Ierland - Jan van Gent

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

Daar leven ze in kolonies van heb ik me jou daar, Jan van Genten.
deze foto vind ik wat hebben door het licht. Ik hoor graag wat jullie er van vinden. Deze foto's trouwens niet met mijn eigen 400D, maar met de 30D van mijn schoonbroer. We lenen elkaars spullen nog wel eens :wink: ik had zaterdagochtend een170-500APO lens gekocht en zaterdagmiddag heeft hij hem meegenomen voor een weekje Schotland, daar moet ik dus nog mee gaan stoeien. Voordeel: Ik hoor eerst zijn ervaringen en trucs!

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=115869[/img]

En nog één, net niet helemaal ik weet het:

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=115870[/img]
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Zo van onderen vind ik wel een mooi vliegbeeld!
De tweede vind ik niet zo mooi omdat hij veel te laag naar beneden geplaatst is. Het topje van de linkervleugel valt zelfs buiten het kader!
Ze lijken me ook niet mooi scherp!

Jo :wink:
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

tja, die tweede was vanaf een schommelig bootje, zonder statief, 300mm, niet de meest ideale omstandigheden zeg maar. En daarbij komt, ik fotografeer pas een half jaartje met een spiegelreflex camera, vandaar dat ik hier alles afstruin voor tips en trucs. Ook het fotovideo blad maar in huis gehaald. Wel moet ik nog een keer een cursus Paint Shop X2 volgen, want die heb ik nu wel, maar ik gebruik gevoelsmatig slechts 5% van de mogelijkheden! Al doende leert men, bedankt voor je reactie, ik hoop over een jaar met wat scherpere foto's uit Ierland terug te komen. Oefening baart kunst (hoop ik)

Cheers,
Arnold
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar