Fotowedstrijd even gesloten

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
motordigitaal
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 2672
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 06:25
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Klopt, mijn fout.
Had verplaatst moeten worden en niet verwijderd.

Ik buig.

Begin gerust een nieuwe.
Tinus
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1945
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2004 18:34
WoonplaatsCOLON Goudswaard
CONTACTCOLON

maartenw schreefCOLON Het suc6 van EOSDigitaal is door onze mods overgenomen naar een ander forum zonder enige aankondiging dan ook (overlopen, vreemdgaan, bedrijfsspionage etc.) En dit wordt dan ook nog met een zijksmoesje verzoezeld dat we de PB databank geopend hebben, makkelijk om op deze manier alle voorafgaande en veroorzaakte ellende te ontlopen.
Wij weten in ieder geval hoe nu de vork in de steel zit en zullen alles in werking stellen om EOSDigitaal terug in de goede schoenen te zetten.
Wat een onzin is dit, dat de meeste mods nu weg zijn hebben jullie toch echt aan jullie zelf te danken hoor.
En we hebben helemaal niets meegenomen van eosdigitaal, maar zijn zelf iets nieuws gestart, en blijkbaar bevalt dat andere mensen ook goed, en zijn ze overgestapt. (ik zou het zeker geen overlopen willen noemen)

En dat zonder aankondiging, moet dat dan?
Ik mag toch zeker wel zelf weten wat ik op internet uitspook, en van welke fora ik lid/mod ben ?!
Btw, dat pb's lezen is anders ook niet aangekondigd!
Gebruikers-avatar
Dennis Vs79
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 420
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2006 14:07
WoonplaatsCOLON Assen

BartjeD schreefCOLONIs alleen de fotoketting verwijderd of ook de maandelijkse fotowedstrijd met het hele archief van maandwinnaars ? :shock:
Want de uitslag van de maand juli, met als onderwerp 'zomer' is nog niet bekend gemaakt.
Volgens mij is alles verwijderd. Maar we kunnen wel even een rondje doen
van wie welke foto was: Ik was nr. 9
De bloem met wolken en de blauwe lucht als achtergrond. Laatste keer
dat ik keek was het een gedeelde 1e plaats met de regendruppels op het zolderraam van ???
~Everyone has a photographic memory; some just don't have the film~
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Ik denk dat het over en weer smijten van modder tussen EOS-D en DSLR niet echt nodig is. Het komt de algehele sfeer van EOS-D in ieder geval niet ten goede, en het help ook niet om de rust weder te laten keren.

Persoonlijk denk ik dat ieder forum een bestaansrecht heeft, en dat zowel internet als Nederland groot genoeg is om er nog een aantal fotoforums bij te hebben.

Dit hele verhaal klinkt mij overigens niet geheel vreemd. De meeste fotoforums die de afgelopen 3 jaar uit de grond gestampt zijn komen voort uit onvrede van leden op een bestaand forum. Onvrede over het beleid, onvrede over de regeltjes, onvrede over de koers, onvrede over bepaalde leden / mods / beheerders, en ga zo maar door.

Zo ben ik 1½ jaar geleden ook een eigen fotoforum begonnen omdat ik het op een ander forum niet meer naar m'n zin had (overigens niet EOS-D).

Je kunt het nu eenmaal niet iedereen naar hun zin maken. Dat gaat gewoon niet. Dat moet je accepteren. En daardoor ontstaat er verloop. En natuurlijk zal er door een lid of een mod best wel eens uit onvrede / rancune / rebellering een PB met "gevoellige informatie" verstuurd zijn aan een ander lid of mod waarvan bekend was dat hij/zij niet meer achter het beleid stond. So what... dergelijk dingen gebeuren overal. Op fora, op kantoor, in winkels, op clubs en verenigingen, en ja... zelfs in de schoolklas.

Probeer de situatie te accepteren voor wat het is op het moment, en denk positief. Probeer uit deze puinhoop opnieuw iets goeds, moois en krachtigs op te bouwen. Positieve energie is goed besteed en zal leiden tot mooie dingen. Negatieve energie zal zorgen voor verdere afbreuk.

Ik blijf hier in ieder geval trouwe bezoeker, en ik zal blijven proberen om andere leden te helpen en van antwoord op hun vragen te dienen voor zover mijn kennis dat toelaat, net zoals ik dat doe op Digifotoforum, Zoom, Digireflex, DPZ en DSLRwereld.

Gr. John :wink:
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

musicjohn schreefCOLON....Ik blijf hier in ieder geval trouwe bezoeker, en ik zal blijven proberen om andere leden te helpen en van antwoord op hun vragen te dienen voor zover mijn kennis dat toelaat ......
Mooi!

Dat streven geldt voor mij ook :lol:

Jan
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Dennis Vs79 schreefCOLONVolgens mij is alles verwijderd. Maar we kunnen wel even een rondje doen
van wie welke foto was: Ik was nr. 9
De bloem met wolken en de blauwe lucht als achtergrond. Laatste keer
dat ik keek was het een gedeelde 1e plaats met de regendruppels op het zolderraam van ???
De foto met de regendruppels op het zolderraam was van mij....een gedeelde 1e plaats dus. :P

gr. Bart
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
zebra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2006 20:09
WoonplaatsCOLON B Limburg-Maaskant
CONTACTCOLON

Is wel erg dat mijn vraag/opmerking uitloopt op een discussie (ruzie) tussen de oud mod's en de admin's :( ! Wij mogen niet vergeten dat veel leden op verschillende fronten actief zijn (dus ook op EOS en op DSLR,...) en het is toch niet de bedoeling denk ik dat deze mensen zich slecht gaan voelen op 1 van de plaatsen. Het is zoals Musicjohn schrijft.

mvg. Zebra
[url]http://www.dannybeuten.net[/url]
zebra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2006 20:09
WoonplaatsCOLON B Limburg-Maaskant
CONTACTCOLON

motordigitaal schreefCOLONKlopt, mijn fout.
Had verplaatst moeten worden en niet verwijderd.

Ik buig.

Begin gerust een nieuwe.
Moet er mss. wel even een plaats voor aangewezen worden: is nu nog onbekend daar de fotowedstrijd topics gesloten zijn voor de leden enkel leesbaar door mod's! :wink:

mvg Zebra

PS: vergissen is menselijk en zal je wel vergeven worden (denk ik :D :D
[url]http://www.dannybeuten.net[/url]
Gebruikers-avatar
Dumber
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 02 Mei 2006 19:34
WoonplaatsCOLON Houten
CONTACTCOLON

Ik ben zelf moderator op een een wat groter internationaal forum. Dat forum is overigens niet fotogerelateerd.
Hetgeen wat mij opvalt is sinds ik daar member ben geworden ik dit nog nooit heb meegemaakt. De regels zijn daar streng en wordt ook streng gehanteerd. Dit ook mede doordat we geregeld boven de 1000 concurrent bezoekers hebben.
Echter wij maken ook maar zelden mee dat er ook maar één user loopt te klagen.
Verder zijn er wel moderators verdwenen in de loop der tijd, maar ik kan ze zelfs nog op 1 hand tellen. Modder gooien hebben wij nog nooit aan gedaan.

Ik vraag me dan ook wel eens af waarom dat "modder gegooi" dan nodig is tussen de voormalige moderators en admins. Eerlijk gezegd breek je zo zelf een forum af als admins. PM's gaan zitten lezen vind ik eigelijk onacceptabel tenzij er wel een hele goede reden moet zijn. Dat zou dus in houden dat private dus niet zo private is.

Anderzijds stel ik ook dat wanneer een forum je niet meer bevalt, er niet meer moet komen. Ik heb ook zo mijn meningen over eos en dpz en dat zullen we allemaal wel hebben. Echter denk ik dat het gewoon eens klaar moet zijn.

Ik vraag me soms ook wel eens af of al dat geklaag typisch nederlands is.
Ik zie dit namelijk veelal op nederlandse forums terug. Waarom is voor mij eigenlijk een raadsel.. :?

Anyway, ik sluit me aan bij MusicJohn. :)
Gebruikers-avatar
Cvdijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2896
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2005 17:34
WoonplaatsCOLON Leeuwarden
CONTACTCOLON

Dumber schreefCOLON Ik heb ook zo mijn meningen over eos en dpz en dat zullen we allemaal wel hebben. Echter denk ik dat het gewoon eens klaar moet zijn.
En dit lijkt mij een mooi moment om deze discussie iig af te ronden. Er zijn wat dingen voorgevallen, maar niet om daar ellelange discussies over te voeren. Maarten (Admin) had wat subtieler kunnen zijn in zijn bewoording, de ex-mods hebben daarop gereageerd... Klaar. Laten we nu weer foto's gaan maken..

[MODBREAK]Alle berichten die zowel EOS als DSLR negatief aangaan zullen vanaf nu verwijderd worden zonder bericht. Ook van de crew overigens, het is mooi geweest met het moddergevecht..

Grtz,
Cor
<A href="http://67.15.245.8/~prostudi/shop/product_info.php?cPath=49&products_id=113&osCsid=c6f9606da45264fed9a4f5bbde40eb6e">Workshops modelfotografie</A>
<A href="http://www.prostudio.nl">Prostudio.nl - Linkstar en Falcon Eyes Studio Artikelen!</A>
Gebruikers-avatar
Dennis Vs79
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 420
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2006 14:07
WoonplaatsCOLON Assen

Bartje D gefeliciteerd dan :P

Nr. 2 was ... Help?
Nr. 3 was het spelende mannetje op het strand. Deze had ik nog de laatste
dag een extra stem gegeven, kwam hiermee op 6 en daarna heb ik het
niet meer bekeken.
Volgens mij heeft deze fotograaf ook al vaker meegedaan...

Ben trouwens wel benieuwd van wie die zonnebloem was, want deze
ging in het begin heel hard.
~Everyone has a photographic memory; some just don't have the film~
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Dennis Vs79 schreefCOLONBartje D gefeliciteerd dan :P

Nr. 2 was ... Help?

Ben trouwens wel benieuwd van wie die zonnebloem was, want deze ging in het begin heel hard.
Jij ook proficiat Dennis. :P

Was de nr. 2 niet die foto van die zonnebloemen ?
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

ik kreeg een foto van een speldenkussen en prikte vervolgens in mijn eigen vinger :cry:
www.johanvanderwielen.nl
Diane4u
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 100
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2006 23:01
WoonplaatsCOLON Doesburg
CONTACTCOLON

Dennis Vs79 schreefCOLONBartje D gefeliciteerd dan :P

Nr. 2 was ... Help?
Nr. 3 was het spelende mannetje op het strand. Deze had ik nog de laatste
dag een extra stem gegeven, kwam hiermee op 6 en daarna heb ik het
niet meer bekeken.
Volgens mij heeft deze fotograaf ook al vaker meegedaan...

Ben trouwens wel benieuwd van wie die zonnebloem was, want deze
ging in het begin heel hard.
Het spelende mannetje op het strand.
Is mijn kleine mannetje. :wink:

Ik was er vorige week niet weekje vakantie. :lol:
Maar toen we vorige week maandag keken stonden we op een gedeelde 3 de plaats.
Toen we terug kwamen van vakantie was de fotowedstrijd helaas weg / gesloten. :roll:
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

schoffie schreefCOLONik kreeg een foto van een speldenkussen en prikte vervolgens in mijn eigen vinger :cry:
Daarna kwam volgens mij de eerste hulp afdeling van het ziekenhuis
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Diane4u schreefCOLONHet spelende mannetje op het strand.
Is mijn kleine mannetje. :wink:
Dan feliciteer ik jou alvast met de derde plaats Diane. :P

Maar wellicht dat een van moderators of administrators de definitieve uitslag van de fotowedstrijd alsnog bekend wil maken. :wink:
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
eric_nl
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 3773
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 10:52
WoonplaatsCOLON NL
CONTACTCOLON

Alleen de ketting was per ongeluk (permanent) verwijderd, de fotowedstrijd topics zijn nog wel bewaard gebleven. Als in september de wedstrijd weer hervat wordt dan zullen de bestaande topics ook wel weer in ere hersteld worden neem ik aan.

Maar ik begrijp dat het op prijs gesteld wordt als de laatste stand van de maand juli bekend zou zijn. Moment, dan zoek ik het op.
Gebruikers-avatar
Joyce
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 16:11
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

schoffie schreefCOLONik kreeg een foto van een speldenkussen en prikte vervolgens in mijn eigen vinger :cry:
Die was van mij...
Sorry Schoffie...
Groetjes Joyce

Mooi he, alles....

Kijkdoos, lampjes ernaast, lampje erop, glas in verschillende vormen en maten ervoor en een tasje waar alles in moet.
eric_nl
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 3773
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 10:52
WoonplaatsCOLON NL
CONTACTCOLON

Gedeeld 1e plaats (met 25% van de stemmen elk):
- druppels op het zolderraam
- witte bloem met blauwe lucht

3e plaats (met 15% van de stemmen:
- zonnebloemen

Voorlopige uitslag is dit dus hè :D
Diane4u
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 100
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2006 23:01
WoonplaatsCOLON Doesburg
CONTACTCOLON

eric_nl schreefCOLONGedeeld 1e plaats (met 25% van de stemmen elk):
- druppels op het zolderraam
- witte bloem met blauwe lucht

3e plaats (met 15% van de stemmen:
- zonnebloemen

Voorlopige uitslag is dit dus hè :D
en wie is er tweede dan????? of derde ????
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar