vier-luik, ideeën?

Zet hier je bewerkte en onbewerkte foto neer en leg uit hoe je het hebt gedaan en/of laat anderen je onbewerkte foto ook bewerken.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
StijnSpijker
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009 00:35
CONTACTCOLON

Deze wil ik laten afdrukken, maar ik heb het idee dat het nog net wat leuker kan, ideeën ? (Niet veel aan gebeurd, fotos wat contrast + sharpness, en een kadertje erom heen)

Afbeelding

--edit--
Ik zie nu opeens dat de poes (Sammie) op de laatste (rechts onderste) foto niet in de camera kijkt!
Canon EOS 400D + Battery grip, EF 50mm F/1.8 II, EF-S 18-55mm F/3.5-5.6, Tokina AF 11-16mm f/2.8 AT-X Pro DX.
Gebruikers-avatar
Ooze
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 199
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2007 21:29

Leuk idee, maar die grasmaaier (of wat het ook is) op de achtergrond trekt wel veel aandacht... kun je die niet wegwerken ?
EOS 7D, 350D, wat glas, wat plastic, wat lithium, wat siliconen, wat staal, wat budget tekort
Gebruikers-avatar
Designer
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 588
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2008 16:30
WoonplaatsCOLON Gaanderen
CONTACTCOLON

leuk idee een xx-luik, ik zou proberen om wat meer variatie erin te krijgen,
op alle foto's ligt de kat oop zijn rug of bijna, tevens mag je wel iets aan de achtergrond doen,
deze trekt ook wel de aandacht en dat is niet de bedoeling.

Wat de kader betreft, deze zou ik niet mee laten afdrukken maar gewoon een passepar-dinges ervoor gebruiken. zwart is wel een goede keuze vind ik.
40D | 24-105 | 70-200 | 430 EX | gereedschapskist |
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar