onrechtmatig gebruik foto

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Van Driest
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2006 19:05
WoonplaatsCOLON Betuwe
CONTACTCOLON

http://www.fotoatwork.nl / wat is jou passie?
Gebruikers-avatar
jtolsma
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 541
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 20:58

J@n

Ik verdiep mij vandaag maar weer eens in mijn lachrimpels :-)
Canon Eos 60D met het nodige glas, statief, flitser etc. + Canon Powershot SX230 HS (met GPS), voor erbij.
Gebruikers-avatar
Cisco
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2008 16:08
WoonplaatsCOLON Zuid-Holland

Ik kan helaas geen Grieks,
Ik denk dat iemand inmiddels haar profiel onleesbaar heeft gemaakt.
even "Toon in standaard design"aanklikken :wink:
Gebruikers-avatar
bartkoper
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1200
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2008 18:27
WoonplaatsCOLON nieuw-vennep
CONTACTCOLON

iedereen echt bedankt voor het meedenken!\

ik hou iedereen hier op de hoogte!

groet
[url]http://www.flickr.com/photos/bartkoper/[/url]
Gebruikers-avatar
Kevin27
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2008 12:54
WoonplaatsCOLON Houten ( Utrecht )

Je kan in het linker rijtje kiezen dit is niet oke en dan kan je een reden opgeven.
Als genoeg mensen dat doen word ie verwijderd.
Canon EOS 400D | 18-55mm | Tamron 70-300 | Hama Star 63 |Samsonite Safaga DayPack | BG-E3 |
Gebruikers-avatar
Twins
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 357
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2008 15:05
WoonplaatsCOLON Hoogeveen

Ik denk dat daar iemand flink een psychisch probleem heeft en zelf niet eens weet wat ze een ander aandoet met het gebruik van de foto's. Het lijkt me ook het verstandigst om het bij Hyves te melden.
Kijk eens bij deze foto, de eigenaar staat er met naam bij.

Idem
Gebruikers-avatar
wilco7555
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2008 14:09
WoonplaatsCOLON hengelo ov

Ik heb het vermoeden dat dit meisje er achter zit, als je kijkt naar stijl, wat ze op andere hyves schrijft en de vrienden...........

Idem

en er wordt heel veel sarah gebruikt....
Wie geen risico's neemt zal nooit uit zijn eigen schaduw komen.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Je kunt bij hyves aangeven dat iets niet ok is. Door verschillende mensen op laten klikken en het wordt ontoegankelijk. Tevens een mailtje naar hyves sturen met deze linkjes en vragen wat ze eraan kunnen en willen doen.
Gebruikers-avatar
KD-fotografie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1413
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 20:59
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

Erhaa schreefCOLONIdem
staat in haar vriendenlijst en volgens de reacties daar een zelfde soort geval :?
Ik ken de persoon van wie die buikfoto is. :?

Wat een triest figuur zeg.
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Wat dacht je van 10x kinderbijslag vangen? :idea:

Gewoon wat kinderen aangeven die je niet hebt. En zo'n Hyves site kan dan wellicht enige vorm van bewijs leveren (denkt ze misschien) voor het bestaan van deze kinderen.

Helaas, je mag het niet zeggen, maar dit soort gedrag en oplichting word er met de paplepel ingegoten bij etnische bevolkingsgroepen die naar Nederland komen. Plukken, plukken, plukken.

Het zou me niets verbazen als dat hier ook het geval is.

:cry:
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
Gebruikers-avatar
j.corts
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2006 13:09
WoonplaatsCOLON Flevoland
CONTACTCOLON

Heel erg dit, maar waar ik wel benieuwd naar ben ... stond deze foto op je hyves pagina? En zo ja, was je pagina openbaar beschikbaar?

Sterkte met je strijd!
[size=75]Een Canon met steeds meer of beter glaswerk en een tas vol andere rommel[/size]
Gebruikers-avatar
KD-fotografie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1413
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 20:59
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

musicjohn, dat denk ik niet hoor, aangezien je met kinderbijslag echt alle gegevens moet geven incl. Het burgerservicenummer/sofinummer.

denk dat deze persoon een hele grote wens heeft voor een kind maar dat dat om de een of andere reden (te jong, ziekte, geen partner) niet mogenlijk is.
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

KD-fotografie schreefCOLONmusicjohn, dat denk ik niet hoor, aangezien je met kinderbijslag echt alle gegevens moet geven incl. Het burgerservicenummer/sofinummer.

denk dat deze persoon een hele grote wens heeft voor een kind maar dat dat om de een of andere reden (te jong, ziekte, geen partner) niet mogenlijk is.
Dat is ook goed mogelijk.

Echter, wat ik vertelde is in onze gemeente een aantal keer aan de hand geweest. Vandaar dat ik deze link legde.

Maar hoe dan ook, je bent goed ziek als je de foto van een baby van een ander gaat gebruiken op je eigen website om de indruk te creëren dat dit je eigen baby is. :cry:
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
Gebruikers-avatar
KD-fotografie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1413
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 20:59
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

dan klopt er echt iets niet met je inderdaad!
Gebruikers-avatar
bartkoper
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1200
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2008 18:27
WoonplaatsCOLON nieuw-vennep
CONTACTCOLON

bedankt voor all reacties.
heb er verder weinig aan toe te voegen, het voelt echt vervelend!

inmiddels zijn er wat akties opgestart.
veel vrienden van ons (en een bepaalde zwangerschapshyves) zorgen er voor dat er veel op niet ok word gedrukt.
tevens heb ik een flinke mail gestuurd naar hyves.

de foto's waren en zijn afgeschermd geweest voor niet vrienden.
maarja wat trucage en je kunt gewoon overal bij.
[url]http://www.flickr.com/photos/bartkoper/[/url]
F_l_i_p_j_e
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2006 17:39
WoonplaatsCOLON Heerhugowaard

We kunnen met zijn allen aangeven door op de button te klikken dat de hyve van die vrouw niet oke is. Als iedereen dat van het forum doet, moet hij wel snel uit de lucht zijn.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

musicjohn schreefCOLONHelaas, je mag het niet zeggen, maar dit soort gedrag en oplichting word er met de paplepel ingegoten bij etnische bevolkingsgroepen die naar Nederland komen. Plukken, plukken, plukken.
Wellicht off-topic, maar ik wil het toch ff kwijt. Waarom zeg je dit dan, als je zelf al aangeeft dat je het eigenlijk niet mag zeggen :? Je realiseert je zeker niet dat ook op dit forum etnische bevolkingsgroepen zitten, die zich hierdoor voelen aangesproken. Die zich als lid van een etnische bevolkingsgroep altijd moeten verdedigen of maar opmerkingen moeten slikken, omdat ze lid zijn van die etnische bevolkingsgroep. Iets waar ze niets aan kunnen doen. Daarbij: deze opmerking impliceert dat Nederlanders zich wel altijd aan de regels houden. Nou, dan heb ik een verrassing voor je. Dat is dus ook niet zo. Welcome in the real world!

Maar goed, nu het toch zegt: welke etnische bevolkingsgroepen doel je nou eigenlijk op? Wie a zegt moet ook b zeggen, oftewel, spreek je dan gewoon volledig uit. Ben benieuwd...
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Ytos schreefCOLONMaar goed, nu het toch zegt: welke etnische bevolkingsgroepen doel je nou eigenlijk op? Wie a zegt moet ook b zeggen, oftewel, spreek je dan gewoon volledig uit. Ben benieuwd...
Een discussie hierover is niet zinvol. Maar we weten allemaal het probleem wel bij de naam te noemen als het er op aan komt.

Nederland staat in het buitenland bekend als het welzijnsparadijs, waar je niets hoeft te doen om toch geld te ontvangen.

Laten we het er op houden dat een grote groep emigranten die naar Nederland komt hier misbruik van maakt.

Ik heb overigens niets tegen "medelanders". Ik woon zelf in een overwegend zwarte wijk maar ik kan met iedereen goed opschieten. Eergisteren nog heb ik deelgenomen aan een Ramadan maaltijd bij een Marokkaanse familie. Lieve mensen en bijzonder gastvrij.

Maar veel misstanden en misbruik van ons welzijns-systeem zie ik echter wel. De schuld daarvan ligt echter nog steeds bij de overheid die dit soort misbruik (makkelijk) mogelijk maakt.

Verder wil ik hier geen discussie over dit onderwerp. Mijn eerdere suggestie over kinderbijslag was een reële mogelijkheid als motief van betreffende persoon waar het in dit topic om gaat. Dit soort incidenten is hier in Gouda in het verleden vaker aan de hand geweest.

:wink:
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Ytos schreefCOLON
musicjohn schreefCOLONHelaas, je mag het niet zeggen, maar dit soort gedrag en oplichting word er met de paplepel ingegoten bij etnische bevolkingsgroepen die naar Nederland komen. Plukken, plukken, plukken.
Wellicht off-topic, maar ik wil het toch ff kwijt. Waarom zeg je dit dan, als je zelf al aangeeft dat je het eigenlijk niet mag zeggen :? Je realiseert je zeker niet dat ook op dit forum etnische bevolkingsgroepen zitten, die zich hierdoor voelen aangesproken. Die zich als lid van een etnische bevolkingsgroep altijd moeten verdedigen of maar opmerkingen moeten slikken, omdat ze lid zijn van die etnische bevolkingsgroep. Iets waar ze niets aan kunnen doen. Daarbij: deze opmerking impliceert dat Nederlanders zich wel altijd aan de regels houden. Nou, dan heb ik een verrassing voor je. Dat is dus ook niet zo. Welcome in the real world!

Maar goed, nu het toch zegt: welke etnische bevolkingsgroepen doel je nou eigenlijk op? Wie a zegt moet ook b zeggen, oftewel, spreek je dan gewoon volledig uit. Ben benieuwd...
Eerst bestraffen en vervolgens de discussie aanzwengelen, laat lekker rusten! ik wordt verschrikkelijk moe van die mensen die het steeds maar weer opnemen voor mensen die zich nergens wat van aan hoeven trekken als hun geen blaam treft. Wanneer komen we eens voor elkaar op en laat die mensen zich zelf verdedigen. Ik kan hier erg veel tekst over gaan schrijven maar dat doe ik niet. Volgens mij ging het hier duidelijk over een TS die een probleem heeft.

Voor alle andere discussies open lekker een nieuw topic, moet jij toch weten als moderator :wink:
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Nagtie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1030
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 01:38
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

euhm het is vreselijk voor de ouders! dat zal ik niet ontkennen, in een van de hyves kwam ik de betrokkenheid van een meisje van 11 tegen. Even die hyves doorgelezen, en wie weet is het dit kind die fake hyves maakt.
Euhm, ik zeg nogmaals dat het vreselijk is voor ouders, maar gerechtelijke stappen hebben geen zin, het kind is immers elf, en kan zich altijd beroepen op het feit dat het geweten nog niet of niet voldoende is ontwikkeld, geen psycholoog die dit zal tegen spreken! Daarnaast is dit nog geen rechtspersoon! Veel belangrijker is het om de ouders aan te spreken, die hier waarschijnlijk geen weet van hebben. Misschien vind je die dan weer via de vriendenlijst!

Het is spijtig en ik hoop dat het populaire hyves actie onderneemd, aan de hand van de het Ip adres kunnen zij ws ook het huis adres kunnen terug halen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar