Michael Schumacher en lekker voetballen

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Tqam
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2008 16:24

In 2006 zat ik in Bahrain voor Gulfair te werken. Gulfair was ook sponsor van de GP en er was net een besloten training op het circuit met Ferrari, Honda en Torro Rosso. Of ik even naar het circuit wilde gaan met de directeur van Gulfair. Nou natuurlijk ga ik dan. Vanuit mijn verleden ken ik Jenson Button goed en we hebben samen eens gegeten in Melbourne en zien elkaar een paar maal per jaar. Ik loop dus door de pits straat en tijdens de training kom Jens snoeihard op mijn afgereden en remt op het laatste moment uit volle macht. Ligt hij helemaal in een deuk om me te laten schrikken. Nou ik scheet echt bijna in mijn broek. Rubens ken ik uit de tijd dat hij nog bij Stewart Ford reed, omdat een vriend van mij daar team manager was en die kon de grap ook wel waarderen van Jens maar ik minder. Nu vind ik de F1 wel leuk, maar om binnen te komen bij de FIA is lastig als je niet direct werkzaam bent in de F1. Dus meestal gebruik ik mijn contacten bij de teams en kom ik binnen op een gast pas. Dan ben ik test courreur, dan kok etc etc. Een foto camera meenemen is dan lastig maar wel leuk om achter de schermen te zijn.

In Bahrain was Michael er ook en stond lekker te voetballen. Op zich een redelijke koele gast maar even later ging het mis met zijn auto en toen vond hij het niet leuk dat ik foto's maakte.

De foto's staan hier http://www.persfoto.com/categories.php?cat_id=108

Je kan op de kleine foto klikken en ziet hem groter
Gebruikers-avatar
dexter
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1003
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2006 11:51

Kan je er misschien wat in het topic plaatsen?

Of was het verhaal belangrijker dan de foto's :roll:
[size=75]Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC MACRO / Canon EF 70-200mm F4L USM / Canon EF 50mm F1.8 II / Canon EF 1.4x Extender II / Canon 430EX / veel kaartjes / tasjes [/size]
Tqam
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2008 16:24

dexter schreefCOLONKan je er misschien wat in het topic plaatsen?

Of was het verhaal belangrijker dan de foto's :roll:
Ik werk als beroepsfotograaf en dat zijn exclusieve foto's
als ik die zo plaats dan is het einde zoek, vandaar even de link
Gebruikers-avatar
dexter
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1003
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2006 11:51

Tqam schreefCOLON
dexter schreefCOLONKan je er misschien wat in het topic plaatsen?

Of was het verhaal belangrijker dan de foto's :roll:
Ik werk als beroepsfotograaf en dat zijn exclusieve foto's
als ik die zo plaats dan is het einde zoek, vandaar even de link
Ehm... oke... :?
[size=75]Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC MACRO / Canon EF 70-200mm F4L USM / Canon EF 50mm F1.8 II / Canon EF 1.4x Extender II / Canon 430EX / veel kaartjes / tasjes [/size]
Gebruikers-avatar
silitek
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2008 09:27
WoonplaatsCOLON Eindhoven

Als ik eerlijk ben vind ik je verhaal exclusiever dan je foto's...If you get my drift :wink:

Neem niet weg dat ik stinkend jaloers op je bent....niet op je foto's uiteraard
Laatst gewijzigd door 1 op silitek, in totaal 16 keer gewijzigd.
[color=red]Canon EOS[/color] 450D+ [size=75]Ansmann C450 Grip EF-S 18-55mm IS| EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM[/size]
Gebruikers-avatar
citizenjay81
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1615
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 07:16
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Maar wat is dan precies de bedoeling dat je hier je foto's laat zien/ je aanmeldt?

Als je namelijk kritiek wil op je foto's, dan zul je ze toch echt moeten plaatsen. Zo werkt dat hier. Als iedereen linkjes gaat plaatsen is het einde zoek.

Maargoed, in ieder geval wel een tof verhaal (alleen heb je daar volgens mij andere sites voor). Schumacher trapt wel vaker een balletje, ook bij afscheidswedstrijden van bekende voetballers. Wel leuk om deze kant eens te belichten.

Gr,
Jasper
...design my thoughts like a sculpture.
Gebruikers-avatar
dexter
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1003
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2006 11:51

Kortom, het verhaal is voor de offtopic, de "foto's" niet voor de showcase aangezien er geen foto's zijn geplaatst :lol:
[size=75]Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC MACRO / Canon EF 70-200mm F4L USM / Canon EF 50mm F1.8 II / Canon EF 1.4x Extender II / Canon 430EX / veel kaartjes / tasjes [/size]
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Leuk om te zien zo achter de schermen, niet om opelijk te slijmen maar als liefhebber van F1 als je nog eens iemand zoekt die je tas moet dragen :wink:

Overal hebben veel foto's meer een nieuws waarde dan een fotografisch hoogte punt an sich. Prima te gebruiken door de media. Voor een echt sport gericht magazine zou ik selectiever zijn.

Eh Smulders, familie van?
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tqam
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2008 16:24

Hoor ik wel meer :) familie van

Laat ik het zo zeggen we kennen elkaar heel erg goed en hebben elkaars nummers :) :) :)

Het klinkt misschien raar maar een Bnner heb ik nooit als Bnner gezien en ga er ook gewoon mee om net zoals ieder ander. Of ik nu in het buitenland zit met WA en Maxima of op de hoek sta te werken ik heb er nooit een probleem van gemaakt. De foto die telt
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

Tqam schreefCOLONIk werk als beroepsfotograaf en dat zijn exclusieve foto's
als ik die zo plaats dan is het einde zoek, vandaar even de link
Tja, dan begrijp ik niet dat je ze hier post. Wil je commentaar op de foto's?
Leuk verhaal, maar ik zie het allemaal niet terug in de foto's. Wie je allemaal kent of niet voegt weinig toe aan de foto's.

De serie is leuk, maar persoonlijk zou ik liever een paar goede keuzes zien die je bezoek aan het circuit samenvatten, dan 7 foto's van een voetballende
Schumacher. Als prof weet jij natuurlijk als geen ander in een paar pakkende beelden dit weer te geven. Dit is veel te veel om op te commentarieren.

groeten Sarpa
jivecar
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 616
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2006 11:28
WoonplaatsCOLON Etten-Leur

Tja,
...leuke gear...
...leuk verhaal...

En misschien best "nieuwswaardige" foto's. Maar ik zie hier en in tijdschriften veel betere foto's staan.

Kijk: natuurlijk is het leuk om een voetballende coureur te zien, of met een hond. En ja ik geloof ook nog wel dat er genoeg mensen zijn die hier geld voor over hebben. Maar maakt dit dan een goede foto? Misschien als beroepsfotograaf wel (goed is immers dat je ervan kunt leven).

Is de foto technische gezien goed? Nee, kan ik met mijn Ixus net zo goed (centrale positie, geen spannende compositie, hoog snapshot gehalte). Alleen heb ik die accredaties niet en sta ik niet in Bahrain om die foto te kunnen maken. Maar was dat wel zo geweest dan zijn er ineens wel veel fotografen die d.m.v. snappies in de media kunnen komen.

Dus fijn dat je de foto's en het verhaal met ons deelt, maar ik kan er niet zoveel mee. Ik zie graag een keer andere foto's die wij mogen beoordelen.
[size=75]|| Canon EOS 400D ||[/size]
Gebruikers-avatar
levatex
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2006 17:00
CONTACTCOLON

foto's van februari 2006, en dan nu nog eens plaatsen???
Jeep
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 643
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2006 17:40
WoonplaatsCOLON Gytsjerk

Mag het verband al van de duim af???? :D
Leaver Dea As Slaef

Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom straks wel.

Nobody is perfect ..........I'm Nobody
Tqam
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2008 16:24

Nou het gaat over het verhaal in combinatie met de foto's. Schumacher is wel vaker vastgelegd met het voetballen. Maar de serie is opzich leuk. Je ziet Schumacher ook boos zwaaien naar me dat hij niet op de foto wil. De foto met de hond heeft de bladen gehaald maar mooier vond ik de foto dat hij moedwillig zijn hoofd wegdraaid. Dan fotografeer je zijn achterste maar.

De foto dat schumacher de pits uit rijdt is super, haar scherp en perfect van kleur. Hij kijkt mij dan ook nog recht aan als hij wegrijdt. Op zo'n 4 meter

Foto 062 en 063
Die zeggen mij ook veel meer als een voetballende Schumacher.

Of foto 081 de secretaris van de Sheikh die als auto van de zaak een ferrari heeft. Je moet er niet aan denken dat de secretaris van JP een Ferrari heeft
Gebruikers-avatar
martijnb
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2006 16:52
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Typisch dat ie voor een reeks Mercedessen staat te hooghouden..
www.martijndebie.nl
Gebruikers-avatar
dexter
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1003
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2006 11:51

Tqam schreefCOLON
De foto dat schumacher de pits uit rijdt is super, haar scherp en perfect van kleur. Hij kijkt mij dan ook nog recht aan als hij wegrijdt. Op zo'n 4 meter
Eigen foto's (eigenlijk niet) plaatsen en dan zelf opmerkingen geven, das nieuw :lol: Wat was dan je doel met het plaatsen ervan als je al weet dat ie super is?

Noem op z'n minst een paar foto's die je graag van opmerkingen voorzien wilt hebben. anders is dit topic echt alleen maar opschepperij.
[size=75]Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC MACRO / Canon EF 70-200mm F4L USM / Canon EF 50mm F1.8 II / Canon EF 1.4x Extender II / Canon 430EX / veel kaartjes / tasjes [/size]
Michaeldw

Sorry, ik vind de foto's eigenlijk helemaal niet goed. Het eerste wat me opvalt zijn je alsmaar centrale composities. Erg spannend, zo'n formule 1 auto precies in het midden. Oké, wel scherp en goed belicht. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Hetzelfde geldt voor de voetballende michael schumacher: weer precies in het midden!

Op pagina twee lijken het wel paparazzi foto's: simpele registraties.

Sorry, hoe indrukwekkend je verhaal ook is, aan de foto's zie ik het niet terug.

Groeten,
Michael
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Bij gebrek aan foto's in de openingspost, deze verplaatst naar de testcase
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Tqam
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2008 16:24

@ michealdw. Dat het je goed gezien van die paparazzi foto's. Laat dat nu net een groot gedeelte van mijn inkomsten zijn :) Heb ik het toch goed gedaan :) :) :) als je voor het grootste blad van Nederland werkt :)
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

dejong1racing schreefCOLONBij gebrek aan foto's in de openingspost, deze verplaatst naar de testcase
"Of Topic"

Het lijkt meer op een verkoop probeersel...... :wink:

Grt Caspar
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar