond vind ik wel mooi toevoegen aan de snelheid.
7: Mooie closeup.

De crash- en grindbakfoto's vind ik op zich wel mooi gevangen (ik mis zulke momenten ook altijd, standaard), maar echt spectaculair vind ik het niet in dit geval.
4 kan inderdaad iets scherper, tis een crop van een foto met converter.
Ik ben het ook met je eens dat de crashfoto`s niet de beste zijn, maar ik heb ze eens een keer op plaat! Nu nog kijken of we een heftigere compo kunnen krijgen, maat dat hangt af van de crash.

Bedankt voor jullie commentaar, Groetjes Arthur
Canon Eos 20D * 18-55mm IS 3.5-5.6 * 50mm 1.8 * 70-200 F4L USM * Kenko Teleplus Pro 300 DG 1.4x * Tamrac Expedition 3
Gebruikers-avatar
Tiergarten
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 270
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2005 17:12
WoonplaatsCOLON Aalsmeer
CONTACTCOLON

Klein update met wat andere compositie`s, ben benieuwd wat jullie er van vinden.

9 Met hek, kan dat? Vind het zelf kunnen . .

Afbeelding

10 Had eigenlijk net een milliseconde eerder op de sluiter moeten drukken, ook kan er iets meer contrast bij denk ik? ( ik kijk op een laptop met bril die ik net heb )

Afbeelding

Dat waren de andere compo`s eigenlijk wel. Heb nog wat anders:

11

Afbeelding

12

Afbeelding

13

Afbeelding

14

Afbeelding

15

Afbeelding

16

Afbeelding

Groetjes Arthur
Canon Eos 20D * 18-55mm IS 3.5-5.6 * 50mm 1.8 * 70-200 F4L USM * Kenko Teleplus Pro 300 DG 1.4x * Tamrac Expedition 3
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Een prima update Arthur, de auto's die naast de baan belanden zijn mooie momenten om vast te leggen, voor de rijders is het wat minder, maar ja voor de fotograaf is dat toch wel leuk. :P

Foto 10 vind ik persoonlijk wat minder, is op zich wel een leuk idee maar komt in zijn geheel wat druk over.

gr. Bart
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
Gebruikers-avatar
Tiergarten
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 270
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2005 17:12
WoonplaatsCOLON Aalsmeer
CONTACTCOLON

BartjeD schreefCOLONEen prima update Arthur, de auto's die naast de baan belanden zijn mooie momenten om vast te leggen, voor de rijders is het wat minder, maar ja voor de fotograaf is dat toch wel leuk. :P

Foto 10 vind ik persoonlijk wat minder, is op zich wel een leuk idee maar komt in zijn geheel wat druk over.

gr. Bart
Inderdaad zijn dat voor de coureurs mindere momenten, toch levert het vaak platen op waar je lang naar kan kijken. Bij bovenstaande valt dat wel mee omdat het geen mega crashes zijn ( gelukkig maar). Ik kan meer genieten van een mooi gevecht op de baan of een mooie compositie!

Foto10 is het inderdaad ook niet, toch heeft het wel wat. Alleen had hij dus iets eerder genomen moeten worden zonder vangrails en wat contrastrijker . . . Is weer iets voor de volgende keer.

Groetjes Arthur
Canon Eos 20D * 18-55mm IS 3.5-5.6 * 50mm 1.8 * 70-200 F4L USM * Kenko Teleplus Pro 300 DG 1.4x * Tamrac Expedition 3
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar