Agua de Annique @ De Bosuil

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
nando
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1359
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2006 12:57
CONTACTCOLON

Voor het eerste een bezoekje gebracht aan De Bosuil in Weert, voor een knus concert van Anneke van Giersbergen met Agua de Annique naar aanleiding van haar laatst verschenen album 'Pure Air', met een gast optreden van Niels Geusebroek van Silkstone.
Een paar plaatjes die ik geschoten heb.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding
Over trouwen, natuur en alles wat je over fotografie wil weten
http://www.nandoharmsen.nl
http://www.nandoonline.com
meneercactus
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 175
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2005 07:03
WoonplaatsCOLON Apeldoorn
CONTACTCOLON

Mooie serie. Kom zelf nooit met een groothoek bij een concert.. wel apart.
Alleen nummer 7 doet mij zeer.... die kromme hals van de gitaar, auw...!
Ik ben een fototaal beginner, maar doe mijn best. Kijk [url=http://www.robfeberfotografie.nl/]maar....[/url]
aflits
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 673
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:33

echt Gaaf genomen, dat lange keyboard !
Gebruikers-avatar
Harmr
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1487
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2007 20:07
WoonplaatsCOLON Zutphen

Leuke afwisselende serie!

Prachtige muziek ook van Agua de Annique..
flickr

Body, glas, flitsers, statieven, en nog wat kleine meuk
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Na verschillende series van jou gezien te hebben is het voort duidelijk waarmee je welke foto hebt genomen. Je had zeker weer de 15mm fish, 35mm f1.4 en 135mm f2 bij? Zo te zien een mooi licht setje waarmee je alles wel aankunt. Maar genoeg over techniek, de inhoud van het beeld telt uiteindelijk:
1] Fraaie aftrap van de serie. Dat de rechtse persoon achter een microfoonstandaard staat is niet anders, het viel me pas bij de 4de keer kijken op dus storend is het ook niet.
2] Netjes, spot mooi achter haar hoofd geplaatst zodat het niet hinderlijk is.
3] Leuk zo met die vertekening.
4] Fraaie beweging in het handje, maar kijk wel uit met verscherpen/compressie. Ik zie wat kartelrandjes naast zijn rechterarm.
5] Gewoon netjes.
6] Geen verkeerde plaat, maar vind 10 een betere versie van deze en twijfel daarom of ik deze ook had geplaatst. Niet dus omdat die slecht is, maar omdat je beter hebt.
7] Ik denk dat hier aan de rechterkant een stukje af had gemogen, dan was je de drumstel grotendeels kwijt geweest en was de aandacht volledig naar de toetsenist gegaan.
8] Lekker moment, maar wellicht te overwegen deze vierkant uit te snijden en dan het linkse gedeelte weg te laten vallen?
9] Fraaie compositie, goed gezien.
10] Zie 6

Al met al een fraaie serie die weer gezien mag worden.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Inderdaad een heel fijne serie,

om ze ook maar even langs te lopen
Algemeen valt me op dat je redelijk hard contrast hebt toegepast, ben ik niet zo gewend (ten minste staat me niet voor de geest), daarbij lijkt het soms dat het paars wat uitbijt.

#1 heerlijke compo... fijne plaat en zo te zien precies het juiste moment qua lampen. Misschien dat de microfoonstand door het gezicht van de gitarist een schoonheidsfoutje te noemen is?
#2 Netjes, ik twijfel iets over hoe het licht achter het hoofd vandaan komt, leid de aandacht iets af.
#3 Hij erg apart en leuk
#4 Nette plaat beetje drukkig. Was er geen moment dat degitarist zijn hoofd echt helemaal vrij was van de microfoon (die nu in z'n oor steekt)?
#5 gewoon goed (lekker die witte gloed in het haar)
#6 Heel fijn
#7 Mooi, lekkere pontificale compo
#8 Ik weet het niet, microfoon en gezicht vechten om de hoofdrol, ik denk omdat ze naast elkaar zitten
#9 Tof! de kijklijn in dit plaatje is echt lekker. (hoe je, ik althans uiteindelijk op de microfoon uit kom...
#10 Ook mooi. Ik vind #6 dan weer net iets sterker... doet me meer

Ik hoop dat je hier iets aan hebt,

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
Spike
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 874
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2005 09:41
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Was daar ook aan het fotograferen 8) Moet de serie nog uitzoeken, maar zal ook eens wat posten dan.

Nette serie! :D
[size=75]AMATEURS worry about equipment. PROFESSIONALS worry about money. MASTERS worry about light.[/size]
Gebruikers-avatar
jorgos
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 22 Mei 2009 10:11
WoonplaatsCOLON Weert

Mooie platen! Vooral nummer 1 spreekt me erg aan.

Toevallig ken ik de resident fotograaf Maurice Moonen. Diens platen, ook van AdA staan hier: http://gallery.debosuil.nl/Agua-de-Annique.

Nogmaals complimenten!

groeten,

Jorgos
Canon EOS 40D | EOS 350D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar