Yori [studio]

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
md-foto
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2005 17:15
WoonplaatsCOLON deventer
CONTACTCOLON

Afgelopen donderdag een shoot gedaan met Yori.

Visa heeft ze zelf gedaan.

1Afbeelding

2Afbeelding

3Afbeelding

4Afbeelding

Ohja, was de eerste keer voor Yori in de studio........

Meer op mijn site

Marcel
[url=http://www.md-foto.nl]www.md-foto.nl[/url]
Gebruikers-avatar
peter b
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 557
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2008 19:07
WoonplaatsCOLON almere

Ik net even op je site gekeken en vind de z/w serie toch net even wat mooier om te zien.
[size=59][color=blue]Canon EOS 7D+bg | EF-S 10-22mm | EF-S 17-55mm f2.8 IS | EF 24-105 f4.0 IS | EF 70-200mm f2.8 IS | EF 300mm f4.0 IS | EF 100mm f2.8 macro | 580EX II | Canon 1.4x | Manfrotto tripod[/color][/size]
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Dat doe je weer netjes Marcel :D
De eerste foto is een beetje "gewoontjes" maar dat maak je met de tweede meer dan goed. Mooi licht, fijne kleuren in de achtergrond en dat zit dingetje. Hou je achtergrond wel goed in de gaten, er zitten hier en daar nog wat kreukeltjes in. Maar dat zijn maar details :D
Bij de derde (die ook heel fijn is met licht) vind ik persoonlijk dat je model haar hoofd een beetje teveel naar achteren houdt. Iets dat je in meer foto's ziet gebeuren.
Maar het kijkt zeker lekker weg!
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
Falerossi
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1041
GeregistreerdCOLON 13 Sep 2005 20:41
WoonplaatsCOLON Friesland
CONTACTCOLON

Op de een of andere manier stoort mij de aanwezigheid van je achtergrond doek. het leid mij af van het model.
www.sport-picture.nl | Canon EOS 7D Mark II | 70-200 2.8L | 11-16 2.8 | 300 2.8 |
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Als eerste ben ik een absolute beginner en heb a.s vrijdag pas mijn derde shoot, maar toch wil ik reageren. Het is perslot van rekening voor ons allemaal een leerschool nietwaar ? Goed, de foto's:
Mooi model en nette serie die in mijn ogen goed uitbelicht is. De eerste is inderdaad "gewoontjes", maar erg fijn om naar te kijken hoor.Grappig, je bent mij net voor met die rode poef. Die wilde ik vrijdag gaan gebruiken. Maar verder heb ik wel wat dingetjes die mij opvallen. In het achtergronddoek zijn de plooien erg zichtbaar en dat stoort mij enorm. Je hebt zo te zien een enorme ruimte tot je beschikking (waar ik jaloers op ben, ik moet het doen met een slaapkamer :cry: ) maar gebruik die dan ook door het model nog iets verder van de achtergrond te zetten, ga zelf wat dichterbij staan, of gebruik een iets groter diafragma. Photoshoppen is natuurlijk ook nog een optie.....En op foto 2 heeft het meisje haar hoofd inderdaad een beetje erg achterover. Maar verder supernetjes !
md-foto
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2005 17:15
WoonplaatsCOLON deventer
CONTACTCOLON

Bedankt voor de reacties.....

achtergrond, ja klopt. Het is nog steeds een doek en krijg hem maar niet helemaal glad. Photoshoppen is een klere werk ivm de gradient op de achtergrond. En geen zin meer in, al met zoveel foto's gedaan........ Beetje laxheid eigenlijk. Ik moet zsm een aantal kleuren papier halen.

Enne...... de studop van me is idd een mooie ruimte waar veel mensen blij mee zullen zijn. Echter nog verder naar achteren kon niet, ik stond strak tegen de balkondeuren aan te fotograferen. In de zomer kunnen die open....... maar die avond was en koud en regenachtig. Ik heb altijd geleerd dat de fotograaf droog en warm moet staan:d:d:d En het liefst moet zitten, lekker relaxed.


Marcel
[url=http://www.md-foto.nl]www.md-foto.nl[/url]
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

ga voor de eerste opname.
grt,bouk.
Gebruikers-avatar
volucris
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 225
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2005 18:46

ik vind de 1e 2 heel erg uit de serie springen. dit komt met name door de 2e die het zo uniek maakt met die achtergrond en dat ze zit.
Canon eos 350D 18-55 F3.5-5.6/50mm F1.8/75-300 F4-5.6 II/ Sigma 170-500 F5-6.3 APO DG

http://www.jeff-fotografie.nl
Gebruikers-avatar
Spike
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 874
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2005 09:41
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Ik vind het een mooie serie, lekker belicht. Anders dan anders en daar hou ik van. :)

Kun je een tip van de sluier oplichten hoe je de foto's belicht hebt? Dat vind ik wel interessant om van te leren.
[size=75]AMATEURS worry about equipment. PROFESSIONALS worry about money. MASTERS worry about light.[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar