Audi TT

Treinen, auto's, motoren, fietsen, boten... alle andere voertuigen die niet onder Spotters vallen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Kamiklaasie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 157
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2005 19:28
WoonplaatsCOLON Medemblik
CONTACTCOLON

Nu ik toch lekker op dreef ben, nog een serie die ik afgelopen herfst heb gemaakt met een Audi TT van een goede vriend van mij.

Ook hier was het geen super weer, maar het was droog en de dreigende luchten maakte dat er toch wel een bijzondere sfeer ontstond.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

Voor meer foto's klik hier.
Canon EOS 1D mkII | EOS 1D mkIII | EF 100-400 L | EF 70-200 f/2.8 IS II L | EF 24-105 L

http://www.autosport.nl" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.formidoswiftcup.nl" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.clio-cup.nl" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.formule-ford.nl" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.bossgp.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
ron
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2004 00:31
WoonplaatsCOLON Warnsveld

wowwwwwwwwwwwwwwwwww!
heel mooi!
alles komt goed ?
Gebruikers-avatar
ron
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2004 00:31
WoonplaatsCOLON Warnsveld

vreemd, was 2x zelfde bericht, sorry
alles komt goed ?
Gebruikers-avatar
Dennis-010-
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1126
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2008 19:28
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel

Damn wat een foto's!

Stuk voor stuk geweldig! :o :shock:
- Canon spul -
Gebruikers-avatar
jeveos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3411
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2006 11:18

Nette foto's, zonder meer. Zelf zou ik #3 en #9 weglaten. #3 is vlak van kleur, centraal qua compositie en biedt geen meerwaarde. #9 is net zoiets; weinig aantrekkelijk qua compositie en om de een of andere reden lijkt de wagen daar ineengedrukt in horizontale richting. Verder prima werk!
De aarde is rond... zo rond als een pannenkoek!
d1pst1ck
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2006 01:03

Jemiig!!!!!

Heb nog veel te leren!!
Gebruikers-avatar
capello
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 267
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2004 22:17
WoonplaatsCOLON Maastricht

ik las audi TT , en dacht verwachte geen spectaculaire foto's... :roll:

Zo zie je maar.... een vooroordeel is nooit goed!!
Ze zijn geweldig mooi, en technisch heel goed.

Toch een opmerkingkje: nr 4 zou ik eruit halen, die past er niet bij en is te plat, en het enige wat ik een beetje mis is beweging... er zou minstens 1 of 2 bij moeten zitten waar enige beweging in zit.

O ja en het kenteken zou ik weggepoets hebben ... misschien ligt het aan mij maar ik vind dat lelijk uitzien.
bezit = Ballast
Gebruikers-avatar
sugarman
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5360
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2004 00:25
WoonplaatsCOLON Een Hagenees in Hoek van Holland
CONTACTCOLON

Ziet er echt goed uit!!
Als je die zo op autotrack.nl zet ben je hem zo kwijt :)

Nu de kleine dingetjes natuurlijk :)

De witte strepen bij foto 1 en 2 op de straat had ik weg geshopt.

4 vind ik de achtergrond te scherp en dat zwarte van de muur boven het dak niet zo.

5 gaaf en hier rijd die ook lijkt het wel.

8 ook gaaf maar hier lijkt de horizon niet recht te staan??

Nu nog wat meer foto's dat die echt rijd met mee pannen.
Een camera, een lichtsetje en nog wat gebroken glazen.
Let op!! Men zegt vaak "belichting" terwijl er "verlichting" wordt bedoeld.
Kamiklaasie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 157
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2005 19:28
WoonplaatsCOLON Medemblik
CONTACTCOLON

Bedankt voor de complimenten en de tips.

Wat betreft meetrekkertjes....
Ik heb wat panningshots gedaan, maar hij kon daar gewoon niet zo hard rijden. En geloof me, een TT met 50 km/uur pannen is niet een goed plan hahahaha. Dan zit je aan sluitertijden van 1/20e om nog iets aan snelheid te krijgen en dat is niet scherp te krijgen. Foto 10 is het beste wat ik er uit kon persen en daar heb ik angstvallig de velgen buiten beeld gehouden. ;-)

De volgende keer als ik weer eens in het Limburgse ben dan zal ik hem aansporen een plekje op te zoeken waar hij wat snelheid kan maken.
Het liefste zou ik namelijk ook panningshots er bij hebben.
Of een paar waar hij lekker in de veren hangt met wat snelheid in de velgjes.
Laatst gewijzigd door 1 op Kamiklaasie, in totaal 4 keer gewijzigd.
Canon EOS 1D mkII | EOS 1D mkIII | EF 100-400 L | EF 70-200 f/2.8 IS II L | EF 24-105 L

http://www.autosport.nl" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.formidoswiftcup.nl" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.clio-cup.nl" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.formule-ford.nl" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.bossgp.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Kamiklaasie schreefCOLON
De volgende keer als ik weer eens in het Limburgse ben dan zal ik hem aansporen een plekje op te zoeken waar hij wat snelheid kan maken.
Het liefste zou ik namelijk ook panningshots er bij hebben.
Of een paar waar hij lekker in de veren hangt met wat snelheid in de velgjes.
Je kan de volgende keer ook vanuit een andere auto fotograferen, dan wordt de TT helemaal scherp en de achtergrond onscherp. edit: ik zie nu net bij de Maserati dat je dat truukje al kent :wink:

Erg mooie foto´s hoor, vooral 3, 5, 7, 9 en 10

Bob
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Druifke
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2008 21:11
WoonplaatsCOLON Maastricht

Mijn god wat een mooie plaatjes!!!
Gebruikers-avatar
coolrxman
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 914
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2007 10:37
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Yep, heel mooi gedaan !!!
Ogen zijn de spiegels van de ziel. En die kun je niet opklappen..
Gebruikers-avatar
Arjan B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 242
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2004 13:55
CONTACTCOLON

Mooie auto en mooie serie, maar toch wat tips

1
Nette bewerking, had misschien iets meer naar rechts gegaan als standpunt zodat je ook een gedeelte van het tweede achter ligt er op krijgt. Voo rhet evenwicht

2
Hier begint je bewerking op het randje van doorslaan te komen, het gras is wel erg groen en de auto heeft een te donkere kleur als ik naar foto 3 kijk. Ook hier misschien iets meer naar links?

3 en 4 weinig spannende foto

5
Hier zit het onderwerp net in een donkere plek, wellicht iets later ge schoten en meer op de voorgrond zou hij er mooier uit komen

6
Persoonlijk ben ik voorstander van een lager standpunt, geeft meer spanning aan de foto, Op je site staat wel een mooie met laag standpunt ( img 6335)

7
Audi TT heeft mooie details die mis ik een beetje vind hem wat krap en de reflectie in de achterruit is een beetje storend. misschien 1/3 en 2/3 verhouding?

8
Vind ik een mooie plaat om naar te kijken, had de auto alleen van links naar rechts laten rijden. Spiegel hem eens. Met name de natuurlijke omgeving met een mooie auto vind ik sprekend. De dreiging van de lucht is netjes

9
Auto is mooi uitgelicht op de zijkant,maar de voorkant is wat donker

10
Is ook een lekkere foto, mis wel wat beweging in de foto, krijg wel het gevoel om over dergelijke wegen te rijden met een TT.

Heb je geen foto's met beweging, die vind ik er zeker bij horen.

hoop dat je er wat aan hebt Succes!!
Arjan B
Gebruikers-avatar
Arjan B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 242
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2004 13:55
CONTACTCOLON

Mooie auto en mooie serie, maar toch wat tips

1
Nette bewerking, had misschien iets meer naar rechts gegaan als standpunt zodat je ook een gedeelte van het tweede achter ligt er op krijgt. Voo rhet evenwicht

2
Hier begint je bewerking op het randje van doorslaan te komen, het gras is wel erg groen en de auto heeft een te donkere kleur als ik naar foto 3 kijk. Ook hier misschien iets meer naar links?

3 en 4 weinig spannende foto

5
Hier zit het onderwerp net in een donkere plek, wellicht iets later ge schoten en meer op de voorgrond zou hij er mooier uit komen

6
Persoonlijk ben ik voorstander van een lager standpunt, geeft meer spanning aan de foto, Op je site staat wel een mooie met laag standpunt ( img 6335)

7
Audi TT heeft mooie details die mis ik een beetje vind hem wat krap en de reflectie in de achterruit is een beetje storend. misschien 1/3 en 2/3 verhouding?

8
Vind ik een mooie plaat om naar te kijken, had de auto alleen van links naar rechts laten rijden. Spiegel hem eens. Met name de natuurlijke omgeving met een mooie auto vind ik sprekend. De dreiging van de lucht is netjes

9
Auto is mooi uitgelicht op de zijkant,maar de voorkant is wat donker

10
Is ook een lekkere foto, mis wel wat beweging in de foto, krijg wel het gevoel om over dergelijke wegen te rijden met een TT.

Heb je geen foto's met beweging, die vind ik er zeker bij horen.

hoop dat je er wat aan hebt Succes!!
Arjan B
Gebruikers-avatar
Eye of the tiger
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2006 19:27
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Leuke serie... :D

Foto 5 vind ik persoonlijk de mooiste..
Gebruikers-avatar
TienusZ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2006 22:25
WoonplaatsCOLON Gouda

Ik kan niet anders zeggen wat een mooie platen,lijken net uit het boekje van de dealer te komen :wink:

Gr TienusZ
[size=75]Canon EOS 50D + grip | Canon EF-S 10-22 mm F3.5-4.5 USM | Canon EF 24-105 mm F4 L IS USM | Canon EF 50mm F1.8 I | Manfrotto 190Xprob + 486RC2 | Sandisk CF's [/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar