melly [+update]

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
volucris
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 225
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2005 18:46

het duurde even voordat ik weer eindelijk wat fotos kon maken, maar hier heb ik er dan een aantal gemaakt met mijn nieuwe apparatuur vanuit Hong Kong (paraplu, swivel en radio trigger & receiver).

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding

+++++++++++++++update+++++++++++++++++

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding



wat vinden jullie ervan?
Laatst gewijzigd door 1 op volucris, in totaal 19 keer gewijzigd.
Canon eos 350D 18-55 F3.5-5.6/50mm F1.8/75-300 F4-5.6 II/ Sigma 170-500 F5-6.3 APO DG

http://www.jeff-fotografie.nl
Litha
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 264
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2008 17:43

Ik heb wat tips, ze zijn niet lullig bedoeld, dus ik hoop ook dat ze niet zo overkomen :oops:

Bij foto 1 stoort dat witte blok me op de achtergrond. Ook vind ik de houding van het model wat ongemakkelijk en ze kijkt hier ook niet erg gemakkelijk. Ook heeft ze een paar 'striemen' op haar buik. En de huid is vrij oneffen, misschien zou die ook een klein beetje moeten worden bijgewerkt.
Bij foto 2 vind ik ook de huid, houding en blik iets minder.

De zwart witte vind ik veel sterker overkomen!

Edit: Het zwarte touwtje? (of wat het dan ook is) bij haar borst, zou ik proberen weg te werken. Het stoort op de foto's.

Ik hoop dat je er wat aan hebt :oops:
Mijn nieuwe portfolio; www.lithadesign.nl
Gebruikers-avatar
Lerem
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 01 Jul 2007 18:19
CONTACTCOLON

Voor een groot deel ben ik het met mijn voorganger eens.
Ze heeft moeilijke houdingen aangenomen en dat zie je ook heel erg in de mimiek op haar gezicht.
Och dat ze wat striemen heeft, dat maakt mij niks uit. Mijn huid daar zit ook onder de striemen en zou ik ook niet willen wegwerken op een foto. Niet dat perfecte van tegenwoordig hoor..
Ik vind de zwart wit foto's ook sterker. De belichting valt ook mooier op bij deze.
Ik zou het model volgende keer beter op haar lingerie laten letten, want ik neem aan dat die zwarte touwtjes, strikjes aan haar bh bandje zijn. Dat lijd inderdaad ietwat af.

Gewoon nog eens met dit model en deze locatie werken. Maar dan opletten op de poses en haar mimiek.
Canon EOS 400D + kitlens 18-55mm + 55-200 mm
Officiëel online: www.lerem.nl
Litha
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 264
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2008 17:43

Lerem schreefCOLONOch dat ze wat striemen heeft, dat maakt mij niks uit. Mijn huid daar zit ook onder de striemen en zou ik ook niet willen wegwerken op een foto. Niet dat perfecte van tegenwoordig hoor..
Het viel me op dat het door haar broek kwam die daar eerst zat. Ik vind het ook niet mooi als iedereen een barbiehoofd heeft en alles is weggepoetst hoor. Maar het viel me gewoon op :) Kan worden weggewerkt, maar hoeft niet ;) Ik zeg het gewoon :P
Mijn nieuwe portfolio; www.lithadesign.nl
frankts
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 50
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2008 22:08
WoonplaatsCOLON Diepenveen
CONTACTCOLON

Ik vind de achtergrond wel erg nadrukkelijk aanwezig. Zeker met alle buizen, elektra aansluitingen etc. Het model valt daardoor bijna niet meer op.

Ik vind de vierde foto het mooist. Het model lijkt zich hier het meest op haar gemak te voelen.

Frank
EOS 400 - Sigma 18-125 - Canon 100-300
Gebruikers-avatar
coolrxman
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 914
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2007 10:37
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Ik krijg bij bepaalde foto's het gevoel dat het gezicht slechts bijzaak is en dat bepaalde andere details meer aandacht behoeven.. :oops:

Of komt dat nu toch door dat touwtje dat ik steeds afgeleid wordt.. :lol:

Foto 4 is wel de mooiste. Ik denk dat dat mede komt dat het model op die foto haar ogen wat verder open heeft. Belichting is ook mooi.. Lekker veel contrast in zw/w

Cheers 8)
Ogen zijn de spiegels van de ziel. En die kun je niet opklappen..
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ja...mij lukt het alleen bij foto 1 en 4 om naar de hele foto te kijken. Op foto 2 en 3 wordt mijn blik te nadrukkelijk naar haar decollete getrokken, ik weet niet of dat nu goed of slecht is, ik constateer nu alleen even een feit en daardoor kan ik moeilijk de foto beoordelen. Ik vind foto 4 de beste van deze serie.

ps. Ik weet wel dat er een streepje op de laatste e moet maar met de alt codes in explorer veranderd het teken in een muzieknoot en verdwijn ik van de pagina :?:
Gebruikers-avatar
volucris
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 225
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2005 18:46

misschien dat de update wat beter is??
Canon eos 350D 18-55 F3.5-5.6/50mm F1.8/75-300 F4-5.6 II/ Sigma 170-500 F5-6.3 APO DG

http://www.jeff-fotografie.nl
Gebruikers-avatar
KD-fotografie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1413
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 20:59
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

die strijkes van haar bh en de achtergrond leiden enorm af, erg jammer.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar