Polderplaatje

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
Natuurfreak
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6953
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 16:35

@ harmr + BartjeD + sugarman..
thanks... voor jullie reactie..

@ Jetlte
Misschien zou je even kunnen bellen naar Konijnenberg hoe dat zit met vignetering bij jou camera en lenzen, v.w.b. het P-systeem...

@ C@sp@r..
Ik heb net even via de kaart gekeken.. Het is op de Noord ervenweg, maar die weg is best lang.... (zeg maar zoveel mogelijk in de richting van de Bijvanck) een paar honderd meter voor zo’n watermolentje...
Gebruikers-avatar
Kaylani
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 224
GeregistreerdCOLON 25 Jan 2005 22:50
WoonplaatsCOLON Hendrik Ido Ambacht
CONTACTCOLON

Mooie foto
[size=75][b][color=blue]Camera:[/color][/b] Canon 30D [b][color=blue]Lenses:[/color][/b] Canon EFS 17-85 IS USM | Canon EF 50 f/1.8 II | Canon EF 75-300 1:4-5.6 III usm [b][color=blue]Flits:[/color][/b] Canon Speedlite 420 EX[/size]
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

volgens mij heb je het contrast is minder gemaakt mbv nabewerking, de voorgrond komt mij nu iets te tekenachtig over (een nadeel van bijv. de shadows/highlights functie). Het geheel is echter lekker Nederlands!
www.johanvanderwielen.nl
Natuurfreak
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6953
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 16:35

@ @ Kaylani
Thanks...

@ schoffie
Thanks voor je reactie..
schoffie schreefCOLONvolgens mij heb je het contrast is minder gemaakt mbv nabewerking, de voorgrond komt mij nu iets te tekenachtig over (een nadeel van bijv. de shadows/highlights functie). Het geheel is echter lekker Nederlands!
Ik heb geen shadows/highlights gebruikt... (deze functie gebruik ik vrijwel nooit)..
Ik vind het teken- schilderachtige juist prachtig en heb overigens heel weinig nabewerkt dus het zijn toch de omstandigheden/lichtval die dit schilderachtige effect geven...
Ik hoop zelfs dat ik nog meer van dit soort tekenachtige foto's kan maken, ik houd daar wel van... Maar goed, ieder zijn smaak.. :wink:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar