CF-kaart Transend

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
luc193
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 26 Okt 2006 11:15

Toen ik een jaar geleden voor een cf-kaart aan het kijken was kwam ik daarover toevallig testresultaten tegen. Deze waren gepubliceerd in het blad "ZOOM". De kaarten waren op verschillende punten getest. Het wegschrijvem het uploaden en nog wat dingen. De winnaar van de test was overduidelijk Transend. Alhoewel scandisk op een enkel punt minimaal beter scoorde, is de prijs van transend zoveel beter. Als je alle eerste en tweede plaatsen optelde incl. de prijs was transend gewoon de winnaar.

Ik heb dus ook een cf-kaart van Transend in mijn 20d zitten. En heb nog nooit een seconde spijt daarvan gehad.

Je moet het zo bekijken: De kaarten zijn veel sneller dan je camera. Ok nu weet ik het niet als je een 5d of 1d hebt. Dus als je nu een te snelle kaart met een redelijke prijs voor jouw camera hebt, of een te snelle kaart voor het dubbele van de prijs. :wink:
canon eos 20d 17-85 IS usm Tamron 2.8 300mm
Jamie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1450
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2005 15:01
WoonplaatsCOLON achter de zoeker ;-)

Reageerde je misschien op een ander topic en heb je daarbij per ongeluk een nieuw topic geopend? Ik snap dit topic anders niet helemaal.
[size=75]"Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad."[/size]
luc193
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 26 Okt 2006 11:15

Yip. :oops:
canon eos 20d 17-85 IS usm Tamron 2.8 300mm
Jamie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1450
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2005 15:01
WoonplaatsCOLON achter de zoeker ;-)

Kan de beste gebeuren. Tip: als jij je tekst even kopieert en alsnog in het goede topic zet, dan kan een moderator dit topic op slot zetten.
[size=75]"Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad."[/size]
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar